Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 24 van de 67 EersteEerste ... 14222324252634 ... LaatsteLaatste
Resultaten 231 tot 240 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

1. Top | #231
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006

Standaard Re: Discovery Cove

Er worden inderdaad foto's gemaakt met alleen je gezin, en iedereen apart. Wij hebben er een mooie cd aan overgehouden.
    Wij zijn vorig jaar geweest, ik had de prijzen toen opgevraagd bij Disocvery Cove per mail, en ze ook gehad, dus dat komt vast goed.

2. Top | #232
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009

Wij hebben 30 april Discovery Cove gedaan incl dolfijnzwemmen en vonden het geweldig ! Zowel de dolfijnen als de andere laggons. De foto's zijn niet goedkoop maar er zijn diverse mogelijkheden van pakketten, de ultimate package was $ 219,- , ja slik, maar alle foto's op CD mee, 7 grote afdrukken + album om in te doen + 2 sleutelhangers + 1 kleine poster, DVD film. oh ja de foto bij de entree kan je gratis ophalen ....
    Ik ben blij dat wij met de groep zijn gegaan bij het dolfijn zwemmen en niet opgesplitst zoals ik hier ook las ivm andere familieleden die dan foto s kunnen maken. We staan nu leuk met z'n allen erop, de familiefotograaf staat lang niet op zo'n goede plek als de parkfotograaf/filmer (veel achterkant foto s) en ik heb toch wel wat mensen nerveus zien worden omdat ze en moesten fotograferen en langzamerhand zelf naar hun eigen cabana moesten om instructie te krijgen voor het dolfijnzwemmen.
    Laatst gewijzigd door Reza; 11-05-10 om 04:00.

3. Top | #233
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010

Heb een uitgebreide mail terug, hoop dat jullie er wat aan hebben O

Thank you for contacting Discovery Cove. We appreciate the opportunity to assist you with planning your adventure.

The Trainer for a Day program is an exclusive program available to 24 guests each day in 3 groups of 8. You will arrive at 8 am and spend the day with a dolphin trainer until 3 pm. The rest of the afternoon will be yours to enjoy all of our amenities and attractions at your leisure. The morning begins with a behind-the-scenes small-mammal playtime and training session, feeding and care of exotic birds in the free-flight Aviary, 30 minute dolphin interaction, behind-the-scenes feedings in the Coral Reef, behind-the-scenes animal food preparation and record review, ending the day with an enhanced dolphin interaction and training encounter. This enhanced dolphin interaction will have an exciting double foot push by two of our dolphins!

You may then enjoy our other park attractions such as the Coral Reef, Resort Pool, Tropical River, bird Aviary and Ray Lagoon.

Included in your day's admission is a continental breakfast featuring Danish pastries, muffins, fruit, coffee and juice, all snacks and beverages throughout the day, as well as various Anheuser-Busch products from either of our market places. These amenities are all in addition to the Laguna Grill lunch always included as part of Discovery Cove admission.

For more information on the Trainer for a Day program and to make a reservation for your adventure, please call our Reservation Center toll free from the US at 1-877-4DISCOVERY, toll free from the UK at 00 800 3344 1818 or 407-370-1280 for other international guests.

The photo package prices and individual prices are:
    Basic Photo Package - $69.00 / $73.49 including tax

(3) 6 x 8 Prints
    (2) Key chains with choice of print

Adventure Photo Package - $139.00 / $148.04 including tax

(5) 6 x 8 Prints
    (2) Key chains with choice of print
    (1) Digital Photo CD

Ultimate Photo Package - $219.00 / $233.24 including tax

(7) 6 x 8 Prints
    (1) 4 x 6 Print & (2) Key chains (Same image)
    (1) Digital Photo CD
    (1) Interaction DVD
    (1) Photo Album
    (1) 16 x 24 Poster

Additional Items With package / With Tax or A la carte /With Tax
    4 x 6 & Wallets $10 $10.65 $20 $21.13
    6 x 8 Print $10 $10.65 $20 $21.13
    16 x 24 Poster $25 $26.63 $35 $37.28
    24 x 36 Poster $35 $37.28 $45 $47.93
    Interaction DVD $50 $53.25 $75 $79.88
    Digital Photo CD $75 $79.88 $125 $133.13
    Marble Tile $39 $41.55 $59 $62.84
    USB Drive N/A N/A $125 $133.13

* All prices are in USD. Package components and prices are subject to change.

