Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 23 van de 101 EersteEerste ... 1321222324253373 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 230 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

1. Top | #221
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Auto huren 2010

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine State Bekijk Berichten
    Kijk eens bij http://www.carhireagency.com

Tahoe £249.29

En dan kun je nog korting krijgen per mail van maximaal 26 pond .
    Ziet er inderdaad leuk uit; maar toch ook weer beetje vreemd. Een Trailblazer is duurder dan deze Tahoe :roll: ? Terwijl een Trailblazer een Standard SUV bij Alamo is; ik heb hem al vaak gereden.

Bij Budget zie je dan wel een 7 seat SUV voor 300 pond, en SUV Ford Expedition of similar voor 371 pond .... Dat zijn waarschijnlijk de modellen die ik bedoel, maar dan zit ik weer bij Budget ...

Lastig hoor, wordt alleen maar ondoorzichtiger zo ... :-k
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

2. Top | #222
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008

Ik heb daar geboekt en gewoon de Tahoe genomen.
    Voucher heb ik allang binnen en gecheckt bij Alamo is ook bij hun bekend.

Client Details
    xxxx
    Car Hire
    Chevrolet Tahoe or similar with Silver Cover : Includes CDW, Unlimited Mileage, State Minimum Liability Insurance, Supplementary Liability Insurance (SLI US $1,000,000), Uninsured Motorists Protection, State Sales Tax, Airport Fees, Handling Charges, Homeland Security Fees, Environmental Taxes, Customer facility charge.

Collection: 26 July 2010 17:00 from Orlando International Airport (MCOD)
    Return: 23 August 2010 17:00 to Orlando International Airport (MCOD)

Car Hire Cost £834.20
    Payment Received (09 March 2010) £834.20
    Laatst gewijzigd door Sunshine State; 25-03-10 om 22:54.
    Florida Vacation September/Oktober 2024 http://www.oldersom.nl

3. Top | #223
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009

@mattrob

Wij hebben dan wel niet zo'n grote auto gehuurd voor onze vakantie van dit jaar maar zijn wel blij met de prijs die USCarhire.co.uk ons in rekeneing brengt.

Verhuurder: Alamo
    Prijs: 557 pond (erg content mee)
    Periode: 22/7 tot 19/8(28 dagen)
    Type: Midsize/intermediate 2 deurs.
    Inclusief: 2de bestuurder maar moet wel betalen voor tank benzine maar mag leeg terug.

Misschien kan je bij hun iets naar je gading vinden.

4. Top | #224
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009

Car Hire Cost £834.20
    Wie houdt hier de hand op de knip?:mrgreen:

5. Top | #225
    Ingeschreven
    Aug 2008

Ik heb daar geboekt en gewoon de Tahoe genomen.
    Voucher heb ik allang binnen en gecheckt bij Alamo is ook bij hun bekend.

Client Details
    xxxx
    Car Hire
    Chevrolet Tahoe or similar with Silver Cover : Includes CDW, Unlimited Mileage, State Minimum Liability Insurance, Supplementary Liability Insurance (SLI US $1,000,000), Uninsured Motorists Protection, State Sales Tax, Airport Fees, Handling Charges, Homeland Security Fees, Environmental Taxes, Customer facility charge.

Collection: 26 July 2010 17:00 from Orlando International Airport (MCOD)
    Return: 23 August 2010 17:00 to Orlando International Airport (MCOD)

Car Hire Cost £834.20
    Payment Received (09 March 2010) £834.20

Als aanvulling mijn Voucher over de klasse Auto:

Car Rental VOUCHER

Booking No: 3XXXX
    Renters Name: Mr H XXXX
    Flight Number: mp635
    Supplier: Alamo usaSupplier Acc/Contract: U00066P1 / U00066P2
    Supplier Confirmation: 457XXXX
    COUNTAgent Acc No: CAR HIRE AGENCY / cha01

Pick up and drop off details Pick up date/time:

26/07/2010 :: 17:00 hours.
    Pick up location:
    ORLANDO AIRPORT
    TEL: 407-825 1800 FAX: 407-850 9680
    ORLANDO INTL ARPT - 32827 Drop off date/time:
    23/08/2010 :: 17:00 hours. Drop off location:
    Same as pickup location details.

Rental Details No. Days
    28 Car group (or similar)
    [FFAR] CHEVROLET TAHOE 7 SEAT Rate ID
    U00066P1 [Inclusive] / 3
    Rental includes
    CDW, UNLIMITED MILEAGE, $1 MILLION USD LIABILITY COVER, SALES TAX, STATE TAX AND AIRPORT FEES.CFC $2.50 PER DAY PAYABLE LOCALLY AT MCO UPTO MAX $12.50 PLUS TAX
    Additional Notes/Comments
    Optional roadsafe may be offered locally, there is no obligation to accept this. A basic road side assistance is included in your prepaid voucher.
    Laatst gewijzigd door Sunshine State; 25-03-10 om 23:19.

6. Top | #226
    Ingeschreven
    Aug 2008

Supplier: Alamo usaSupplier Acc/Contract: U00066P1 / U00066P2
    Supplier Confirmation: 457XXXX
    .
    Met het Supplier conformation nummer kun je gewoon bij alamo inchecken.
    En dan zie je dit : This reservation was booked by a Tour Operator. Please contact your Tour Operator for more information.

Ik heb gebeld met Alamo en alles was prima en bekend.
    Anders had ik het Amex weer laten terug draaien ...

7. Top | #227
    Ingeschreven
    Sep 2004

Dank voor alle info, heel fijn. Maar ik heb al vaak discussies aan die balie gehad, ook laatst weer bij Alamo Denver. Op mijn usareisen.de voucher stond Equinox 4WD. Dat kan toch niet missen, zou je denken. Maar volgens de rental agent had ik een 2WD gehuurd. Vreemd, maar op dat moment hartstikke moe en zo.

