Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 22 van de 28 EersteEerste ... 122021222324 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 275

Onderwerp: Kiezen van airline, route etc.

1. Top | #211
    Regelmatige Bezoeker Raffie_CT's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009

Standaard Re: Jullie mening ? (wat bepaald de keuze voor een luchtvaartmaatschappij?)

tja..... daar heb je misschien wel gelijk in...hmmm is zeker de moeite waard om te kijken. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat we altijd de auto krijgen die we vragen en als ik zo de berichten lees, krijg je 90% een andere auto.

Bedankt voor de tip, ik ga hier zeker even naar kijken.

Raffie
    Wij gaan voor de 1e keer in 2013 naar de US
    29-09 tm 13-10 Florida Keys Islamorada
    13-10 tm 30-10 SF-LA-SD-LV Roadbear Camper

2. Top | #212

Standaard Re: Jullie mening ? (wat bepaald de keuze voor een luchtvaartmaatschappij?)

@Raffie,
    Avis werkt prima in Europa maar de V.S zijn de V.S.
    Vergelijk de prijzen, zelfs met je korting...

ff off topic; kan ik bij jullie gerookte zalm bestellen?
    Stuur me dan een PB tje.

3. Top | #213
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009

We vliegen komende zomer met Delta, alleen de intercontinentale vluchten worden uitgevoerd door Northwest Airlines. De binnenlandse korte vluchten door Delta zelf.

Hoe zijn de tvtjes in de stoelen bij Northwest?
    2017: The Deep South!

4. Top | #214
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009

Wij gaan met Air France vanuit Dusseldorf vliegen. Het werd Air France vanwege de prijs en de vertrek- en aankomsttijden.

Ik hou echter wel mijn hart vast voor de overstap op Charles de Gaulle

5. Top | #215
    Regelmatige Bezoeker Raffie_CT's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009

hallo allemaal,

Kunnen jullie iets vertellen over het TV systeem ?

Verschillende maatschapijen en verschillende systemen....

De ene heeft geen tv's de andere heeft geen keuze mogelijkheid...

Raffie
    vanuit zeer nat Noorwegen
    Wij gaan voor de 1e keer in 2013 naar de US
    29-09 tm 13-10 Florida Keys Islamorada
    13-10 tm 30-10 SF-LA-SD-LV Roadbear Camper

6. Top | #216
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009

Als je jouw maatschapij weet en je vliegtuig type dan kan je bij Seatguru.com alle gegevens opzoeken over jouw vliegtuig.

7. Top | #217

Standaard Welke airline kiezen?

Sinds 1999 vliegen wij regelmatig naar Florida, we hebben tot nu toe gevlogen met Martinair, United en US Airways.

Van deze drie is US Airways in onze beleving de beste met betrekking tot service, tijdigheid en kosten. Wij vonden een minpuntje bij US Airways dat je geen kleine schermpjes hebt voor de entertainment.

United is een goede tweede, bijna net zo positief als US Airways.

Martinair is ons slecht bevallen, ondanks dat ze direct vliegen (wat een voordeel is) scoren ze voor ons op alle gebieden een onvoldoende.

Nu hebben wij twee kleine kinderen onder de 5 en wij vragen ons af wat de beste vliegmaatschappij is om naar Orlando te vliegen, met de kortst mogelijke reistijd.

We kijken nu naar Lufthansa of Aer Lingus. Zijn er mensen die ons hierop kunnen adviseren? Alle info is van harte welkom!!

8. Top | #218
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008

Standaard Re: Martinair - United - US Airways

Als je Lufthansa vliegt kom je waarschijnlijk weer uit bij United (was bij ons in ieder geval zo), en Aer Lingus heeft (net als Martinair) als nadeel dat ze niet iedere dag vliegen dus áls je vertraging hebt, heb je kans dat je niet zomaar overgeboekt kunt worden.

United beviel ons prima vorig jaar, dit jaar gaan we Martinair proberen (ik ben er pas mee naar Curacao gevlogen en vond het prima), wel comfortclass!

9. Top | #219
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

Beste vliegmaatschappij,..tja dat is voor iedereen anders denk ik. Zelf hebben wij erg goede ervaringen met Britisch Airways(eigen schermpje + genoeg beenruimte) met name omdat zij erg kindvriendelijk zijn althans dit is onze ervaring. Je kan op hun website zelf je vliegtijd kiezen uit de beschikbare vluchten. Zij vliegen niet rechtstreeks maar wanneer je ervoor kiest om b.v op Gatwick (klein) te vliegen ipv Heatrow(mega) is ruim een uurtje vliegen dan ben je voor je het weet op weg naar Orlando, (bijna rechtstreeks.) Let wel op dat wanneer je kiest voor Gatwick, dat aankomst en vertrek beide Gatwick zijn anders moet je zelf voor transport zorgen.

Zelf gaan wij dit jaar voor het eerst vliegen met Martinair, verhalen zijn over het algemeen negatief maar goed, prijzen en tijden waren erg gunstig we zien het wel,.....United vonden wij ook een fijne maatschappij, American Airlines vonden wij weer een stuk minder.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida

10. Top | #220
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008

Ook wij vlogen vorig jaar met Britisch Airways via Gatwick, keurige service, en de overstap in Gatwick is prima, lekker klein maar erg mooi.
    Dit jaar gaan we met US Airways,voor het eerst, en helaas erg jammer dat er geen eigen schermpjes zijn, maar we hebben hiervoor gekozen omdat ze de goedkoopste waren want anders waren we zeker weer met BA gegaan.

Forum Rechten