Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 26 van de 101 EersteEerste ... 1624252627283676 ... LaatsteLaatste
Resultaten 251 tot 260 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

1. Top | #251
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010

Standaard Re: Auto huren 2010

Ja, ik ga dat nog goed bekijken. Maar 400 euro verschil is wel heeeeel veel. Maar welke extra verzekeringen zou ik nog nodig hebben ( zie beschrijving ).
    Een tank benzine dat doen we zelf wel.... en een extra bestuurder is ook zo te regelen.... Misschien dat ze bij Hertz wat meer kunnen vertellen. Ik wil goed verzekerd zijn, maar ik baal ook als ik er achter kom veel te veel te betalen......
    Alvast bedankt voor de reacties!

2. Top | #252

Ik heb eens (hopelijk) goed naar de voorwaarden gekeken en dankzij jou tip geboekt!

In de voorwaarden staat bv. onder Extra kosten: Auto's van Speciale leveranciersprijs zijn inclusief verzekering, belastingen en toeslagen. In alle andere gevallen erken je dat Expedia.nl niet verantwoordelijk kan worden gesteld voor extra kosten of anderszins

Daarnaast is inbegrepen LDW, Liability Insurance (ofwel aanvulling op aansprakelijkheidsverzekering dekt de eerste $ 1mln). Niet inbegrepen is PAI maar deze zit meestal in je reisverzekering, dekt bestuurders, passagiers en persoonlijke eigendommen).

Ik heb dus gehuurd:

Periode 24 juli - 14 augustus (21 dagen)
    Full size (ofwel Hertz Groot Auto) 4 deurs
    prijs: € 235,58

Als je bij Hertz zelf huurt betaal je € 694,32. Is wel een erg groot verschil.
    Bij expedia heb ik vaker geboekt, betrouwbare site. Daarnaast moet je met je creditcard betalen (= extra verzekerd) EN als je het later nog steeds niet zou vertrouwen betaal je toch gewoon je annuleringskosten (€ 20,00).....Voor de 100% zekerheid heb expedia n mail gestuurd met wat detail vragen als deze positief worden beantwoord heb ik n vet goeie deal!

PS ga nu voor de 6e keer in USA met vakantie + auto (niet alleen Florida)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-03-10 om 08:56. Reden: full quote eruit

3. Top | #253
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008

Wie nog voor de Equinox o.i.d wil gaan via www.USAReisen.de moet dat eigenlijk vandaag nog doen. In plaats van 5% nu 8% vroegboekkorting.
    Het staat op de website van USA reisen en heel groot en rood :mrgreen:

Achtung: Nur noch Heute!
    Sichern Sie sich für die Anmietung zwischen 01.04. und 31.10.10 noch bis zu
    8% Frühbucher-Rabatt

Ik ga dit ook maar doen, voor onze Oktober vakantie.
    Florida Vacation September/Oktober 2024 http://www.oldersom.nl

4. Top | #254
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009

Voor een extra bestuurder betaal je bij zo'n $10 per dag (Alamo), dus tel er in ieder geval $210 bij op zou ik zeggen. Ben je nog steeds voordelig uit...

Sinds ik dacht goedkoop via Vliegwinkel een auto geboekt te hebben en er later achterkwam dat bijboeken van extra bestuurder in verhouding wel erg prijzig was, boek ik zelf nooit meer een auto als deze niet all-inclusive is.

5. Top | #255
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timytee Bekijk Berichten
    Ik heb eens (hopelijk) goed naar de voorwaarden gekeken en dankzij jou tip geboekt!

Voor de 100% zekerheid heb expedia n mail gestuurd met wat detail vragen als deze positief worden beantwoord heb ik n vet goeie deal!
    Ben reuze benieuwd, kan de addertjes onder het gras zo 1,2,3 niet vinden. Mooie prijs!

6. Top | #256

Ik heb dus gehuurd:
    Periode 24 juli - 14 augustus (21 dagen)
    Full size (ofwel Hertz Groot Auto) 4 deurs
    prijs: € 235,58
    De prijzen op de site zijn inmiddels aangepast naar marktconform. Blijkbaar zijn ze erachter gekomen
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-03-10 om 13:35. Reden: quotereparatie

7. Top | #257
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

De prijzen op de site zijn inmiddels aangepast naar marktconform. Blijkbaar zijn ze erachter gekomen
    Toch zijn er ook op dit moment nog wonderbaarlijk mooie aanbiedingen bij Expedia. (zie afbeelding) Onderstaande voorbeelden zijn voor 6 weken en de prijzen liggen ruim 300 euro lager dan bij usareisen.de. Vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van!

Zelf heb ik een midsize suv voor zes weken voor rond de 950 euro bij Dollar. Expedia/Herz biedt de Ford Explorer voor 100 euro voordeliger aan. Gelijkwaardig pakket; 1 bestuurder en geen gratis tank gas.

Zit nog te dubben of ik (kosteloos) zal annuleren en over zal stappen. Gedoe, gedoe, maar alle beetjes helpen....... Nadeel van Herz in Orlando is ook wel dat je met de shuttle naar de garage moet.

Expedia/Herz Huurperiode 6 weken

8. Top | #258
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010

Toch nog maar even naar de autohuur gekeken. Periode 13 t/m 28 juli 15 dagen. Mid size SUV (Equinox). Bij usareisen.de 8% + 3% korting als je voor 1 april boekt. Wij hadden bij Sunny Cars € 700,00 inclusief Navigatie geboekt. Bij usareizen.de € 406,73 zonder navigatie. Wij hebben zelf een TOM TOM, dus als we daar een kaart bij aanschaffen van € 59,95 zijn we € 233,00 goedkoper uit. Toch maar even met het reisbureau gebeld. We kunnen kostenloos annuleren bij Sunny Cars. Dit heb ik dus meteen maar gedaan. Meteen bij usareizen.de dezelfde auto geboekt. Voucher ook al binnen. Nu de kaart van TOM TOM nog downloaden, kunnen we thuis alvast alle adressen erin programmeren. Zo hebben we toch snel een gratis dagje entree in één van de pretparken verdiend (3 pers.).

9. Top | #259
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010

Hoi Timytee, wij hebben ook geboekt 18 dagen 294 euro. Nu ga ik nog uitzoeken hoe het zit met de verzekeringen. Volgens mij zit alles erbij!! behalve dan die bestuurder en volle tank...
    Kunnen wij die dollars voor andere leuke dingen gebruiken!!!

10. Top | #260
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008

Is de verzekering bij Expedia gelijk aan die van USA reisen?? Want het scheelt 130 euro op 2 weken huur, en dat is (twee keer voor ons want we huren 2 auto's echt de moeite waard)....

Forum Rechten