Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 7 van de 15 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 149

Onderwerp: Pinnen in Florida

1. Top | #61

Standaard Re: Pinnen is USA

Vaak betaal je ook een fee. Die ligt tussen de 2 en 4 Dollar.

2. Top | #62
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009

Standaard Re: Pinnen in Florida

Ja, let op, bij ABN AMRO betaal je voor een gewone pin transactie in een winkel wel nog 2.25 euro op je betaalrekening, het zelfde als dat je geld gaat pinnen. Dus dat kan in de papieren lopen. Je kan toch echt beter gewoon 300 of 400 dollar cash uit de automaat trekken en daar gewoon mee betalen, dan betaal je maar een keer 2.25.

3. Top | #63
    Vaste Bezoeker Bqtje's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008

Let op: In Amerika komt eerst het geld er uit en daarna pas weer je bankpas. Niet zomaar weglopen dus als je het geld eruit hebt gehaald.[/QUOTE]

Dat is hier in België net hetzelfde , in Nederland niet dan ?

4. Top | #64
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yabbadabbadoo Bekijk Berichten
    Ja, let op, bij ABN AMRO betaal je voor een gewone pin transactie in een winkel wel nog 2.25 euro op je betaalrekening, het zelfde als dat je geld gaat pinnen. Dus dat kan in de papieren lopen. Je kan toch echt beter gewoon 300 of 400 dollar cash uit de automaat trekken en daar gewoon mee betalen, dan betaal je maar een keer 2.25.
    Dit is niet waar. Bij een pinbetaling in een winkel betaal je € 0,15 + 1,2% valutakoersopslag. Als je geld haalt uit een pinautomaat dan betaal je € 2,25 + 1,2% valutakoersopslag. Betalen in een winkel en daar gebruik maken van de cash back is dus goedkoper. Staat allemaal op de site van ABN AMRO http://www.abnamro.nl/nl/prive/betal...en/pinnen.html.

5. Top | #65
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008

Dat is hier in België net hetzelfde , in Nederland niet dan ?
    Nope, wij krijgen eerst onze pas terug en dan het geld. (Als je genoeg saldo hebt dan. )
    Eet nooit gele sneeuw.

6. Top | #66
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008

Buiten alles wat al genoemd is: ik pinde bij een ATM op Tavernier (Florida Keys, op zich al een echte aanrader). Gaf aan $ 200 te pinnen, maar er zat nog $ 80 aan biljetten in de machine. Machine gaf de $ 80, geen receipt, en verder werd het stil. Ik dacht $ 120 kwijt te zijn, was in staat om de filiaalmanager te %$@&, maar kon mij beheersen ops:.

Terug in NL bleek het restbedrag ($ 120 dus) keurig teruggestort.
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island

7. Top | #67
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010

Standaard geld pinnen zonder kosten?

Hoi allemaal,

Waar kunnen we geld wisselen pinnen zonder kosten? Ik kan me niet herinneren dat we fee moesten betalen de vorige keren dat we in Florida waren. Tot nu toe al de nodige dollars extra betaald. Mijn man wil nou eenmaal liever de nodige contanten hebben die is niet zo gek op een CC.

groetjes Roelina:smile:
    Laatst gewijzigd door Njit; 07-07-10 om 10:41. Reden: verwarring in onderwerp

8. Top | #68
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: geld wisselen zonder kosten?

Als je je man nou verteld dat Credit Card veel veiliger en sneller is? Als je al geld wilt wisselen dan zou ik dat gewoon in NL doen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

9. Top | #69
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010

Standaard Re: geld wisselen zonder kosten?

We zijn nu dus in Florida. Dom van me, ik bedoel geld opnemen en natuurlijk niet wisselen. Het gekke is dat ik van tevoren heb geinformeerd bij de ING en er is mij verteld dat we alleen kosten moesten betalen als we per CC geld opnamen.

groet Roelina
    Laatst gewijzigd door Terence; 07-07-10 om 10:34.

10. Top | #70
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: geld pinnen zonder kosten?

Bij geldopname met je CC komt er standaard 4.50 aan fee bij. Bij normaal pinnen ligt het aan de automaat. Enkel als je bij een ING automaat pint weet je zeker dat je geen fee hebt. Andere (amerikaanse) banken hebben vaak geen overeenkomst met de ING en vragen een handling fee.

Betalen met CC is wel altijd gratis.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

Forum Rechten