Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 9 van de 69 EersteEerste ... 78910111959 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 684

Onderwerp: Autohuur: Dollar Rent a Car

1. Top | #81
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008

Standaard Re: Autohuur: Dollar

Vandaag bericht gehad van Usareisen.de. Bij hen betaal ik voor een upgrade naar een standard suv € 212 (bovenop wat ik dus al heb betaald). Bij Dollarrentacar.de betaal ik in totaal voor hetzelfde pakket € 90 minder. USAreisen.de heeft in de mail aangegeven dat ik kostenloos mag annuleren, howel hen dat wel zal spijten :-k Wat zouden jullie doen? De boel annuleren en gewoon opnieuw boeken bij de goedkopere partij? Ik heb al wel alles betaald en ik ga in augustus...

2. Top | #82
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lindaa Bekijk Berichten
    USAreisen is in ons geval (fullsize 15 dagen) 23 euro duurder. Ach... Maar ik wil wel een Charger!
    De Charger is niet gegarandeerd, het Dodge charger or similar. Ik heb al een vraag uit staan welke andere autos in de full class van Dollar MCO Orlando zitten. Ik weet in ieder geval de chevy impala ook (is mij in verteld in ieder geval). Wie weet kunnen andere Dollar klanten die in Orlando geboekt hebben in het verleden melden wat ze hebben zien staan, daar bij Dollar. Ik heb tot nu toe altijd Alamo gedaan dus nooit op Dollar gelet.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lady-M Bekijk Berichten
    Wat zouden jullie doen? De boel annuleren en gewoon opnieuw boeken bij de goedkopere partij? Ik heb al wel alles betaald en ik ga in augustus...
    Tja 90 Euro is wel geld natuurlijk maar je moet wel snel zijn bij Dollarrentacar.de want volgens mijn is het een tijdelijke aanbieding. En je zit met het gezeur van het annuleren en je geld terug krijgen, wellicht moet je een boete betalen en dat moet je dan ook in calculeren.
    Ik zou het laten, jammer maar dat heb je toch altijd, er komen altijd wel beter deals maar als je eenmaal geboekt hebt moet je niet meer achterom kijken anders word je helemaal gek. Tenzij het 200% scheelt ofzo.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hkonin02 Bekijk Berichten
    Ik heb via exit-reizen een auto gehuurd bij dollar. Een full-size. Ik kreeg een tip om ff lid te worden van dollar express. Wat heb ik daar plezier van gehad. Ik kwam van het vliegveld (doodmoe, je kent het wel), staan er wel 40 mensen in de rij. In the middle of nowhere stond er nog iets anders wat voor een rij moet doorgaan, er stond namelijk niemand. Wat stond er: dollar express! Ik heb 1 minuut op de eerste de beste die vrijkwam moeten wachten. Wat een uitvinding. Ik ging trouwens weg met een mercury grand marquis met 4.6 liter en een lekker v8.
    Welk vliegveld was dit? MCO? Ben ik wel benieuwd naar, ik heb me gisteren bij Dollar express aangemeld, dat had ik vorig jaar bij Alamo ook gedaan (heet daar anders) en toen ik Orlando aankwam kon ik gewoon lekker in de rij. :'(
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door disney-golf Bekijk Berichten
    Wat denken jullie hiervan?
    In juli bij Dollar een auto gehuurd voor 3 weken.
    Aan de balie (MCO) 1.000$ aan borg moeten betalen voor "possible traffic violations". Die zou terugbetaald worden indien die er niet waren werd mij gemeld.
    Hebben nog meer mensen soortgelijk zaken meegemaakt?
    Of krijg je gewoon net als bij Alamo dat je een sales slip moet tekenen (of formulier weet ik eigenlijk niet meer) dat er boetes etc. aut. van je CC worden afgeschreven.
    Volgens mij is dat standaard maar moet er helemaal geen bedrag worden ingevuld en krijg netjes een brief thuis als er wel iets afgeschreven moet worden (had ik vorig jaar na het vergeten van een Toll booth).

Anyway, ben benieuwd naar de ervaringen van mensen bij Dollar Orlando MCO.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-05-10 om 17:55.

3. Top | #83
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006

@Lady M . Wat houd je tegen om kosteloos te annuleren? Usareisen stort je geld terug en bij Dollar betaal je vervolgens minder. 90 euro is een koffer vol met shirtjes voor de kinderen:wink:. Wij hebben besloten voor Dollarrentar te gaan. In de voorwaarden staat dat je daar ook tot kort voor aanvang van de huurperiode kosteloos kunt annulern. Ik ga mij ook nog verdiepen in het dollar-express verhaal. Lijkt me wel heel prettig om niet zo lang in de rij te hoeven staan als ik 's avonds aan kom.
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

4. Top | #84
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008

Nou, ik heb toch bij USAReisen.de geannuleerd en meteen geboekt bij Dollarrentacar.de. Het scheelt dus 90 euro en dat is toch een hoop geld als je dat zo even kunt verdienen met een paar administratieve handelingetjes. Er zijn geen kosten verbonden aan het annuleren bij USAReisen.de, dus ik heb hiermee gewoon even 90 euro verdiend Wel jammer voor USAReisen.de en als het om een paar tientjes zou gaan, had ik het echt niet gedaan, maar dit is me gewoon teveel. Bedankt voor de tip, Ferno!
    Ik heb overigens goed gekeken of het inderdaad gaat om de auto die ik wil; een standard SUV zoals de Jeep Grand Cherokee met natuurlijk het platinum pakket.

5. Top | #85

Wij hebben ook bij usareisen geboekt, maar dan dan de midsize suv en die zie ik bij Dollar.de niet staan, alleen de full size suv, dus helaas kan ik het niet vergelijken. Of zie ik iets over het hoofd? :-k

6. Top | #86
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008

Mariska, volgens mij kom je dan uit op de Ford Escape, maar dat scheelt qua prijs niet zoveel en als je het Platinum pakket kiest, is hij zelfs 40 euro duurder. Ik vond het ook heel moeilijk om auto's te vergelijken, omdat ze bij de een anders heten dan bij de ander. Ik denk dat ze gewoon nog wat grotere auto's over hebben bij Dollar en die in de aanbieding doen. Die kleinere midsize modellen zijn gemakkelijker te verhuren, lijkt me.

7. Top | #87
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009

Wij hebben zonet bij usareisen geboekt. Het wordt de mid-size SUV van Dollar, af te halen op Miami airport. Wij hadden verleden jaar het geluk om met de Equinox te rijden en dat was ons super bevallen. Dit jaar kiezen wij voor Dollar omdat ik niet het risico wil nemen met een KIA te moeten rijden.
    Maar weten jullie waar je de Dollar Express kaart dient aan te vragen ? Is dat via usareisen of via de site van Dollar ?

8. Top | #88
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008

Bullit, volgens mij gaat dat via de site van Dollar. Het is niet moeilijk. Het kaartje (model credit card) heb je binnen 2 weken in huis.

9. Top | #89
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008

@Lady-M;
    Geen dank! Daar is deze Forum voor toch?

Ja Platinum is zeker de moeite waard en kan je daar overal met overtuiging nee tegen zeggen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-02-10 om 09:06. Reden: full quote eruit

10. Top | #90
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009

Weet iemand of ze op Fort Myers Chargers hebben staan?
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

Forum Rechten