Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 9 van de 12 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 117

Onderwerp: Wonen en werken in Florida

1. Top | #81
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Wonen in de USA

Als je 5 maanden gaat huren kom je denk ik wel in de buurt van de kosten van een huisje/condo daar denk ik en persoonlijk zou ik dan toch wel mijn eigen huisje/condo willen hebben dan 5 maanden in die van een ander te moeten leven.

2. Top | #82
    Stamgast Francien's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Nu wij sinds 2 jaar een huis in Naples hebben, vraag ik me af of je als huiseigenaar eigenlijk een visa kan krijgen langer dan 3 maanden geldig? Ik sprak laatst een Duitse dame op het strand daar en zij had als huiseigenaar een visa van 6 maanden gekregen.
    Floridian Francien

3. Top | #83
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ik dacht dat je dan een B2 visum moest hebben, dus heb even gegoogled.
    http://www.visaversa.com/B1-B2visum.html

Maar misschien dat "andere bewoners" daar meer info over hebben.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

4. Top | #84
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009

Francien.

Je kunt een B2 visum aanvragen.

Ook wij hebben een huis in Florida en zijn tot nu toe nog nooit langer hier geweest dan 3 maanden , volgend jaar willen wij langer hier overwinteren en wij zijn dan ook van plan om een visum B2 aan te vragen.

Groetjes Henke.

5. Top | #85

Standaard ik zoek vacatures kok op Florida!

Hallo mijn naam is piet van buren,
    Ik ben kok van beroep. Mijn droom is om dit beroep in Florida gaan uit oefenen. Hoe gaat dat in zijn werk is mijn grote vraag. In Nederland zijn er verschillende aanbieders van banen. Maar ik ben al wel achter gekomen dat in Florida dit een heel ander verhaal gaat worden.

Mijn vraag is heeft u hierin ervaring in het vinden van een leuke baan in de horeca op Florida.
    In Nederland zijn er diverse vacatures kok internationaal maar niet in de States. Hoe zit het eigenlijk met het werkvisum?
    Zijn ze streng in Amerika?
    En zijn mijn kok diploma`s wel geldig.
    Ik weet het veel vragen?
    alvast bedankt.

<<Moderator Michael66: Ik heb je bericht (en de reacties erop) toegevoegd aan het bestaande onderwerp op het forum over wonen en werken in Florida. Hier vind je alvast wat info en een aantal links naar andere plaatsen op internet waar je (een deel van) de gevraagde info kunt vinden.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-05-10 om 22:10.

6. Top | #86
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: ik zoek vacatures kok op Florida!

Welkom Piet. Om maar direct met de deur in huis te vallen: zonder werkvisum MAG je niet werken in de USA. En dat visum krijg je niet tenzij je een heel bijzonder beroep hebt. Kok is helaas niet zo'n beroep.

De enige andere mogelijkheid is om een Green Card te winnen (buiten trouwen met een Amerikaanse).

Ik raad je aan om je in te lezen op dit forum:
    Emigratie naar Amerika
    Tijdelijke visa voor Amerika

ps, dit is vooral een vakantieforum. Werken is hier een vies woord
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

7. Top | #87

Standaard Florida, vacature kok

Ik ga binnenkort op reis naar Miami, Florida. Naast gewoon vakantie vieren zou ik er eigenlijk ook wel bij willen werken. Ik heb al op wat sites gekeken zoal vacature kok en monsterboard maar ik kan niets specifieks vinden. Ik weet dat het een lastig verhaal wordt in verband met het krijgen van een visum. Ik ben een kok en heb altijd in de horeca gewerkt, ben begonnen in de bediening. Hoe hoog achten jullie de kans dat ik op de gok iets kan vinden? kan me voorstellen dat het lastig is maar niet onmogelijk? Ervaringen hiermee iemand?

Met vriendelijke groet, Annelies

8. Top | #88
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Florida, vacature kok

Het zal niet onmogelijk zijn iets te vinden, maar wel zo illegaal als de pest, zonder het benodigde papierwerk.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

9. Top | #89
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Op je Visa Waiver mag je niet werken. Als je gepakt wordt loop je grote kans zonder pardon het land uitgezet te worden. Daarna zul je altijd een Visum moeten aanvragen om de USA binnen te komen en ik denk niet dat ze die dan nog zullen verlenen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

10. Top | #90

Hmmm, dan is voorzichtigheid wel geboden denk ik. bedankt voor de reacties tot nu toe!

Forum Rechten