De Charger is niet gegarandeerd, het Dodge charger or similar. Ik heb al een vraag uit staan welke andere autos in de full class van Dollar MCO Orlando zitten. Ik weet in ieder geval de chevy impala ook (is mij in verteld in ieder geval). Wie weet kunnen andere Dollar klanten die in Orlando geboekt hebben in het verleden melden wat ze hebben zien staan, daar bij Dollar. Ik heb tot nu toe altijd Alamo gedaan dus nooit op Dollar gelet.Tja 90 Euro is wel geld natuurlijk maar je moet wel snel zijn bij Dollarrentacar.de want volgens mijn is het een tijdelijke aanbieding. En je zit met het gezeur van het annuleren en je geld terug krijgen, wellicht moet je een boete betalen en dat moet je dan ook in calculeren.
Ik zou het laten, jammer maar dat heb je toch altijd, er komen altijd wel beter deals maar als je eenmaal geboekt hebt moet je niet meer achterom kijken anders word je helemaal gek.Tenzij het 200% scheelt ofzo.
Welk vliegveld was dit? MCO? Ben ik wel benieuwd naar, ik heb me gisteren bij Dollar express aangemeld, dat had ik vorig jaar bij Alamo ook gedaan (heet daar anders) en toen ik Orlando aankwam kon ik gewoon lekker in de rij. :'( Hebben nog meer mensen soortgelijk zaken meegemaakt?
Of krijg je gewoon net als bij Alamo dat je een sales slip moet tekenen (of formulier weet ik eigenlijk niet meer) dat er boetes etc. aut. van je CC worden afgeschreven.
Volgens mij is dat standaard maar moet er helemaal geen bedrag worden ingevuld en krijg netjes een brief thuis als er wel iets afgeschreven moet worden (had ik vorig jaar na het vergeten van een Toll booth).
Anyway, ben benieuwd naar de ervaringen van mensen bij Dollar Orlando MCO.