Hallo.
Wij gaan over 2 wk naar florida en mijn schoonzoon heeft gevraagd of we een Ipad mee willen brengen.
Wat is de prijs als ik niet brutaal ben. en heb je geen problemen op schiphol gehad??
gr Ann
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Hallo.
Wij gaan over 2 wk naar florida en mijn schoonzoon heeft gevraagd of we een Ipad mee willen brengen.
Wat is de prijs als ik niet brutaal ben. en heb je geen problemen op schiphol gehad??
gr Ann
Ik heb vorige week een 16Gb($499,00) meegebracht, van mijn cc is €429,79 afgeschreven.
Op 5 mei was in heel Orlando geen iPad meer te krijgen maar ik kon reserveren en op 7 mei kreeg ik een e-mail dat ie voor me klaar stond
Nee, wel met een Ipad....
In september gaan we voor een Apple kijken ;-)
Maar prima service bij de Applestore in de Florida Mall...
Greetz, Remco
Wij hebben vorig jaar een Macbook gekocht bij de Applestore in The Florida Mall. Mijn man gebruikt hem in ons appartement in Londen, werkt prima met een verloopstekker. Hij heeft er nog nooit problemen mee gehad.
We hebben hem wel aan het begin van de vakantie gekocht zodat we bij eventuele problemen nog mee terug konden maar dat was gelukkig niet nodig.
Daar kwam idd nog tax bij, of dat 6% was kan ik me niet meer herinneren.
Tax is normaal iets van 7%
Zelf heb ik mijn Ipad geïmporteerd uit Duitsland, ik kon én niet wachten op de introductie in NL én niet op mijn eigen tripje naar the states! Een ideaal apparaat mocht iemand nog twijfelenal zou ik toch voor de 32gig gaan omdat 16 gig wel erg weinig is, ik heb nu alleen al 3,5 gig aan Appa op mijn iPad staan en daar komt dan nog muziek en films/podcasts bij..
Ps: dit is natuurlijk getyped op mijn iPad!
Forummers,
Van de zomer gaan we weer richting Florida.
Nu zegt 'iedereen' dat als je een i-phone wilt dat je die in de VS moet kopen. Een 3g of 3gs schijnt te koop te zijn voor 99 dollar. Lijkt me niet te duur.
Een paar vragen:
* is deze hier te gebruiken?
* is deze simlock vrij (te maken)?
* waar kan ik hem zonder abbo kopen?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
A3
Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013
States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............