Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 47 van de 81 EersteEerste ... 37454647484957 ... LaatsteLaatste
Resultaten 461 tot 470 van de 804

Onderwerp: Restaurants in Orlando

1. Top | #461
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008

Standaard Re: Restaurant: Beste Spareribs in Orlando

TGI-Friday's Ribs met Jack Daniels Glaze.

In 1 woord: Geweldig

2. Top | #462
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2010

Ook ik sluit me helemaal aan bij TGI-Friday's! zo lekker de eerste keer 2 porties naar binnen gewerkt.

3. Top | #463
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008

Oh.. .TGI...
    Outback...
    Sonny's...

Ribs zijn hier vaak lekker... misschien is een lijstje waar ze niet lekker zijn korter?
    Volgend bezoekje Jun/Jul 2014
    Vorige keren: Nov. 2013, Nov. 2012, Jun. 2012, Sep. 2010, Apr. 2010, Okt 2009, Apr. 2009, Sep. 2008 en Apr. 2004

4. Top | #464
    Regelmatige Bezoeker Macjac's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

TGF en Outback daar hebben we nu al zin in.....mmmmmmm........en we gaan al heel snel!!!\\/

5. Top | #465
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2009

TGF gaan wij ook zeker weer bezoeken

6. Top | #466
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004

Standaard Restaurants in Orlando: Steakhouse

Voor onze komende trip naar Orlando was ik benieuwd of iemand ervaring heeft met dit steakrestaurant. Ik ben een groot liefhebber van een goede steak-porterhouse en tijdens onze tip naar Las Vegas in 2008 hebben wij ggeten bij del frisco´s. Was grote klasse toen. Iemand die mij meer kan vertellen over hun ervaring

7. Top | #467
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Steakhouse del Frisco´s Orlando

Helaas, geen ervaring maar hij stond voor deze trip op de planning. Uiteindelijk besloten om toch maar niet een keer 'samen' te gaan eten, maar lekker met de kids mee te gaan. Hij staat vrij hoog in zagat; ik heb er in New York, Houston en Las Vegas gegeten, en alle keren was dit absoluut TOP. Dus nogmaals, geen eigen ervaring, maar je kan hier niet mis gaan
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

8. Top | #468
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009

Standaard Re: Tips voor restaurants in Orlando

Misschien al genoemd: the Alehouse aan de International Drive. Een soort van grote sportsbar met allemaal grote plasmaschermen om je heen en toch een leuke sfeer. Je kan er binnen en buiten eten ( tip voor de rokers onder ons, buiten op het terras mag gerookt worden) op een groot overdekt terras dat koel gehouden wordt door verschillende ventilators. Wij zijn 2 keer geweest en wij vonden het binnen prettiger zitten dan ''buiten''. De muziek buiten is best luid.

9. Top | #469
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baluga Bekijk Berichten
    Een soort van grote sportsbar met allemaal grote plasmaschermen om je heen en toch een leuke sfeer.
    :-s:-s:-s

En toch ....? En daarom.... !! \\/

Je bedoelt het vast niet negatief, toch?! :razz: Ik vind sportsbars altijd super!
    Vooral als er goede wedstrijden zijn, ik houd wel van het (lokale) publiek dat naar dergelijke lokaliteiten komt.
    Ooit, lang geleden, zijn we een keer naar een sportsbar "ergens" tussen St. Petersburg en New Port Richey (ik weet het: vaaaaaag!) geweest met onze friends daar en hebben heerlijke enorme wagenwiel-pizza's gegeten (Cheese + double extra cheese 8-[) en de samenvatting gekeken van de Rays-game die we net gezien hadden en de andere baseball-games van die avond. En voor de kids altijd wel een paar spelletjes te doen. Een heerlijke, fantastische ervaring.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-08-10 om 22:32.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

10. Top | #470
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009

Nee, ik bedoelde het zeker niet negatief. Ik vond het mooi om te zien hoe mensen op kunnen gaan in hun sport. En het was niet voor niks dat we een half uur moesten wachten voordat we een zitplaats kregen aangewezen. Onze dochter vondt het K1 gevecht wel interessant om naar te kijken..

Forum Rechten