Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 70 van de 105 EersteEerste ... 2060686970717280 ... LaatsteLaatste
Resultaten 691 tot 700 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

1. Top | #691
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3 Bekijk Berichten
    Wij krijgen zojuist van WTC door dat onze vlucht Orlando-Amsterdam van 5 augustus doodleuk is geannuleerd..
    Dat meen je niet ... Onze dochter zit op dezelfde vlucht ... Geboekt rechtstreeks bij Martinair en nog niets gehoord ... Ga er achteraan ..

Hm ... net even gechecked. Maar op de Martinair website staan ze nog gewoon op deze vlucht ingepland. Is volgens jou de hele vlucht geannuleerd ?
    Laatst gewijzigd door mattrob; 05-06-10 om 13:59.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

2. Top | #692
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ik heb gebeld met WTC: de hele vlucht is geannuleerd volgens hen, niet alleen wij.

Ik heb ook gebeld met MP: zelfde verhaal.
    Reden: herindeling van de vloot.........

Heb al op kayak.com gekeken waar je via orbitz.com nog wel deze vlucht lijkt te kunnen boeken...... voor $558, maar als je verder klikt zegt orbitz: unfortunately the availability of this flight has changed, please select another option'' ......

Mattrob, wil jij voor de gein eens MP bellen en vragen of je dochter ook geannuleerd is? Kun je meteen vragen waarom klanten die via via boeken - in osn geval WTC - eerder op de hoogte zijn dan rechtstreekse klanten van MP...(je dochter).

MVG

A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

3. Top | #693
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Net gebeld met Martinair. Vlucht staat nog 'in het systeem'. Na wat doorvragen wist ze wel dat Martinair bezig was met aantal 'wijzigingen' en dat vluchten vervolgens via Detroit werden uitgevoerd. Maar deze vlucht zag ze nog niet staan, deze stond nog in het systeem ... Ze zei overigens direct dat ik via Duitse website had geboekt (wat ook zo was) en dat in geval van annulering zij contact met me op zouden nemen. Ik heb ook geprobeerd gelijk te bellen met Duitsland, maar die zijn weekend blijkbaar gesloten ... Ik ga maandag gelijk bellen ...

Overigens, vrij arrogante dame aan de lijn, gelijk bij opnemen al. Zit er niet voor haar plezier .... :-(. Ik zei ook nog dat iemand die via reisbureau geboekt had, wel al omgeboekt was. Of dat niet een beetje vreemd was. Daar wist ze niets van; vlucht staat er toch nog in ... Jaja ....

Nou, wordt weer spannend; ik wilde JUIST een directe vlucht voor mijn dochter met 2 kleine kinderen. Nou zit je nog een extra vlucht met een jankende baby, A3 ...
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

4. Top | #694
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006

Als je nu probeert te boeken via de site van Martinair, dan zijn er opeens heel veel dagen waar geen vlucht beschikbaar is. Bijvoorbeeld de 12e of de 19e augustus van Orlando naar Amsterdam ook niet. Of zouden die vluchten helemaal vol zitten?
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

5. Top | #695
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008

Wij hebben ook de vlucht van 5 augustus. Eerst zou het 4 augustus zijn, wat even later doodleuk werd veranderd in 5 augustus. Ik vind het echt onvoorstelbaar dat ze dit soort dingen zomaar even veranderen. We betalen een hele bak vol geld om even te vliegen met z'n vijven en dan flikken ze dit! Ik ben hier echt heel boos over Overigens weten wij officieel nog van niks. Bij WTC staan we nog gewoon in het systeem en nergens blijkt dat de vlucht geannuleerd is. Wat me eigenlijk nog bozer maat, want waarom weten wij dit nog niet?

6. Top | #696
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006

Wij hebben voor 2e keer heenvlucht omgeboekt. Nu was de hele vlucht van 15 juli eruit gehaald. Eerst via Detroit (Delta) als alternatief op zelfde dag maar later toch omgeboekt naar zaterdag 17 juli met Martinair.

Wij vliegen terug op 12 augustus. Heb zojuist gekeken met Martinair code of we nog geregistreerd staan voor deze vlucht. Dat is tot nu toe nog het geval maar wij houden ook ons hart vast..... Ze zijn lekker bezig daar en bovendien niet al te vriendelijk.

Overigens, die snelle overstappers op Detroit van 1.10 minuten die roepen dat het allemaal makkelijk kan.... ,,Forget it''. Gelet de drukke periode en moet er al helemaal geen verdacht figuur met een fout flesje parfum ERGENS ter wereld in EEN vliegtuig zitten.

