We zijn er in oktober 2009 geweest.
Goed, heel groot hotel.
Fijne kamers, heerlijk zwembad!
Ontbijt vond ik erg masaal.
De ligging is perfect, we hebben ook helemaal geen last gehad
van de verkeersweg die er naast ligt.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Hallo Floridafielen, is er recent nog iemand in dit hotel geweest? wij gaan voor 16 dgn hier naar toe met vertrek op 05-06-2010.
We zijn er in oktober 2009 geweest.
Goed, heel groot hotel.
Fijne kamers, heerlijk zwembad!
Ontbijt vond ik erg masaal.
De ligging is perfect, we hebben ook helemaal geen last gehad
van de verkeersweg die er naast ligt.
Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida
Wij zijn er vorig jaar mei geweest. Wij vonden het zelf een erg fijn hotel, ontbijt is wat massaal inderdaad, maar toch fijn, zo'n gratis ontbijt.
Ligging is ook goed, wij zouden zo weer terug gaan.
Vorig jaar juli geweest, goed bevallen, alleen af en toe een beetje rumoerig door de groepen Braziliaanse schoolkinderen die er ook verbleven.
Hoi Rudy,
Wij zijn hier in 2006 geweest. Wel groot hotel met een redelijk ontbijt. Wij hadden kamers die uit keken op het zwembad. Verder dichtbij alle uitvalswegen en de I-4, en niet te vergeten de Premium outlets deze zijn haast aan te lopen al hebben wij dat niet gedaan.
groetjes,
Marijke8
Leuk te horen al die goede recensies,kijken of wij ook positief zullen zijn.
Zijn [helaas] weer terug en we zijn super tevreden. Vriendelijk personeel, mooie kamers en s'morgens gratis ontbijt. Gaan zeker nog een keer terug.
Helemaal top,, aanstaande oktober voor de derde keer. Willen niets anders meer. Locatie is ook erg goed downtown op loopafstand!
Wij zijn ook van plan dit hotel te boeken voor komend jaar, echter als ik bij Expedia kijk kan ik kiezen tussen een Studiosuite en een Studiosuite-$50 F&B Credit/Stay.
De prijs is echter hetzelfde.
Iemand die me misschien uit kan leggen wat $50 F&B Credit/Stay inhoudt???
Algemeen houdt dit in dat je een tegoed krijgt van $50 om te besteden aan eten en drinken tijdens je verblijf.
Groetjes Henke.