belg dat betekend toch (ben eerst limburger geweest)![]()
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 10-06-10 om 20:49. Reden: quote gerepareerd, op z'n Hollands
Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida
belg dat betekend toch (ben eerst limburger geweest)![]()
@ Micheal 66. Je hebt volkomen gelijk. Terug naar het onderwerp villa of hotel.
Ondanks alle reacties hier heeft nog niemand me kunnen overtuigen dat koken,afwassen,de afwasautomaat in en uitruimen, bedden opmaken,stofzuigen,poetsen,boodschappen doen, en op en neer rijden naar een attractie bijdraag tot het ultieme genot van een vakantie. :-({|=
Doe ik nooit in een villa, hooguit een diepvriesmaaltijd "nuken" in de magnetron of een kant-en-klaar salade op een bord mikkenhuh, #-o .... als je een vaatwasser hebt???Ik slaap weinig / onregelmatig, zo heb ik 's nachts tenminste wat te doen :-\"Nog nooit gedaan op vakantie, ook niet in een villaHuh ...? Zoveel maak ik niet vies en dus maak ik niets schoon. De stofzuiger blijft voor de relatief korte periode dat ik in de villa ben ook keurig waar die hoort: in de ..... geen idee eigenlijk waar dat ding normaliter staat?!?:roll:Dat noem ik genieten: Walmart, Publix .... heerlijk dwalen tussen de duizenden en duizenden leuke en lekkere dingen. Fantastisch!!
Hoe had ik anders ooit die heerlijke knoflookpeper ontdekt waarvan ik er elk jaar een stuk of zes potten meeneem omdat dat hier in NL niet te krijgen is (jawel, maar niet zo lekker), en het lemonade-poeder, en .... en .... en ....Cruisen noem ik dat. Genieten van alles wat Florida te bieden heeft langs de machtige wegen. =D>
En daarna ongestoord een duik nemen in je eigen zwembad. :sun:
Zo blijkt maar weer dat de "tegens" van de één de "voors" van de ander kunnen zijn. Lang leve de vrijheid in Florida!
Michael, diepvriesmaaltijd???????????????????????
Ja. Heb je daar nog nooit naar gekeken in de VS? Da's heel wat anders daar dan hier bij de Appie hoor. Daar niet één vrieskastje met wat miezerig spul, maar tientallen, met van alles en nog wat! Hungry Men, Healthy Choice en meer van dat soort. Van erg lekker tot "karton".
Welcome in Florida, US of A!
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Ik sluit me graag bij de 2 laatste reacties aan , als echte Belg !\\/
Deze Hagenees sluit zich daar ook bij aan. Ik hep tog auk liefah een fielaatjuh.![]()
Eet nooit gele sneeuw.