Na contact (achteraf, bij thuiskomst) met de locatie manager, keurig netjes per email en heel snel reactie, bleek ik een code te hebben, die in hun systeem bekend staat als 2WD. Voor het idee, dit was zijn reactie:

------------
    The tour company put in a car class code which is for a 2wheel drive and that is what I was looking at, however what I coach my agents to do is when there is a difference between the car class on the voucher and what is in the computer they always honor what is on the voucher.
    ------------

Dat laatste moet je maar afwachten met die gasten achter de balie natuurlijk. En dit is de Denver locatie. Wat ik maar wil zeggen, is dat het niet zo simpel hoeft te zijn als het lijkt. Bij jou gaat het dus om die code FFAR volgens mij, dat komt in systeem Alamo en daar gaan zij vanuit.

Ik zal het eens bij Alamo direct opvragen (via de Miami locatie), en voor de grap ook bij die manager van de Denver locatie, kijken wat die zegt. Als ik jouw overzichten zo zie, dan kan het haast niet fout gaan, zou ik zeggen. Maar door schade en schande ..... :roll:

Overigens, het klopt dat dit zonder 2e bestuurder (en tank benzine) is, zo heb jij het ook geboekt. Ben benieuwd of ik dat bij hen wel bij kan boeken, zeg maar een Gold pakket, weet jij dat ? Staat niet met zoveel worden bij de boeking, of heb ik te snel gekeken ?
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

8. Top | #228
    Ingeschreven
    Aug 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Dank voor alle info, heel fijn. Maar ik heb al vaak discussies aan die balie gehad, ook laatst weer bij Alamo Denver. Op mijn usareisen.de voucher stond Equinox 4WD. Dat kan toch niet missen, zou je denken. Maar volgens de rental agent had ik een 2WD gehuurd. Vreemd, maar op dat moment hartstikke moe en zo.
    Op deze link zie je gewoon waar FFAR voor staat bij Alamo:
    http://www.destinationamerica.co.uk/...ocarrental.htm
    Je kunt niet over alle beren heen kijken op de weg maar de Codering die hangt aan FFAR is gewoon de Fullsize SUV. Hieronder vallen de Durango en de Tahoe. Afgelopen zomer had ik dezelfde codering ( FFAR) via www.usrentacar.co.uk kreeg ik uiteindelijk een Suburban mee. En die rijdt echt geweldig ...

Wat ik maar wil zeggen, is dat het niet zo simpel hoeft te zijn als het lijkt. Bij jou gaat het dus om die code FFAR volgens mij, dat komt in systeem Alamo en daar gaan zij vanuit.
    Het hoeft ook niet moeilijker te zijn...
    Nogmaals FFAR is gewoon een fullsize SUV En.. SFAR is de Trailblazer en IFAR is de Midsize SUV . Dat is redelijk zwart wit.

Ik zal het eens bij Alamo direct opvragen (via de Miami locatie), en voor de grap ook bij die manager van de Denver locatie, kijken wat die zegt. Als ik jouw overzichten zo zie, dan kan het haast niet fout gaan, zou ik zeggen. Maar door schade en schande ..... :roll:.
    Ik ben benieuwd of die hier een andere draai aan kan geven.
    Via engelse sites heb wel meer zo geboekt op auto code.

Overigens, het klopt dat dit zonder 2e bestuurder (en tank benzine) is, zo heb jij het ook geboekt. Ben benieuwd of ik dat bij hen wel bij kan boeken, zeg maar een Gold pakket, weet jij dat ? Staat niet met zoveel worden bij de boeking, of heb ik te snel gekeken ?
    Ja dit klopt ik hoef geen tweede driver en geen tank benzine dit prijsverschil vind ik te groot, dan tank ik zelf even.

Dit heb ik van een Engels forum :

"Normally with Alamo you would go to rows of the alloted car and then you pick the car you want - this isn't the case with FFAR. You have to go to the booth and they will fetch one for you."

Dit heb ik zelf precies zo meegemaakt, de auto wordt gewoon voorgereden !
    Laatst gewijzigd door Sunshine State; 26-03-10 om 08:52.

9. Top | #229
    Ingeschreven
    Aug 2008

. Ben benieuwd of ik dat bij hen wel bij kan boeken, zeg maar een Gold pakket, weet jij dat ? Staat niet met zoveel worden bij de boeking, of heb ik te snel gekeken ?
    Heb ze een Email gestuurd voor een deal met de door jou opgegeven data . En een prijsopgave gevraagd inlc extra driver en upfront Fuel.

Pick up location: 30 Apr 2010 12:00 - Miami, International AirportDrop off location: 08 May 2010 12:00 - Miami, International AirportTotal days:8

Als ik wat weet meld ik het aan je.

:-D

10. Top | #230
    Ingeschreven
    Sep 2004

Afgelopen zomer had ik dezelfde codering ( FFAR) via www.usrentacar.co.uk kreeg ik uiteindelijk een Suburban mee. En die rijdt echt geweldig ...

Het hoeft ook niet moeilijker te zijn...
    Nogmaals FFAR is gewoon een fullsize SUV En.. SFAR is de Trailblazer en IFAR is de Midsize SUV . Dat is redelijk zwart wit.
    Ja, klinkt allemaal vrij helder :mrgreen: ! En ik wil ook graag die Suburban mee :-D ! Dank voor het uitzoek- en opvraagwerk. Ga ik dan, als ze ook nog 2e bestuurder kunnen regelen (want ik kan het niet maken mijn vrouw hier ook in te laten rijden ... :-k), dan ga ik boeken !

Forum Rechten