Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 88 van de 97 EersteEerste ... 38788687888990 ... LaatsteLaatste
Resultaten 871 tot 880 van de 969

Onderwerp: Vliegtickets voor 2004-2010

1. Top | #871
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010

Standaard Re: Vliegtickets voor 2010

Wij betalen € 603,00 p.p. bij British Airways vertrek 13 juli naar Miami met 1 tussenstop op Londen Heathrow. Hebben al in januari geboekt, daarna nog niet weer zo goedkoop geweest. Nu kost datzelfde ticket ongeveer € 1000,00. Dus het kan wel goedkoop in het hoogseizoen, maar dan moet je vroeg en op het goede moment boeken. En vertrekken op dinsdag, woensdag of donderdag is ook goedkoper dan in het weekend.

2. Top | #872
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

vreemd vreemd vreemd ,k heb geen idee maar ik krijg deze prijs ook niet meer te zien.
    De datum was 19-7 tm 12-8. Wij gaan zelf naar mco op deze datum en zo nu en dan check ik nog wel eens de prijs om te kijken hoe en wat er veranderd. Toen ik deze prijs zag dacht ik dit moet ik even melden maar ja het was niet de bedoeling om iemand blij te maken met een dode mus. Kom nu ook op heel andere prijzen, had eigenlijk even een copie moeten maken,.........

De ruime tijden zie ik nog wel als ik kijk bij 3 volw en 3 kids (wij zijn met 4 kids) maar als ik kies voor 1 pers krijg ik heel andere tijden/vluchten.(Altanta staat er niet meer bij)

11:15 Amsterdam (AMS) 13:20 Boston (BOS) 1 32:04 10:10 Boston (BOS) 13:19 Orlando (MCO) 19:30 Orlando (MCO) 14:45 Amsterdam (AMS) 1 13:15 Boek deze vlucht

Wij reizen zelf AmS MCo martinair op 19-7/12-8 voor nog geen 600 pp geboekt, dit is wel het duurste ticket geweest alle jaren en vliegen altijd hoogseizoen(maar boeken wel altijd vroeg op dit jaar na dan)
    Laatst gewijzigd door angelique100; 28-04-10 om 22:37. Reden: toevoeging
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida

3. Top | #873
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2010

wat trouwens wel een goede tip is:

de tickets liggen nu rond boven de 800 euro
    airberlin vliegt rechtstreeks op miami vanaf dusseldorf

met een beetje gunstige data (idd op dinsdag en woensdag vliegen) kun je een rechtstreeks ticket vinden voor 867 in het hoogseizoen.

helaas hadden wij deze flexibele reisdata niet, maar als je wel wat kunt schuiven, is dit toch een aanrader, voor weinig meerprijs lekker rechtstreeks

4. Top | #874
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janneke Bekijk Berichten
    @ de mensen die nog willen boeken voor het hoogseizoen: worldticketcenter is your friend
    Wat is er dan zo bijzonder aan WTC? Hebben die speciale aanviedingen of kunnen die aan tickets komen waar andere reisbureau;s niet bij kunnen?

Aan "name dropping" heb ik zo weinig, graag wat meer info.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

5. Top | #875
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Kreeg een reclamemail van Supersaver:

Met de KLM

Boeken kan tot 28 April-17 May 2010.
    Reisdata: 17 May-31 October 2010.

Miami 482€ Book hier

Krijg deze prijs er wel uit maar die gaat wel via USAirways

Laatst gewijzigd door Njit; 29-04-10 om 07:57.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

6. Top | #876
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Typisch; KLM is Skyteam & US is Staralliance. Mooi binnenlokkertje van Supersaver :-)

Wel een nette prijs, overigens.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 29-04-10 om 09:41. Reden: aanvulling
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

7. Top | #877
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2010

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Wat is er dan zo bijzonder aan WTC? Hebben die speciale aanviedingen of kunnen die aan tickets komen waar andere reisbureau;s niet bij kunnen?

Aan "name dropping" heb ik zo weinig, graag wat meer info.
    ik vond dat gedurende de tijd waarin ik de ticketprijzen in de gaten heb gehouden, zij de beste aanbiedingen hadden.

bovendien hebben zij ook hele scherpe aanbiedingen voor combi tickets, op aanvraag weliswaar.
    en hele vriendelijke, behulpzame medewerkers

dat vind ik ook belangrijk, naast een goede prijs.

edit: haha, leuk dat supersaver, maar ik heb gezocht in de periode 26 juli - 8 augustus en krijg er maarliefst 980 euro uit :P
    Laatst gewijzigd door Janneke; 29-04-10 om 11:35.

8. Top | #878
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

edit: haha, leuk dat supersaver, maar ik heb gezocht in de periode 26 juli - 8 augustus en krijg er maarliefst 980 euro uit :P
    de periode die ik aangaf is in ieder geval nog steeds voor die prijs te boeken Andere periode's zijn ook te boeken.

9. Top | #879
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

bovendien hebben zij ook hele scherpe aanbiedingen voor combi tickets, op aanvraag weliswaar.
    en hele vriendelijke, behulpzame medewerkers

dat vind ik ook belangrijk, naast een goede prijs.
    Zo zie je maar dat iedereen andere dingen belangrijk vind. Die medewerker hoop ik nooit nodig te hebben - ik wil gewoon op de site simpel kunnen boeken en betalen en een e-ticket in m'n email ontvangen

10. Top | #880
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Info:
    Graag op de volgende manier een bijdrage leveren aan dit topic:

Geboekt bij: ..
    d.d.: ..
    Periode : ..
    Route: ..
    Maatschappij: ..
    Aantal Personen: ..
    Totaalprijs: ..

Forum Rechten