Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 101 EersteEerste ... 816171819202868 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

  1. Top | #171
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Tip: goedkope autohuur

    van het AA forum : ik ben werkzaam voor KLM en krijg regelmatig goeie tips van collegae wat betreft hotels en huur auto's

    Ik heb vorig jaar voor het eerst geboekt via www.vacationatsea.de Dit is een website voor Airline Staff. Ik ben met de uitgeprinte voucher naar Alamo LAX gegaan en er is niet gevraagd om mijn airline I.D. Na navraag bij collegae bleek ook dat zij nooit hun Airline ID hebben moeten laten zien bij check in bij Alamo.

    Ik heb ook altijd( Florida en Californie) via usareisen.de geboekt, maar www.vacationatsea.de scheelt bijvoorbeeld 52 euro op een Mid-Size SUV ten op zichte van usareisen.de met exact hetzelfde pakket (gratis tank, 2e/3e bestuurder, alle verz.)
    Fullsize SUV scheelde mij vorig jaar 83 euro t.o.v. usareisen.de met exact dezelfde huur-voorwaarden

    Volgens mij willen de medewerkers van Alamo alleen maar je uitgeprinte reservering zien en verder boeit het ze niet. Ze staan vaak al klaar om hun upgrade praatjes te verkopen...
    Ik schat de kans 3% dat er eens een medwerker van Alamo vraagt om je airline id. En als ze die vragen zeg je gewoon ppfff....die zit ergens in mn bagage...Zo'n Alamo medewerker wil zo snel mogelijk volgende klant helpen, dus zal jou echt niet laten zoeken.
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  2. Top | #172
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: tip : goedkope autohuur

    Maar stel je nou toch voor dat jij net een nieuwe medewerker o.i.d. hebt die het allemaal precies volgens de regels doet, wat dan? Volgens mij kun je dan gewoon fluiten naar je auto, of niet?
    Eet nooit gele sneeuw.

  3. Top | #173
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    58

    Standaard Re: tip : goedkope autohuur

    Ik las hem op het AA forum ook al maar ik zou dat zelf nog niet zo zien zitten. Als het verkeerd gaat kun je daar voor het volle pond een auto huren.

  4. Top | #174
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: tip : goedkope autohuur

    Het werkt met een corporate code, dit werkt perfect en er worden nooit vragen gesteld, wij reserveren allemaal huur auto's op deze manier, er zijn zelf websites waar je de codes op kunt zoeken, google maar eens "Avis discount codes" je krijgt dan heel wat AWD codes te zien, voor Nederlanders zit er vaak niet meer in dan zo'n 50 Euro per week, ik bespaar zelf zo'n 70% met de code die ik gebruik, die code heb ik gehad van een vriend die bij Avis werkt, lucky me.
    Dit is ook corporate en er nooit op gecontroleerd, het zit ze allemaal wel goed, ze kunnen een code natuurlijk altijd verwijderen, en ja daarom geef ik hem niet cado sorrie, hij werkt al 10 jaar en ik denk niet dat veel mensen hem hebben.

  5. Top | #175
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: tip : goedkope autohuur

    Tijdens het reserveren wordt bij Alamo zelf nergens aangegeven dat je een bewijs moet overleggen dat je recht hebt op het tarief. Alleen een geldig ID en rijbewijs (maar dat moet je altijd)
    Laatst gewijzigd door hockey; 23-02-10 om 16:47.
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  6. Top | #176
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Auto huren 2010

    nu word er steeds gekeken en vergeleken qua prijzen
    maar wat ik me afvraag is het volgende..

    welke autoverhuur is qua wachtrij het voordeligste (en dan bedoel ik natuurlijk mensen,minuten, uren)

    we komen op zaterdag 1 mei aan om kw. v 10 in de avond
    met een 8 jarig kind
    je kunt dan misschien begrijpen dat ik het liefst zo snel mogelijk in mijn auto zit naar het hotel
    nu begrijp ik tussen de regels door dat je bij dollar minder drukte hebt ,en dat bij alamo er rijen dik staan met mensen
    of klopt deze indruk niet

    wat adviezeren jullie voor een snelle afhandeling, instappen en rijden
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  7. Top | #177
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moonlight91 Bekijk Berichten
    of klopt deze indruk niet
    Je vraag is vergelijkbaar met de vraag welke kassarij het snelst wordt weggewerkt in de supermarkt. Heb je drie goochemerds voor je die hun airmilespasje uit de diepste krochten van hun winterjas moeten toveren, is er een slimmerik die vergeten is de spruitjes te wegen of is er een lummel wiens betaalpas is geblokkeerd, loopt de bon vast, is het papier op, tsja dan duurt het wat langer....Het fenomeen doet zich overigens nooit in de rij van jou voor, maar altijd in die van mij, dus maak je geen zorgen........

    Onder normale omstandigheden wordt de transactie snel afgehandeld. In uitzonderlijke gevallen ontstaan lange rijen. Zo werden er vorig jaar bij Alamo in de meivakantie zeer lange wachtijden gemeld. Al die ontevreden klanten hebben nu bij Dollar geboekt........



  8. Top | #178
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Twee keer bij avis geboekt in de mei vakantie en beide keren geen rij, heerlijk je komt aanlopen en word gelijk geholpen, nadeel ze zijn wat duurder als de rest en je kunt geen auto kiezen, je kiest alleen eeen catagorie de auto word je toe gewezen.

  9. Top | #179
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moonlight91 Bekijk Berichten
    wat adviezeren jullie voor een snelle afhandeling, instappen en rijden
    Vast vooruit gaan terwijl vrouw en kind, en alle andere passagiers uit jouw vliegtuig, op de bagage staan te wachten.
    Die staan dan niet bij de autoverhuur :mrgreen:

    Verder is het koffiedik en glazen bol. wij huren al meer dan 20 jaar voornamelijk Alamo en de wachtrijen variëren van 0 tot veel personen, maar echt heeeel lang wachten hebben we nooit gedaan, of zo ervaren.

    Misschien is de Dollar Express een oplossing, maar die werkt alleen bij Dollar ](*,)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #180
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Misschien is de Dollar Express een oplossing, maar die werkt alleen bij Dollar ](*,)
    Ik moet het allemaal eerst nog zien, Gerrit. Maar Alamo heeft ook zo'n soort systeem: Quicksilver. Voor een simplified rental process.......:-\"Oude wijn in nieuwe zakken?

    Laatst gewijzigd door Teleton; 18-02-10 om 16:21. Reden: Plaatje toegevoegd





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •