Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 35

Onderwerp: Verjaardag in WDW

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker flowerscaper's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    86

    Standaard Re: verjaardag in Disney

    Klinkt helemaal leuk,, had er geen ide van ,, ben wel van de buttons!!

    Denken jullie dat zo n button ook illegaal kan verkrijgen asin ik ben niet jarig maar ik ge er toch een halen want ik hou van extra aandacht? En dan vervolgens de button heel de vakantie op houden als een soort van verjaardags vakantie ( 3 weken LOL)

    Of is dit heel erg not done?

  2. Top | #12
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: verjaardag in Disney

    Waarom niet allemaal? Of vind je dat teveel aandacht?


    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #13
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: verjaardag in Disney

    Om maar weer even het onderwerp naar positief te veranderen. Wij gaan geen verjaardag vieren in Disney, maar onze 'wedding anniversary'. Ondanks dat we eigenlijk in July getrouwd zijn. Maar het kwam zo, we zijn een klein beetje vervloekt met het vieren van onze trouwdag. Vaak komt er iets tussen en dit jaar waren we 5 jaar getrouwd en ik moest heel romantisch tot 22:30 werken. Het enige jaar dat we het gevierd hadden was onze 2e jaar en toen was ik zwanger en zo misselijk dat we na het voorgerecht maar naar huis zijn gegaan #-o Dus toen we dit jaar hoorde dat het weer niets ging worden stelde mijn man voor het in Disney te vieren.

    Tijdens het maken van mijn ADR's sprak ik een ontzettig aardige vrouw en die vroeg of we wat te vieren hadden. Ik vertelde "Yes, but not officially", want tja, we zijn immers in July getrouwd. Zij vertelde me dat het niets uitmaakte en we krijgen toch een set buttons. (nog maar even kijken of we ze opdoen hoor, misschien wel *grijns*) Ik heb trouwens verder geen verwachtingen (hooguit een 'congratulations') maar dat maakt het echt niet minder leuk.

    Dus ik zou zeggen, als je iets wil vieren... why not in the most magical place on earth
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  4. Top | #14
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Verjaardag / speciale gelegenheid in WDW vieren

    Hoi allemaal, ik heb een tijd geleden een stuk gelezen op het Forum over één van de Disney Hotels waar je s'avonds vanuit het restaurant het vuurwerk kunt zien van Magic Kingdom. Heb net een hele tijd zitten zoeken maar kan het niet vinden vandaar dit nieuwe bericht (sorry Michael:???.

    Onze dochter wordt op onze voorlaatste vakantiedag 9 jaar \\/ en dat willen we goed vieren door s'morgens bijv. naar Chef Mickey te gaan dan een leuke dagbesteding, die ik niet wil verklappen want de juffrouw leest wel eens mee, en s'avonds ergens speciaal gaan eten. Lunch in Akershus hebben we verleden jaar al gedaan, dat was erg leuk.

    Jullie tips zijn meer dan welkom.
    Thanks,
    Saskia

  5. Top | #15
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: tips verjaardag dochter

    Je bedoelt de California Grill.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  6. Top | #16

    Standaard Re: tips verjaardag dochter

    Mocht je op haar verjaardag naar een Disney park gaan, dan kan je bij Guest Relations een button krijgen die aangeeft dat je jarig bent. Je wordt dan de hele dag gefeliciteerd door castmembers en parkbezoekers.

    In 2008 werd mijn schoonvader 60 toen we op vakantie waren in Orlando, 's middags gingen we lunchen in Epcot en werd hij toegezongen door het personeel en kreeg hij van hen een gratis gebakje aangeboden met een kaarsje erop.

  7. Top | #17
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: tips verjaardag dochter

    Is de Wishes Dessert Party niet leuk om het vuurwerk te bekijken? Het is nu te boeken tot half augustus. Chef Mickey vonden wij ook leuk (diner) maar wel prijzig uiteindelijk (we waren met z'n zessen)... maar dat is persoonlijk natuurlijk!

  8. Top | #18
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: tips verjaardag dochter

    Als ik heel eerlijk ben is het een soort veredeld Van der Valk. Je moet er boeken om op het balkon te kunnen komen maar eigenlijk is Narcoossees een betere keuze. Je kunt hier op de veranda het vuurwerk net zo goed zien,het geluid van Tinkerbell en het verhaal wordt via luidsprekers buiten en in het restaurant afgespeeld plus dat je vlak daarna met je neus boven op de verlichte waterparade zit. Tijdens het vuurwerk gaat het licht bijna uit in het restaurant en diegene die willen kunnen buiten gaan kijken naar het vuurwerk. De bediening wacht gewoon tot je terug bent.
    We hadden twee keer Cali Grill en twee keer Narcoossees geboekt omdat ons 10 jarige nichtje erbij was maar de tweede keer ging ze in de Cali Grill niet eens meer naar buiten.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2011
    Berichten
    39

    Standaard Verjaardag/speciale gelegenheid

    Hallo medeforummers,

    Voor de verjaardag van mijn vriend zijn we in oktober in Orlando. Waarschijnlijk in Animal Kingdom die dag.
    Nu vraag ik me af wat ik voor speciaals voor hem kan regelen behalve de buttons 1st visit en happy birthday.
    Hij is helemaal disneygek en vooral van Mickey en Goofy. Ik wil erg graag een speciale dag van maken. Met veel MAGIC!!! En verrassingen.

    Tips, links en ideeen.
    Alles is welkom.

    Alvast bedankt!
    Belle

  10. Top | #20
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Verjaardag/speciale gelegenheid

    Je kunt eens een mail naar WDW sturen, misschien kunnen ze jouw daar verder helpen. Kost misschien een cent, maar dan heb je wel iets.
    Wij zijn een keertje gaan eten in het Magic Kingdom, ontbijten met Disney figuren in het Crystal Palace, een vriendin was toen jarig, en ze kreeg een taart met kaarsjes (uitblazen dus) en een leuke kaart, en natuurlijk werd er gezongen.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •