Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 31 van de 101 EersteEerste ... 2129303132334181 ... LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 310 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

1. Top | #301
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Auto huren 2010

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nee Bekijk Berichten
    Jij hebt dus de voorwaarden van Dollar en Expedia vergeleken.... waar heb je dat gevonden? Ik kom alleen tot het bijbetalen van extra bestuurder en tank benzine....
    Ik heb de voorwaarden van e-autohuur en expedia vergeleken. Het citaat is uit de voorwaarden van expedia.

@ mindcrash: Het lijkt wel of je denkt dat het in de VS een soort derde wereldland is waar je aftandse Peugeots huurt:wink:. Maak je geen zorgen; iedere auto heeft ten minste een, maar vaak meerdere aansluitingen.

2. Top | #302
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

.............waar je aftandse Peugeots huurt:wink:. Maak je geen zorgen...........................

Maar die stammen tenminste uit een tijd, dat roken in de auto nog normaal was.........met de huidige antirooklobby weet je het maar niet.:-D:wink:

Knaapje

3. Top | #303
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Daarom heet het tegenwoordig steeds vaker gewoon een 12-Volts aansluiting. Dat is het eigenlijk gewoon ook.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

4. Top | #304
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    .....Maar die stammen tenminste uit een tijd, dat roken in de auto nog normaal was.........met de huidige antirooklobby weet je het maar niet.:-D:wink:
    Nou, ik weet het wel; een aansteker vind je helaas voor de verslaafden niet in de auto's. Dat heeft de antirooklobby toch maar lekker voor elkaar.....:-\". Voor de zekerheid zit er ook nog een sticker in de auto; je raadt het al NO SMOKING.......

5. Top | #305
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Voor de zekerheid zit er ook nog een sticker in de auto; je raadt het al NO SMOKING.......
    Daarom draag ik ook altijd een spijker, korte of trainingsbroek :mrgreen:

Kidding, maar wat ik ook wel handig vindt is dat er tegenwoordig ook (bijna) altijd een 3.5mm plug zit voor het aansluiten van een Ipod of andere muziekspeler.
    Vaak direct op de radio, maar soms ook verborgen (Ford Expedition) in de console.

Zeker met rondreizen is dat vaak een uitkomst, kan de Itrip mooi thuisblijven.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

6. Top | #306
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2009

Als ik het hier zo een beetje lees, is Dollar of USAreisen.de altijd goedkoper dan Alamo. Maar als ik het opzoek voor onze periode (2 tot 13 mei, goedkoopste klasse) dan kom ik juist bij Alamo goedkoper uit. Klopt dit wel?
    En dan nog een vraagje. Als je de prijs bij Alamo.nl ziet, komen er dan nog veel extra kosten bovenop bij het vliegveld?
    En welke verzekering heb je nodig?

7. Top | #307
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mmmar Bekijk Berichten
    Als ik het hier zo een beetje lees, is Dollar of USAreisen.de altijd goedkoper dan Alamo.
    Oeps, een auto huren via internet vraagt wel wat meer dan "zo'n beetje lezen" hoor. Je moet er echt even voor gaan zitten.

m te beginnen verhoudt usareisen.de zich tot Alamo en Dollar als Albert Heijn tot Coca Cola. Een fles Coke kan je immers ook bij verschillende bedrijven kopen? Voor de autohuur zijn er ook verschillende aanbieders.

Net zoals de prijs voor een fles Coke bij verschillende leveanciers verschilt, verschillen ook de prijzen voor de autohuur. Je moet die prijzen zelf vergelijken Of het klopt, kan je zelf goed beoordelen, toch?

ALs je een auto huurt, kies je voor een bepaald pakket voorzieningen. De inhoud van zo'n pakket, staat perfect beschreven op de sites van de verschillende aanbieders zoals usareisen, eautohuur, Alamo.com, enz. enz. ook op dit forum is al erg veeel over dit onderwerp geschreven.

Welk pakket je ook kiest, het voorziet in de noodzakelijke voorzieningen. Maar je kiest natuurlijk zelf. Daarom is het handig om hier zelf wat meer over te lezen, zodat je begrijpt welke overeenkomst je afsluit. Je ziet dan ook, dat, als je tenminste het juiste pakket kiest, er geen kosten meer bijkomen.

Een prijsvergelijking is ook gemakkelijk zelf te maken. Maak een tabelletje en verwerk daarin de kosten van de verschillende typen auto's. Ten eerste zie je dan dat je voor de bekende scheet en drie knikkers vaak een veel aantrekkelijker auto hebt dan een economy car. En ja, de prijzen verschillen per aanbieder, dus je moet zelf aan de bak om die te vergelijken.

Veel werk, denk je misschien! Je kunt ook bij een reisbureau terecht. Die bieden je lang niet altijd de voordelige prijzen van Internet

8. Top | #308
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006

Hoe zit het nu precies met het inleveren van de auto? Moet die dan weer volgetanked zijn? Het gaat om een auto bij Alamo (Gold).

9. Top | #309
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009

Ik heb zo'n pakket dat ik bij het opalen van de auto ee tank brandstof betaal maar de auto met een zo leeg mogelijke tank inleveren.

10. Top | #310
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Je kunt de auto 'leeg' inleveren. bij het Gold pakket. Je krijgt geen restitutie over het restant wat er nog inzit.

Van de Alamo.com site:

United States
    For Europeans booking in the US, the rental rate paid may not include the cost for fuel. The vehicle will be received with a full tank of fuel. Unless included in the rate package, payment for this tank will be required at time of rental. No refund will be given for fuel purchased but not used.

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

Forum Rechten