heeft iemand ervaring met het verhuurbedrijf EconomyCarRentals.com?
Welke organisatie zit hierachter?
bedankt,
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Oké, het kan goed zijn dat ik fout zit met mijn $1.000, misschien was dat voor de RV, weet het niet meer precies...
heeft iemand ervaring met het verhuurbedrijf EconomyCarRentals.com?
Welke organisatie zit hierachter?
bedankt,
Hier kun je in ieder geval ervaringen lezen:
Deze drie maar even geplakt, krijg je een idee.:wink:
Laatst gewijzigd door Daniel; 06-11-13 om 14:40. Reden: full quote eruit en link naar Travelsupermarket verwijderd op verzoek van Travelsupermarket
Zit een grieks bedrijf achter:
Pangosmio Sa Car Rentals
Agia Pelagia, Dimos Gaziou
Heraklion, Crete 71414,
GREECE
info [at] pangosmio.gr
Vanwaar deze vraag? Er zijn genoeg bedrijven te vinden op het forum die als goed en goedkoop bekend staan. Waarom dan met een onbekende partij in zee gaan?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Hallo, bij expedia staat het er nu expleciet bij..... incl verzekeringen en belastingen....
Volgens mij hebben ze wel leuke prijzen.....Speciale leverancierprijs? ? ?
Sorry, maar de site blinkt nog steeds niet uit in duidelijkheid. Sterker, ik geloof niet dat er in de afgelopen periode teksten zijn gewijzigd. Wat moet je nu met zo'n tekst die je tijdens de boeking op hun site te zien krijgt:
Dan ook maar even over de leuke prijzen van expedia.....:wink: Snel even het tarief van 'onze' periode vergeleken. Voor een midsize suv brengt expedia €1440 euro in rekening voor een auto bij National. Wij betalen voor dezelfde periode met dezelfde voorwaarden bij eautohuur/Dollar € 953 en vijftig centjes. Een verschil van 34 % t.o.v. expedia bij één vergelijking van een van de meest populaire categorieen. Volgens mij kijken de meeste mensen dan nog even verder......:-kMisschien moet je ter plaatse andere kosten voldoen, zoals bijtanken, toeslagen voor extra bestuurders, toeslagen voor een jonge bestuurder, en bezorging- en ophaalkosten.
Datumwijzigingen leiden mogelijk tot prijsveranderingen.
Op het tijdstip van verhuur worden mogelijk extra kosten of toeslagen in rekening gebracht.
Jij hebt dus de voorwaarden van Dollar en Expedia vergeleken.... waar heb je dat gevonden? Ik kom alleen tot het bijbetalen van extra bestuurder en tank benzine....
Zit er in amerika in de auto's ook standaard een sigaretten aansteker in? Om bijv .de gps op te laden?