Terug vinden wij het minder erg overigens. Hebben nog nooit gevlogen met Delta maar horen alleen maar positieve verhalen.

Heb ook een klacht ingediend (moest schriftelijk volgens Martinair) over de gang van zaken. Geen enkele reactie, zelfs geen ontvangstbevestiging. Had wel eens het idee dat er veel gezanik was over Martinair ... en dacht toen.... 't Zal wel.... Maar nu aan de lijve ondervonden. Brrrr...., gek op Florida, maar niet meer met Martinair.
    Laatst gewijzigd door pzomerdijk; 05-06-10 om 20:11.

7. Top | #697
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008

Ik heb net een mailtje naar WTC gestuurd. Ik betaal potverdorie een bak vol geld om eventjes te vliegen en wens gewoon waar voor m'n dure geld! Zijn ze nou helemaal! Ik pik dit dus echt niet hoor. Dan regelen ze maar iets, maar ik ga echt niet in de stress zitten met een uurtje overstaptijd en ook nog eens langer onderweg zijn. Dan had ik meteen wel een andere maatschappij gekozen. Dit is meteen de laatste keer Martinair wat mij betreft als het inderdaad allemaal waar is, want wij hebben natuurlijk nog helemaal niks gehoord. Net als die wijziging van 4 naar 5 augustus, daar moest ik zelf achteraan bellen, naar aanleiding van een bericht op dit forum.

8. Top | #698
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lady-M Bekijk Berichten
    Dit is meteen de laatste keer Martinair wat mij betreft als het inderdaad allemaal waar is, want wij hebben natuurlijk nog helemaal niks gehoord. Net als die wijziging van 4 naar 5 augustus, daar moest ik zelf achteraan bellen, naar aanleiding van een bericht op dit forum.
    Ga naar de Martinair site en ga met de code van Martinair naar boeken Comfort Class. Vul daar je gegevens in en dan kun je zien of je nog in het Martinair systeem staat.....
    Zijn de achternamen verschillend, voer deze dan in met een komma. Geef het systeem dat het niet mogelijk is, dan is de vlucht er uit. Tenminste, dat was mijn ervaring vorige week met onze vlucht.
    Dien een klacht in bij

Customer.services@nl.martinair.com

Schrijf je in ieder geval je frustraties van je af. Maar als geschreven.... 'k Heb het ook gedaan..... geen reactie..... geen ontvangstbevestiging.....
    Floridaforumers.... Boycotten die hap!

9. Top | #699
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008

@p.zomerdijk: zo heb ik inderdaad gekeken of ik nog gewoon in het Martinair systeem sta en dat is inderdaad het geval. Ook bij het boekingssysteem van WTC sta ik er nog gewoon in, geen vuiltje aan de lucht, maar intussen weet ik wel beter natuurlijk. Ik ga maandag meteen bellen en vragen hoe het zit. Vliegen we in plaats van met Martinair met Delta? Begrijp ik dat goed?

10. Top | #700
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006

Het eerste alternatief is Delta. Maar wij moesten dan 's morgens al om 8 uur vertrekken en een overstaptijd van 1,5 uur is tekort, ook al zijn er hier forumers die dat weer makkelijk kunnen halen..... Ik betwijfel dat.... Bovendien zit je dan de gehele weg in de stress om je aansluiting te halen... Er gaan vaak later ook nog wel vluchten van Delta naar Orlando maar het geeft een verschrikkelijk gedoe, zeker als je al geruime tijd onderweg bent....
    Mijn vermoeden is dat er op bepaalde data veel plaatsen vrij zijn in diverse ,,naar Amerika'' vluchten. Gezien de samenwerking tussen de maatschappijen (Martinair versus KLM versus Delta) vermoed ik dat om economische redenen zoveel mogelijk stoelen gevuld moeten worden en dat daarom vluchten worden ,,ge-her-indeeld''. Maar dat is echt een vermoeden. Als je overigens een reis wilt boeken Amsterdam-Orlando vv via KLM site krijg je dezelfde vluchten aangeboden die als alternatief gelden voor de Martinair gecancelde vluchten.
    Als gezegd, Delta moet verder wel top zijn maar onze keuze is bewust rechtstreeks te vliegen.... en het gunstige tijdstip van vertrek om 14.00 uur. Als ik met een overstap had willen vliegen had ik dat in november wel gedaan. Had geld gescheeld en was ik weer met Virgin Atlantic via Londen v.v. gevlogen. Waarschijnlijk gaat het dit in de toekomst weer worden.
    Laat je weekend niet verpesten..... Het komt uiteindelijk wel goed....
    GOED WEEKEND LadyM

Forum Rechten