Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Shopping: Foto apparatuur

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker Phillostar's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    19

    Standaard Shopping: Foto apparatuur

    Ik ben opzoek naar een winkel in Orlando (of naburig) die fotografie spul levert en dan ben ik voornamelijk opzoek naar Lichtstatieven en light modifiers (parapluutjes enzo).

    Tijdens mn vakantie ga ik een aantal model shoots doen maar om mn lichtstatieven en refelctors mee te nemen is nogal onpractisch als bagage en de kans op zoek raken tijdens de vliegreis.

    Ik ben dus opzoek naar een winkel die het spul goedkoop levert (bijv. lichtstatief voor +/-25 dollar) aangezien het spul niet mee terug gaat naar Nederland.

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Photogear Shop

    Ik denk niet dat er ook maar iemand hier op het Florida (vakantie) Forum daar ervaring mee heeft. Je zult het dan ook zeer waarschijnlijk met allemaal goedbedoelde Google-tips.


    Zoals:
    http://www.videouniversity.com/direc...-sales#Florida

    Van deze shop in Auburndale had ik wel eens gehoord: http://www.marshallscamera.com/. Die verkopen veel nieuw en gebruikte fotografie spullen. Misschien kun je die eens mailen met je "verlanglijst" en zijn zij bereid een deal met je te maken, voor koop en terugkoop, of voor verhuur. Overigens heb ik er zelf geen ervaring mee.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •