Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 14 van de 29 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 288

Onderwerp: Vliegen met US Airways

1. Top | #131
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009

Standaard Re: Vliegen met US Airways

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels82 Bekijk Berichten
    Ik moet echter overstappen op phil airport. Moet ik dan voor een locale vlucht alsnog extra betalen voor mijn koffers naar miami of werkt dat niet zo?
    Neehoor dat hoeft niet zolang je de gehele reis in 1 ticket geboekt hebt. Dan wordt de gehele reis gezien als internationaal en mag je tot aan je eindbestemming (Miami) je koffers meenemen. Ik neem aan dat US Airways ook 1 koffer per persoon toelaat, dus die mag je dan tot aan Miami zonder extra kosten meenemen.

2. Top | #132
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010

Misschien dat mensen die ervaring hebben met vliegen met US airways toevallig weten vanaf wanneer en hoe je je stoelen kun kiezen?
    Ik zie bij andere maatschappijen dat je dit vrij vroeg van te voren kunt opgeven of reserveren.
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida

3. Top | #133
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

hoe je je stoelen kun kiezen?
    Je hebt daarvoor wel wat gegevens nodig:
    If you know your confirmation number, ticket number, flight number or Dividend Miles number, you can look up a specific reservation.
    Als je die gegevens hebt, ga je naar de site van usairways, kiest traveltools en vervolgens manage flights. Ik vermoed dat het zich dan vanzelf wel verder wijst.

Lees ook even bericht 125 uit dit topic van TA2 Gerrit. Hij liep tegen wat complicaties aan en heeft het toen telefonisch geregeld.

4. Top | #134
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2010

Zo heb ik het inderdaad ook gedaan en heb zo ook (eergisteren al!) mijn stoelen kunnen regelen. Of het dan ook echt je stoelen worden, geen idee... Weet wel dat mijn laatste vlucht al helemaal vol zit en ik dus wel de goede stoel heb nu... Gelukje.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-04-10 om 00:48. Reden: full quote eruit

5. Top | #135
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010

Ik heb het net geprobeerd en kreeg de melding dat de service voor seatcheck onbeschikbaar is

We can't open that seat map. Please try again later, or we'll assign your seats at the airport.
    Our seat map for this flight is unavailable. We'll assign your seats at the airport.
    Laatst gewijzigd door Niels82; 05-04-10 om 00:05.
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida

6. Top | #136
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2010

Wanneer vlieg je dan? Ik kon het sowieso een week van te voren checken en stoelen aanwijzen. Dit opslaan en dan was het veranderd. Of het ook echt doorgevoerd word weet ik niet, maar lijkt me dan wel... Kan altijd zijn dat ze je toch andere stoelen geven.

Misschien is dat per vlucht ook wel anders... Misschien dat iemand daar meer informatie over kan geven.

[Edit]

Ik zie dat je over 22 dagen vertrekt... Misschien dat het pas bij de laatste 14 dagen beschikbaar is. Je kunt altijd bellen natuurlijk.
    Laatst gewijzigd door Sosumi; 05-04-10 om 00:26.

7. Top | #137
    Ingeschreven
    Dec 2007

Ik heb het net geprobeerd en kreeg de melding dat de service voor seatcheck onbeschikbaar is
    Met welke maatschappij vlieg je dan? Je kunt bij us airways geboekt hebben, maar misschien is het wel een codesharevlucht die door een andere maatschapij wordt uitgevoerd.

8. Top | #138
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010

Vlieg volgens cheaptickets toch echt via US airways.
    De code enzo werkt allemaal. Alleen de seatcheckservice werkt niet.

9. Top | #139
    Ingeschreven
    Dec 2007

Vlieg volgens cheaptickets toch echt via US airways.
    Nog één keer proberen: stappen jullie in Philadelphia over?

10. Top | #140
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Nog één keer proberen: stappen jullie in Philadelphia over?
    hehehe, zo komt het wel heel dom over wat ik heb geantwoord :P

Ja, zowel heen als terug stappen we over op philadelphia airport.
    Wat ik zie staan op de site van US airways (na inloggen) is 4 vluchten. Bij de 1e vlucht zie ik (denk ik) iets van stoelen staan.
    Voor mij bv 23A 15A en mijn vriendin (dan vrouw) 23B 15B.
    Bij de andere 3 vluchten (2x miami<-> Phil en 1x phil-> Amsterdam) staat er alleen een woord seat. Als ik op de stoelen klik krijg ik de foutmelding. Als ik op de knop Seat druk dezelfde foutmelding.

Forum Rechten