De meesten zullen een airport locatie hebben ingevuld : als je alleen Orlando invult (max 2 km daar vandaan) krijg je helemaal rare tarieven : € 301 voor 3 weken een Toyota Sienna (8-seater minivan). Ik blijf toch denken, wat klopt hier niet
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
De meesten zullen een airport locatie hebben ingevuld : als je alleen Orlando invult (max 2 km daar vandaan) krijg je helemaal rare tarieven : € 301 voor 3 weken een Toyota Sienna (8-seater minivan). Ik blijf toch denken, wat klopt hier niet
2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY
Ik kon het een uur geleden echt niet meer vinden... nu inderdaad wel.... vreemd....
Ik ben toch wel heel benieuwd want als ik kijk via Hertz.com dan zie ik bij de afhaal locatie toch hele andere bedragen en idd dat ene regeltje is een vreemde.
Op het tijdstip van verhuur worden mogelijk extra kosten of toeslagen in rekening gebracht.
Ik hou het wel bij USAreisen.de voorlopig
Het hele verhaal lijkt wel op de vliegticketactie naar New York van afgelopen winter.
De keerlusconstructie waar o.a. Matrob met succes gebruik van gemaakt heeft.
Hopenlijk is het allemaal kosjer, dan heb je mooi een auto voor weinig.
Ik neem aan dat we de uitkomst nog wel een keer horen.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
nou, wij hebben ook wat....
wij hebben op 25-11-2009 een reservering gemaakt bij eautohuur voor een dodge caravan of soortgelijke ophalen op 29 mei key west en inleveren op orlando op 11-06-2010 huurprijs 580 euro
Nu zit ik vandaag te kijken en betall ik voor dezelfde auto bij eautohuur 453, 90 das toch ook wat, niet dan????
Wij laten onze reservering bij Expedia staan, en wij houden jullie op de hoogte van de afhandeling. Wij vinden het prijsverschil zo groot! Wij verwachten een voucher met voorwaarden van Hertz, en dan kunnen we gaan vergelijken... We kunnen altijd nog annuleren, kost dan wel 20 euro....
Keep the fire burning...................
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/