4. Top | #234
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008

Standaard

Wij zijn op 5 mei ook naar discovery cove geweest. Echt een prachtig park met veel dingen te doen en te zien. Ook wij hebben het fotopakket genomen [een aantal foto`s en de foto CD] Ach, zulke mooie foto`s kunnen wij met onze simpele camera toch niet maken. Ik moet zeggen dat ik de groep wel te groot vond voor het dolfijnzwemmen. Wij waren in een groep met acht mensen. Ik vind het voor zo`n grote groep eigenlijk te duur.

@marloes
    Wij waren in de middag rond 13.45 als ik het mij goed herinner. In onze groep waren geen Nederlandse mensen. Ik was met mijn zoon van 9 jaar. Verder was ik er met mijn man, andere zoon van 12 [die niet de dolfijnenzwem wilde doen omdat hij de groep te groot vond] Had vorig jaar op Key Largo dolfijntherapie geahd [dus 5 dagen exclusieve dolfijnaandacht gehad en vond dit dus niks]
    Verder was mijn zus, haar man en zoon van 20 jaar er ook. Aleen mijn zoon van 9 jaar en ik hebben de dolfijnenzwem gedaan.
    Trouwens jij bent ook nog steeds vaak op dit forum zo na je vakantie. Kan je ook maar moeilijk afscheid nemen van Florida en wil je ook weer terug?
    Groetjes Irene
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-10 om 20:54.

5. Top | #235
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009

Wij hebben besloten niet naar DC te gaan. We kwamen op een bedrag van $550 + evt. een foto pakket. Voor dat geld kan je ook heel veel andere leuke dingen doen, maar dat is een keuze die je maakt. We geven Flipper wel een extra dikke haring in Seaworld.
    Laatst gewijzigd door A.Hofman; 28-05-10 om 22:58.

6. Top | #236
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009

@Hofman,
    Ik kan het me voorstellen hoor. Wij hebben ook weken getwijfeld of we nu wel of niet naar DC zouden gaan. Met 3 kids is het een dure aangelegenheid. Uiteindelijk besloten om wel te gaan. Gewoon omdat het ons zo fantastisch lijkt om deze interactie met een dolfijn te kunnen meemaken.
    Het is niet goedkoop, maar...... je krijgt er ook 14 dagen onbeperkt toegang tot een ander park bij en je verblijft (inc eten en drinken) de hele dag in DC. Als je al die kosten bij elkaar optelt dan valt het eindbedrag uiteindelijk wel mee.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

7. Top | #237
    Vaste Bezoeker metendiana's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008

wij zijn afgelopen jaar ook naar dc geweest,maar wij kregen geen 14 dagen onbeperkt toegang tot een ander park,bij ons was het 1 dag toegang tot een ander park dus ik zou het toch even nakijken of vragen 14 dagen onbeperkt toegang tot een ander park lijkt me eerlijk gezegdt ook onwaarschijnlijk denk dat dc daar dan geld bij moet leggen want een entree kaartje voor andere parken zijn toch al snel rond de 60 dollar pp en dat dan 14 x

8. Top | #238
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008

Wij hadden het wel hoor!! DC voor $199 (non swimmers $99) met 14 dagen toegang tot Seaworld!! Vorig jaar trouwens 7 dagen maar dat is intussen opgetrokken naar 14!

9. Top | #239
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009

wij hadden in de meivakantie ook DC met dolphinswim en 14 dagen onbeperkt toegang tot seaworld.. (we zijn 2 x naar SW geweest op 7 en 12 mei)
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

10. Top | #240
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006

Ook hier, echt 14 dagen onbeperkt, en volgens mij is dat altijd zo. Je kon gewoon met je pas van Discovery Cove naar binnen. Misschien dat je het zelf verkeerd begrepen hebt?
    Als je voor Discovery Cove al naar Seaworld of een ander park zou gaan, en je dus nog geen pas van Discovery Cove hebt, dan krijg je een dagpas voor dat park, maar daarna kun je nog onbeperkt naar dat park, in totaal dus 14 dagen vanaf de dag dat je het eerste park bezocht hebt.

Forum Rechten