Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 48 van de 81 EersteEerste ... 38464748495058 ... LaatsteLaatste
Resultaten 471 tot 480 van de 804

Onderwerp: Restaurants in Orlando

1. Top | #471
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004

Standaard Re: Steakhouse del Frisco´s Orlando

De reviews zijn niet allemaal even fantastisch en toen ik op de site van del frisco's ging kijken werd er geen melding gemaakt van een vestiging in Orlando. Uiteindelijk bleek deze del frisco's een eigen site te hebben dus ik ga er even vanuit dat deze vestiging geen onderdeel uitmaakt van het bedrijf waar bijvoorbeeld de vestigingen in Las Vegas en Houston onderdeel vanuit maken.

Heeft iemand anders ervaringen met een steakhouse zoals del frisco's in de omgeving van Orlando anders dan de gevestigde namen zoals Outback (:-P) of Longhorn?

2. Top | #472
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005

Helaas alleen ervaring met Del Frisco's Fort Worth. Die is overigens erg goed. Maar ja, als je in Fort Worth geen fatsoenlijke steak serveert dan ga je in no time failliet.
    Ruth's Chris Steak House ('naast' Universal) biedt overigens een vergelijkbare kwaliteit. Zeker aan te bevelen als je eens een keer wat dollars wilt uitgeven aan een goede steak.

3. Top | #473
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Morton's The Steakhouse:

“The poster boy of steakhouses”, this Restaurant Row “classic” caters to carnivores with “gigantic” “steaks the way you would expect” accompanied by “flavorful” side dishes “the size of entrees”; “impeccable service” and a “manly club atmosphere” add to the “wonderful experience”, and though it’s “expensive”, rest assured “you get what you pay for!”

26 punten volgens zagat voor kwaliteit eten

Ruth's Chris Steak House:

“Steak doesn’t get any better than Ruth’s, baby” chime champions of these Central Florida outlets of the “upscale” chophouse chain revered for “sizzling, buttery” beef and “terrific sides” served in “exceptionally plush” dining rooms manned by “high-quality servers”; just “don’t forget to bring cab fare, because you’ll have to leave your car there to cover the bill.”

ook 26 punten

The Palm (Universal - Hard Rock Hotel)

“Lipitor should be the corporate sponsor” of this “top-of-the-line” chain chophouse that lures “unabashed carnivores” to Universal’s Hard Rock Hotel with its “perfectly done” steaks, “huge, wonderful lobsters” and “luscious martinis – what else do you need?”; a few find the “noisy”, “caricature-filled” room to be “nothing special”, but others suggest it’s just like the original in NYC “but without the snob appeal and service attitude.”

ook 26 punten

Bovenstaande zijn de enige steakhouses met 26 punten, kan dus niet slecht zijn ! Zijn overigens alledrie ketens waar ik al eens (in andere steden) gegeten heb. Del Frisco's komt niet in het zagat lijstje voor, dus goed dat je even verder gekeken hebt ... Twee steakhouses met 25 punten zijn nog: The Capital Grille (ook een keten, overigens onderdeel van eigenaar van Outback, Red Lobster en Bahama Breeze; ik heb in Vegas locatie gegeten, was erg goed) en Vito's Chop House

Dus hoop dat je wat keuzes hebt nu :lol: !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

4. Top | #474

Probeer Texas de Brazil eens.
    Die kan je vinden aan international drive.
    Echt de moeite waard voor carnivoren! :twisted:

5. Top | #475
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Restaurants in Orlando: Steakhouse

Braziliaanse steakhouses zijn ook altijd mooi inderdaad ;-) ! Ik zag er op het eind van I-drive, richting Prime Outlets, ook nog een zitten volgens mij ?! Overigens, ik heb 2 ervaringen hiermee (Fogo de Chao in Houston en Rodizio Grill in Salt Lake City); Fogo de Chao stond zelfs hoog in de zagat. Erg aparte ervaring, superlekkere steak; maar niet de kwaliteit van een 26 punts zagat regulier steakhouse ! Maar ieder zijn ding natuurlijk en absoluut een mooie ervaring.

Overigens heeft deze keten in Chicago 25 punten (dus zeker niet slecht; geen rating voor de Orlando locatie) en dit staat erbij:

“Meat eaters rejoice” at this Northwest Suburban “carnivore’s dream” where “gauchos rotate through” the room serving a “great selection” of all-you-can-eat Brazilian steakhouse offerings alongside a “spectacular salad bar” with “everything from sushi to gourmet cheeses”; it’s “fun for a noisy group”, though some vets vow “one can only eat so much meat and it’s very expensive”, ergo “lunch is the time to go – it’s much less crowded.”
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

6. Top | #476
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door disney-golf Bekijk Berichten
    Probeer Texas de Brazil eens.
    Texas de Brazil is zeker de moeite waard en één van mijn persoonlijke favorieten (zie mijn eerdere aanbeveling op dit forum). Ik zou het echter niet willen vergelijken met Ruth's Chris of Del Frisco's. Daarmee doe je deze restaurants toch echt tekort.

7. Top | #477

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Ik zag er op het eind van I-drive, richting Prime Outlets, ook nog een zitten volgens mij ?! ”
    Hey Mattrob, ik weet dat het al vroeg was als je dit postje geplaatst hebt maar International Drive is hetzelfde als I-Drive hoor...:razz:

Voor de juiste coordinaten; 5259 International Drive
    Orlando, FL 32819-9476, United States
    (407) 355-0355 (als je wil reserveren...)

Enjoy!=D>

8. Top | #478
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009

Standaard Re: Restaurants in Orlando: Tips!

Vandaag gegeten in Logan's. Leuke ervaring. Doppinda's lekker op de grond gooien en grote pullen bier. Bij vertrek kregen mijn dochters van 6 en 9 nog een high five van de bediening, vonden ze helemaal geweldig. Steaks waren redelijk.

9. Top | #479
    Ingeschreven
    Sep 2004

Duidelijk geval van jetlag ](*,)

10. Top | #480
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004

Gisteren de vluchten geboekt voor 10 tm 17 juni :razz:We hebben besloten dat het Del Frisco's gaat worden dus ik zal even laten weten hoe het ons bevallen is.

Forum Rechten