Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 32 van de 46 EersteEerste ... 22303132333442 ... LaatsteLaatste
Resultaten 311 tot 320 van de 459

Onderwerp: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

  1. Top | #311
    Stamgast Francien's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Schiedam/Bonita Springs FL
    Berichten
    177

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Hoi Marg! Wij hebben op Brickell key geslapen. Dat ligt precies tegenover jouw hotel. Een gebied met veel onafgebouwde nieuwbouwflats en kantoorgebouwen. De crisis heeft daar goed toegeslagen. Zoals bijna overal in de VS pak je de auto, zelfs als je naar de Bayside Market Place gaat wat even verderop is. Daar is n.l. een grote overdekte parkeergarage bij. Lekker makkelijk. Ik heb me geen moment bedreigd gevoeld daar en ik vond de sfeer heel goed. Tegenover de Bayside Market place loop je Down town in. Beetje oude troep. Winkels zijn om half 6 dicht, kan ik me herinneren en dan is het verlaten. Verheug je dus niet te veel op het centrum, maar concentreer je vooral op de Market Place waar ook de toeristenboten liggen om je rond te varen langs de huizen van de sterren. Ook de supersnelle speedbootride kun je daar doen. Het Hard Rock cafe is altijd leuk natuurlijk, Bubba Shrimp is een bezoekje waard en het cafe van Gloria Estefan Bongo Cuban cafe. Er zit bij mij ook alweer 2 jaar tussen, dus ik weet niet of ik nog up to date ben.
    Het zal je bevallen!!!
    Floridian Francien

  2. Top | #312
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Bedoel je niet 'negerinnen'? Of lopen de mannen er echt zo bij? Dat wil ik wel zien dan. :grin:

    Nope nope, de mannelijke versie .

    En mensen op straat met baxters enz is geen uitzondering.
    En het is nu niet dat ik afgelegen zat, ik heb het dan op die winkelstraat daar lincoln road namelijk waar ik deze toestanden zag.

    Ben er even de naam van kwijt! Maar overdag was het er gezellig.

    update: had het op lincoln road.

  3. Top | #313
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Ow, vaag Die ben ik nog niet tegengekomen, ook niet op Lincoln Road
    Wat is een baxter? Nooit van gehoord in Nederland en het is niet dat ik heel erg oud ben ofzo en geen hedendaagse taal ken. :mrgreen: Ik google'de net even op 'Baxter' en bij images zag ik een erg mooie rondborstige dame.

  4. Top | #314
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Berichten
    2

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Hoi Francien,

    Bedankt voor de geruststellende woorden.Ik ga er maar gewoon iets leuks van maken.Een boottochtje rondom her sterren eiland lijkt me ook wel leuk.En Bayside marketplace zal ik ook zeker een keer te vinden zijn.

    Ga jij ook dit jaar weer?

    Gr Marg

  5. Top | #315
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Aha, dat maakt het duidelijker. Zie ook deze site waaruit blijkt dat 'baxter' in Belgie vaker wordt gezegd http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/78/

    Dan heb ik toch liever wat Esther Baxter's over straat lopen :mrgreen:

  6. Top | #316
    Stamgast Francien's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Schiedam/Bonita Springs FL
    Berichten
    177

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Nee, Marg. Dit keer geen Miami denk ik. We hebben ons eigen honk nu in Naples en vanuit daar maken we trips. Alleen de tandenborstel, bikini en pyama in het valies en go! Onze voorkeur gaat uit naar the Keys. Totaal aan verslingerd. Of de Sarasota area. Maar Miami is TE GEK!!!! laat je niet kisten door gekke praatjes hierboven "travo's, infuuszakken", onze Floridavrienden dwalen idd wat af........
    Floridian Francien

  7. Top | #317
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Ik weet wat ik gezien heb, en voelde me er niet goed, zeker niet na 20.00uur s'avonds.

    Gelukkig hadden we een goed hotel. En in een verkeerde buurt hebben we zeker niet gelopen want het barste er van de bekende winkels.

    Ikzelf had meer van miami south beach verwacht. Het strand was fijn, maar ook daar kwam ik s'avonds niet op de pier. En andere hotelgasten ook niet.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-04-10 om 11:56. Reden: full quote eruit

  8. Top | #318
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7

    Standaard Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

    Ach ja, the freaks come out at night zeggen ze he, ook op South Beach haha. Ik heb ook de travestiete streetwalkers (prostituees) gezien, aan je beschrijving te horen dezelfde. Vond het eerder grappig dan bedreigend. Ook zie je zwervers naar buiten komen zodra het wat later wordt en de meeste toeristen terug naar hun hotel gaan, maar dat heeft elke amerikaanse stad voor zover ik weet en south beach is natuurlijk ook voor zwervers een goed klimaat :-)

  9. Top | #319
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Locatie
    Almere
    Berichten
    6

    Standaard vakantie Miami Beach

    Hallo allemaal,
    ik heb een vraagje, mijn vriendin en ik willen een dag of 10 naar Miami Beach op vakantie en dan het liefst op Ocean Drive,. Nou is dat op zich niet zo een groot probleem echter ik hoor van verschillende kanten dat het niet echt de moeite is om daar een hele vakantie door te brengen.
    Wij hebben geen auto tot onze beschikking en gaan daar voornamelijk voor het weer en de ambiance heen.
    Heeft iemand wat tips of weet iemand een goed hoteletje daar, niet te duur. Ik heb zelf al de Wave Hotel, Boulevard Hotel en Ocean Five bekeken en dat ziet er wel leuk uit.
    Wie kan me helpen aan nuttige info, ook over het wel of niet gaan.

    <<Moderator Michael66: Ik heb je bericht toegevoegd aan een bestaand onderwerp met vragen, ervaringen en tips voor een eerste bezoek aan Miami. Hier vind je alvast een heleboel info.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-04-10 om 20:08. Reden: zie opmerking

  10. Top | #320
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: vakantie Miami Beach

    Welkom. Waarom huren jullie geen auto? Amerika is geen OV land (enkele steden uitgezonderd).
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •