Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 8 van de 12 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 119

Onderwerp: Hoe ver van te voren boeken?

1. Top | #71
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Standaard Re: tijdstip boeken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Mooi dat Renée de villa kent. Ook de foto's en de reviews zien er prachtig uit. Davenport en Aviana zijn een prima keuze, maar je moet je wel realiseren dat het ten opzichte van de attracties niet de meest gunstig gelegen locatie is.
    Ik ken de villa nog niet persoonlijk, over 4 maanden en 4 dagen kan ik er meer over zeggen
    De ligging van Aviana is niet slecht. Die wijken die aan de Ronald Reagan Parkway e.o. liggen zijn best goed gelegen.
    Via de Old Lake Wilson Road zit je nl snel op de 192 waar de restaurants liggen, ook naar Animal Kingdom en de rest van Disney is het dan niet ver.
    Wil je naar Seaworld en Universal, dan zit je snel op de I 4.
    De Old Lake Wilson rij je sneller dan de 192 omdat de stoplichten en de drukte ontbreken.
    De wijk Aviana schijnt overigens erg mooi te zijn.

www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

2. Top | #72
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009

We hebben geboekt!!
    Bij USAfunVacations.
    Vertrek 19 aug t/m 2 sept vanaf A'dam met United.(490 euro p.p)
    Tussenstop Washington van 2 1/2 uur.Uiteindelijk zullen we om 1930 in Orlando landen.
    Villapark Windsor Park.
    Autohuur doen we via die duitse site t.z.t.
    Ik wil jullie allemaal hartelijk danken voor jullie info en tips,het vele speurwerk heeft zeer zeker zijn vruchten afgeworpen!! Heerlijk! Nu gaan we zeker!
    Laatst gewijzigd door sus; 05-10-09 om 08:29.

3. Top | #73
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Gefeliciteerd! Duurt nog even maar de voorpret is ook al leuk
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

4. Top | #74
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sus Bekijk Berichten
    We hebben geboekt!! Autohuur doen we via die duitse site t.z.t.
    Sieht gut aus!

5. Top | #75
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009

Goede prijs Sus! Wij vertrekken half augustus en zijn voor 5 personen (waarvan 1 kind nog de kinderprijs heeft) Eur 2630 kwijt. We vliegen met Martinair vanaf Amsterdam naar Orlando. Geboekt via Martinair Duitsland en dat scheelde dus bijna Eur 1700 met Martinair Nederland :-0
    Ik was zelf erg blij met deze rechtstreekse vlucht en de prijs :-)

Huis hebben wij particulier geboekt (via Holiday Lettings) en de auto moeten we nog boeken.

Leuk he, al die voorpret !
    Iris

6. Top | #76
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009

hallo iris....
    Ja op Martinair.DE had ik ook gekeken,dat scheelde inderdaad erg veel.Goede prijs!!!
    Maar nu hebben we nog een fijnere prijs voor ons. Leuk he al die voorpret!! Maar het blijft moeilijk wat nou de juist tijd is om te boeken....je wilt niet TE snel toehappen maar ook zeer zeker niet de laatste...Wij genieten alvast!(net als jullie:-D)

7. Top | #77
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005

Standaard Hoe ver van te voren boeken?

Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd hoe snel jullie je vakantie boeken (oftewel hoe veel tijd van te voren ;-) ). En waarom?

Wij hebben het nu 7 maanden van te voren gedaan en mogen eindelijk over 2 dagen weg.... maar wat is dat lang wachten zeg!](*,)

Voorheen boekte we altijd hoog uit 3 maanden van te voren, dat vind ik zelf net een leuke periode om te wachten en in de stemming te komen.
    Laatst gewijzigd door Patrick; 11-02-10 om 13:58.

8. Top | #78
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Hoe ver van te voren boeken?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patrick Bekijk Berichten
    Ik ben benieuwd hoe snel julie je vakantie boeken.
    Nou het boeken is bij ons zo gebeurd hoor.....:wink:. Maar hoe lang van te voren hangt helemaal van de situatie af. We hebben meerdere malen drie dagen voor vertrek geboekt. Zeker toen dat bij D-reizen nog betekende dat je slechts één ticket hoefde te kopen en je met z'n tweetjes mocht vliegen, was dat voor ons aantrekkelijk. Zulke acties zie je niet meer. Maar we boeken net zo gemakkelijk (erg) lang van te voren. Hoe langer de voorpret, hoe leuker, toch?

Het liefst boeken we als de dollar gunstig staat en de ticketprijzen superlaag zijn. Maar wij hebben gemakkelijk praten, hoeven geen rekening te houden met schoolvakanties, collega's, werkgevers en andere prijsopdrijvende factoren.....:-\"

9. Top | #79
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010

Wij boeken meestal zodra er een beslissing is waar we heen gaan en wanneer. Dat is soms een half jaar vooraf en de andere keer last minute.
    Ik blijf het moeilijk vinden om in te schatten wanneer je het voordeligste uit bent met boeken soms als je lang van te voren boekt maar soms juist weer niet.
    Als we dat zouden weten waren we waarschijnlijk allemaal rijk.

10. Top | #80
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008

Wij gaan 29 mei naar Florida.
    We hebben de tickets ong 6 maanden van te voren geboekt.Toen waren ze toch een stuk goedkoper als nu.
    De villa in Orlando en de auto hebben we laatst december geboekt.
    De rest "boeken" we daar omdat we de rest van de rondreis op de bonnefooi gaan.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 - 2020 Orlando / 2022 + 2024 Orlando

Forum Rechten