Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 68 van de 108 EersteEerste ... 1858666768697078 ... LaatsteLaatste
Resultaten 671 tot 680 van de 1071

Onderwerp: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

1. Top | #671
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009

Standaard Re: Navigatie kopen in Miami

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    CompUSA is duur, waar Wal-Mart ze nieuw voor verkoopt, krijg je bij CompUSA refurbished navigatie. No thanks. Goedkoper dan Wal-Mart vind je bijna niet, denk ik. Alhoewel, die TT325 is leuk geprijsd!
    Eerst zeg je dat CompUSA duur is en vervolgens geef je een voorbeeld van een navigatiesysteem die goedkoper is bij CompUSA. That makes sense [-( haha. Mijn ervaring is dat Wal Mart met electronica vaak helemaal niet zo voordelig is (zie netbooks) en dat CompUSA meestal beter is geprijsd tenzij Best Buy een aanbieding heeft. Daarnaast is refurbished prima en ook met garantie. Tenzij niet voor vakantie en incidenteel gebruik zie ik geen reden om niet refurbished te kopen. Bij CompUSA kan je overigens nog $10 korting krijgen indien je $100 of meer uitgeeft. Hier de link:

$10 korting bij CompUSA

2. Top | #672
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010

Die aanbieding verloopt op 26 april en laat ik nu net op 27 april in het vliegtuig zitten

Ik heb over het algemeen ook geen probleem met refurbished. Ik wil perse de kaart van canada erbij hebben en die heb ik bij walmart niet (tenzij ik 40 dollar meer wil uitgeven).

3. Top | #673
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Marco, bepaalde navigatiesystemen zijn nieuw gewoon duurder bij CompUSA, maar pas als je specifiek naar een bepaald model zoekt is dat pas zichtbaar. Zoek je gewoon navigatie, dan zie je dat minder snel.

Ik koop liever geen refurbished electronica. Sommige storingen kunnen in de fabriek (of bij een 3rd party repair shop) niet worden gevonden en dan gaan ze zo weer het circuit in en dan treed alsnog de storing op. Nieuw kan natuurlijk ook kapot, maar je krijgt gewoon soms (deels) defecten weer in omloop als een storing 'intermittent' is.

Wat betreft die aanbieding, gewoon als nog vragen of je daar gebruik van kunt maken, omdat je nog die kant op moest vanuit Europa.

4. Top | #674
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006

http://www.bestbuy.com/site/TomTom+-...&skuId=8774427
    USD met de kaart van Canada.

Als je dan ook nog de weekly ad bekijkt vlak voor je weggaat, kun je wellicht nog meer voordeel behalen.

5. Top | #675
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010

Hoi Michael,

Het verschil tussen de versie van best buy en compusa is dat bij compusa de tomtom refurbished is en bijna 50 dollar goedkoper :S

6. Top | #676
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006

Ja, wat is wijsheid. we hebben het over een Eurootje of 35.
    Refurbished heb ik persoonlijk geen moeite mee, maar persoonlijk zou ik voor dat kleine verschil denk ik naar de Best buy oid gaan.

7. Top | #677
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels82 Bekijk Berichten
    Die aanbieding verloopt op 26 april en laat ik nu net op 27 april in het vliegtuig zitten
    Die bon heeft een datum die steeds vernieuwd wordt. Ik weet niet of de link ook automatisch vernieuwd maar anders kan je mij even een PM sturen, dan actualiseer ik de bon even. Ik heb hem via mijn Amerikaanse bankaccount waarbij ik eerst moet inloggen.

8. Top | #678
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009

Standaard Navigatie: ervaringen met Nav4D Florida voor iPhone?

Ik heb de Florida Map van de Nav4D navigatie app op m'n iPhone geinstalleerd maar kan er hier in NL weinig mee beginnen. Kan best zijn dat dit komt omdat het alleen de Florida Map is en die dus alleen in Florida werkt maar nu kan ik niet eens zien hoe een route gepland wordt.

Vandaar de vraag: zijn er mensen met ervaringen met deze navigatietool voor de iPhone of wellicht met alternatieven (voor iPhone)?
    Zo ja, graag je gebruikerservaringen, ik kan er verder niets over vinden op Internet (behalve de reclame-uitingen van Nav4D zelf)

9. Top | #679
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels82 Bekijk Berichten

Ik zie overigens dat je bij Walmart een site-to-store optie hebt. Werkt dit ook vanuit het buitenland?

Alvast bedankt,
    Ja, dit werkt, wij hebben hier vorig jaar gebruik van gemaakt voor een navigatiesysteem voor mijn schoonouders.

10. Top | #680
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

De goedkoopste optie? Koop een mooi, duur systeempje met alles erop en eraan bij Walmart, gebruik het je hele vakantie en breng het op de laatste dag terug en je krijgt bij de klantenservice zo je geld terug. \\/

Trucje geleerd van forumlid Jos, maar die deed dat met een ander artikel (stoeltjes geloof ik).

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

Forum Rechten