Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 61 van de 100 EersteEerste ... 1151596061626371 ... LaatsteLaatste
Resultaten 601 tot 610 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

  1. Top | #601
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ja hoor Lea, Alamo is 24 uur per dag open.
    Geen enkel probleem hoor!
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  2. Top | #602
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Nou, dat valt wel weer mee, alleen het idee om na 12 uur snachts nog die sleutel op te moeten gaan halen is weer een ander verhaal.
    Maar we wachten af hoe alles gaat lopen.

  3. Top | #603
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Alamo is niet 24 uur p/d open, zoals ik 20 berichten terug al gemeld had :-)
    Na 12 uur is geen probleem, het probleem ligt net voor 12 uur. TGFG ;-)
    (PS de tijden voor MIA en MCO zijn hetzelfde)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #604
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ha ja zien wel meende het al ergens gezien te hebben,
    Beste is dus ons niet te melden om 23.59 want dan zijn ze dicht hihi

    Laten we het hopen dat al dat gedoe niet nodig is, sta dan liever om 8 uur s'avonds wat langer in de rij dan wat er nu allemaal gaande is met al die vertragingen.

  5. Top | #605
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Re: Autohuur: Bekentenissen van een Alamo Baliemedewerker

    Net terug van 3 fantastische weken Florida. En ... zoals gebruikelijk weer het gezanik bij de Alamo-balie (de Equinox met de super-all-inclusiv) dat ik een te kleine auto gehuurd zou hebben (he collega, dit gezin gaat maar liefst drie weken in dit kleine autootje rijden ...). Krijg je een Jeep mee waar ook je buren in kunt meekunnen (stel dat ik dat had gewild). Vervolgens gaat het olie-lampje branden (na twee weken) en kunnen we de auto op Orlando omruilen zonder problemen tegen een enorme Outlook Awd. De eerlijkheid dient te vermelden dat de eerste auto (Jeep Liberty), niet de drie extra aangeschafte koffers had kunnen meenemen naar Miami. In dat geval was de Equinox (vergelijkbaar de Jeep dus) te klein geweest en had de dame gelijk. Omruilservice was uitstekend en heel snel geregeld, we gingen van Orlando naar Cocoa Beach, dus kwamen langs Orlando Airport.
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island

  6. Top | #606
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    64

    Standaard Re: Autohuur: Bekentenissen van een Alamo Baliemedewerker

    Ik ben gisteren teruggekomen uit Orlando, had een full size geboekt bij Alamo. Heb werkelijk geen enkele vraag gehad van de dame achter de balie, niet over een upgrade van auto, of verzekering, geen NAV, geen kinderstoeltje. Kon zo in de garage een auto uitzoeken uit de full size klasse. Was een beetje benauwd geworden door alle ´deeker´ verhalen.
    Afrekening was uiteindelijk ook 50 USD lager dan in eerste instantie ingeschat door Alamo.

  7. Top | #607
    Regelmatige Bezoeker sccambuur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    40

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Wij hebben tot nu toe geen problemen gehad met Alamo, kregen wel wat vragen over een upgrade, maar verder niks extra's genomen.
    Nu heb ik echter wel een vraag over het terugbrengen, de hoeveelheid benzine.

    Ik heb 2 folders gekregen. In het Nederlands, in de ene folder staat dat terugbrengen met een lege tank geen probleem is, want dat zit bij de prijs inbegrepen. Echter staat in de andere folder dat de auto ook weer moet worden afgeleverd met een volle tank.
    Lekker onduidelijk dus.
    Heeft er iemand ervaring mee hoe het werkelijk zit??

    Groetjes

  8. Top | #608
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    De lege tank, want de volle tank is al betaald, hetzij prepaid (gold of superiklusiv plus) of bij aanvang van de huurperiode ter plaatse (Europeanen regel).
    Dus, inleveren met nog ongeveer 3 druppels benzine er in ;-).
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #609
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Wij hebben altijd de auto ingeleverd met een lege tank en nooit opmerkingen hierover gehad.
    Ook staat er altijd een stempel "return empty" op het contract, moet er wel bij zeggen dat wij altijd Alamo Gold nemen.

    En Ta2Gerrit was me weer voor, hahaha

    Groetjes,
    Pieter & Petra
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-05-10 om 19:27. Reden: fq en onderschrift eruit (daar is de handtekening voor)
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  10. Top | #610
    Regelmatige Bezoeker sccambuur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    40

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Oke bedankt mensen! Ik heb ook Alamo Gold pakket overigens. Ik lever hem dan inderdaad met een lege tank in



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •