Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 17 van de 21 EersteEerste ... 71516171819 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 209

Onderwerp: Op de bonnefooi of juist niet?

1. Top | #161
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Hotel vooraf boeken of in Florida

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anne-Fleur Bekijk Berichten
    Van kennissen had ik gehoord dat je bij het tanken en eten heel veel kortingsbonnen voor hotels krijgt is dit dan voordeliger of liggen de basisprijzen van hotels hoger dan de boeking via organisaties?
    Natuurlijk zijn er nog wel wat coupons, maar sinds de komst van het internet is het aanbod veel kleiner en minder interessant. De stapels boekjes bij de restaurants en de supermarkten zijn bijna allemaal verdwenen. Vergeet niet dat de prijs van een hotelkamer afhankelijk is van vraag en aanbod.
    All discounts are based on availability, at time of arrival
    Wanneer het hotel een bepaalde bezettingsgraad heeft, is je coupon plots niet meer geldig en dan mag je de volle mep betalen. De hotelhouders zijn commerciele rakkers; zij weten ook wel dat je een slaapplek nodig hebt, dus bepaal zelf vooraf je onderhandelingspositie aan de balie.........[-o<

Voor de laagste hotelprijzen moet je nu bijvoorbeeld op www.priceline.com zijn. Lees ook het topic dat hierover op dit Forum bestaat maar eens na. Een andere mogelijheid is het raadplegen van de vergelijkingssites zoals www.tripadvisor.com. En tot slot boeken veel forummers op de bekende sites van de grote aanbieders, AE, AV of USAFV. Zij hebben vaak zeer aantrekklijke aanbiedingen. Koopt Nederlandsche waar, dan helpen wij elkaar.....

2. Top | #162
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009

Standaard Re: Hotel vooraf boeken of in Florida

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbell Bekijk Berichten
    Het ligt een beetje aan je eigen zin voor avontuur. Je zult een hoop antwoorden krijgen van leden die zeggen dat het prima te doen is en dat ze alleen maar uitstekende ervaringen hebben hiermee.
    Ik kan uiteraard alleen voor mezelf spreken.
    Dit is iets wat wij nooit zouden doen. Ik wil een hotel wat schoon is,redelijk kort bij restaurants ligt,niet in the midlle of no were, een ontbijtje serveert,internet heeft en een wasserette.
    Alleen al het idee dat je na een dag rijden op zoek moet naar een hotel,met bonnen lopen zeulen of onderhandelen met de manager over de prijs maakt me " curl op my toes".
    Kun je je voorstellen dat je met je twee kinderen ergens in hotel de kakkerlak moet slapen omdat de andere herbergen vol waren.:shock:

Ik kan mezelf rustig zeggen dat het uitzoeken van hotels ,voor mij, een van de leukste voorbereidingen is.
    Lekker rustig overdag doen wat je wilt en dan op je gemakkie Tom Tommie je naar je hotel laten loodsen.
    Hmja, zo zie je maar dat meningen verschillen en ieder het op zijn eigen manier doet. Wij gaan dit jaar voor de 5e keer naar de USA en alhoewel we dit keer de hotels vooruit hebben geboekt (via expedia of rechtstreeks bij de hotels) vind ik Amerika een land waar je bij uitstek goed op de bonnefooi kunt reizen. Hét grote voordeel daarvan vind ik dat je, zeker wanneer je nog niet erg bekend bent met de streek waar je naar toe gaat, zelf kunt bepalen hoe lang je ergens blijft. Vind je het leuk dan kun je langer blijven, vind je het minder dan blijf je 1 nachtje en trek je de volgende keer ergens anders naar toe. Moet er wel bij zeggen dat wij altijd buiten de echte drukke periodes reizen en dat we nog nooit hebben meegemaakt dat er ergens geen plaats meer was.

Dit jaar dus voor het eerst wel alles vooraf geboekt, dat heeft er mee te maken dat we nu redelijk goed weten welke plekken we leuk vinden en minder leuk. Maar kan maar zo zijn dat we het een volgende keer weer helemaal op de bonnefooi doen en alleen de vlucht, auto en evt. het hotel voor de 1e nacht vooraf boeken.

3. Top | #163
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Op de bonnefooi of juist niet?

Ik sluit me aan bij Teleton en zou met kids niet op de bonnefooi gaan reizen of je moet je vooraf al goed inlezen in welke hotels bieden wat jullie zoeken.

Als je goedkoop uit wil zijn kan ook ik je priceline van harte aan bevelen, scheelt je meer dan je met die kortingsbonnen voor korting krijgt.

4. Top | #164

Standaard Boeken of bonnefooi?

Hoi Florida liefhebbers!

In januari ga ik met 2 personen 12 dagen rondreizen in Florida.
    Nu vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft met gewoon rijden en ter plekke je hotels regelen.
    Is dat goed te doen en voordelig of is van tevoren boeken verstandiger?

Thanks!

5. Top | #165
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010

Standaard Re: Boeken of bonnefooi?

Je kunt rustig rondrijden en dan wat boeken.... zeker de hotels.
    Als je een Villa wilt dan zou ik van te voren een reservering maken.
    Maar zeker in januari kun je rustig op de bonnefooi gaan....

Veel plezier!!
    Remco

6. Top | #166

Standaard Re: Boeken of bonnefooi?

Wij zijn net (een week) terug en hebben, op het eerste hotel bij aankomst en Key West na, alle hotels ter plaatse opgezocht.
    We hadden hiermee al goede ervaringen uit 2 eerdere USA reizen maar in Florida is dat helemaal prima gegaan. Er was steeds voldoende plaats en zelfs de bonnen uit de kortingsboekjes (vnl roomsaver) werden overal zonder problemen geaccepteerd.
    Nu waren wij er wel in een periode dat het niet heel mega druk is, dat scheelt uiteraard ook.

7. Top | #167

Thanks for the response

Ja ik weet niet zo goed hoe druk het is in januari, de laatste keer was ik in het laagseizoen (lekker tussen de orkanen door )
    Op zich vind ik het niet erg om daar te boeken, helemaal met de lonely planet op zak en een goeie TomTom kom je overal. Het belangrijkste voor mij is de prijs (platzak student).
    Als het echt veel goedkoper is om daar te boeken , graag, maar heb inderdaad geen zin om daar te leuren voor een hotel. Wil ook graag 2 nachten naar Sanibel.
    Route wordt overigens ongeveer: Miami Beach, Key Largo, Marco Island, Sanibel, Clearwater, Homosassa, St. Augustine, Cocoa Beach, Miami.

8. Top | #168
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Je kan altijd nog de avond vooraf proberen via Priceline een hotel te boeken, ik heb dat voorheen ook nog wel gedaan en altijd een kamer gevonden met priceline voor zeer leuke prijzen. Nu met de kids neem ik het risico niet meer aangezien mijn vrouw het nu stukken prettiger vindt om al vooraf te weten waar we slapen.

9. Top | #169

Als ik nu kijk zit ik op 550 euro pp voor 11 nachten... Is dat beetje redelijk?

10. Top | #170
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Misschien kan je iets duidelijker zijn?
    550 Euro p.p. wat heb je dan en voor hoeveel personen, wanneer en waar?

Knaapje

Forum Rechten