Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 6 van de 12 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 118

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Orlando International Airport (MCO)

1. Top | #51
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vdmeeren Bekijk Berichten
    om welk uur is het ongeveer in Orlando in mei duister, ook zou ik graag willen vernemen welke richting ik moet nemen om met de wagen mijn hotel te bereiken op de universal boulevard nabij de INT.DRIVE. daar het voor mij totaal nieuw is om in florida met de wagen te
    touren !
    Als je om 8 uur landt, mag je zeker nog wel een uurtje rekenen voor je in de auto zit. Dan is het al lang donker, een schema kan je hier zien. Een handig hulpmiddel om je alvast te orienteren op de wegen richting Orlando is deze site. Verder zou ik de verkeersregels van te voren goed bestuderen en ook, wanneer je dat niet gewend bent, eens na te lezen hoe je met een automaat rijdt. Zolang er nog mensen zijn die denken dat je in een automaat gewoon met je rechtervoet gasgeeft en met je linkervoet afremt, is het misschien geen overbodige tip.......:wink: Laatste tip: Neem je eigen TomTom mee, koop er daar één of huur een auto met GPS!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco Stern Bekijk Berichten
    Ik had het idee dat dat standaard is?
    Bij wie heb je de auto gehuurd, Marco? Direct bij Alamo of via een broker?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-03-10 om 20:27.

2. Top | #52
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: luchthaven orlando

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vdmeeren Bekijk Berichten
    Ook zou ik graag willen vernemen welke richting ik moet nemen om met de wagen mijn hotel te bereiken op de universal boulevard nabij de INT.DRIVE. daar het voor mij totaal nieuw is om in florida met de wagen te
    touren !
    Voor een eersteling zou ik, net als Ton, sowieso een navigatie meenemen, of erbij huren.
    Als je dit ter plaatse doet zal de baliemedewerker, zo heb ik gezien, het hoteladres al vast invoeren. Dat rijdt een stuk geruster.
    Nadeel is dat het best wel prijzig kan zijn, en je dus beter een eigen GPS kunt meenemen, indien in bezit.

I-Drive is het makkelijkst te bereiken via 1 van de tolwegen, de 528 of 417.
    Houdt dan wel rekening met de tolgelden, voor de 417 2x $1.25 en 1x $0.50.
    De laatste is gepast (2x $0.25) betalen, bij de eerste 2 kun je wisselen.
    De 528 is wat goedkoper, en iets meer richting Universal Boulevard.

Beiden komen uiteindelijk uit op de I-4 , dus mocht je de afslag I-Drive missen dan kun je die Eastbound nemen tot één van de 4 afslagen van I-Drive.
    Kan niet missen, maar zoals gezegd, een navigatie brengt je wel meer rust.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

3. Top | #53
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009

Het is toch zo dat je vanaf de gate (waar je aankomt) met een speciaal 'treintje' naar het centrale gedeelte moet? En t maakt niet uit op welke gate of terminal, dat treintje neemt iedereen naar de main hall?

4. Top | #54
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrloes Bekijk Berichten
    Het is toch zo dat je vanaf de gate (waar je aankomt) met een speciaal 'treintje' naar het centrale gedeelte moet?
    Misschien helpt deze site met de foto's van de situatie op het vliegveld?

5. Top | #55
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009

Even ook nog iets er staat international en domestic flights arivals
    Wij hebben overstap in Washington komen we dan als domestic aan? of hoe zit dat.

6. Top | #56
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009

Standaard Re: Orlando International Airport (MCO)

Even een ander vraagje: ik neem aan dat er bij aankomst trolleys te verkrijgen zijn voor je koffers. Werken deze op muntgeld ?

Iris

7. Top | #57
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA

Karretjes kun je halen bij de kofferband.
    Kosten US$ 1,- (papiergeld)
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

8. Top | #58
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Corrus, ik weet niet onder welke steen jij de afgelopen jaren gebivakkeerd hebt, :mrgreen: maar de laatste keer dat ik een karretje uit de automaat trok daar was het volgens mij al $ 3.00 per kar, te betalen met CC of biljetten. En als je hem terugzet in de automaat krijg je een quarter terug.

Karretjes staan inderdaad bij de kofferband, en ook in de garages bij de huurauto's.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

9. Top | #59
    Vaste Bezoeker dutchcruisers's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Afgelopen zaterdag nog gebruikt: $ 4,00 per kar.
    En inderdaad een kwartje "statiegeld".

10. Top | #60
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard

Ja, $ 4 per kar, dat was het afgelopen zomer inderdaad ook al (zag ik net op het CC-afschrift :lol.

Da's trouwens weer een goede reden om wel niet zonder een CC naar Florida te gaan: elk jaar probeer ik het weer om een karretje te betalen met biljetten van 1 of 5 dollar, en elke keer weer weigeren die ##@%%#$@$^~~~!!!! rotautomaten de biljetten te slikken. Excuse my language. En dan trek ik de CC tevoorschijn en ..... gelukt!

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

Forum Rechten