Net de auto geregeld via www.dollarrentacar.de , 14 dagen een fullsize (dodge charger) all inclusive platinum (vergelijkbaar met gold package bij Alamo) voor 370 euro, niet slecht lijkt mij.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Net de auto geregeld via www.dollarrentacar.de , 14 dagen een fullsize (dodge charger) all inclusive platinum (vergelijkbaar met gold package bij Alamo) voor 370 euro, niet slecht lijkt mij.
Nee dat is echt een mooie prijs.
heeft iemand ervaringen met www.dollarrentacar.de ? Prijzen lijken zeer scherp!
@Ferno : krijg je meteen je voucher per mail thuisgestuurd?
2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY
ziet er inderdaad interessant uit.
Zou in onze situatie zelfs iets (€18,-voor 18 dagen) voordeliger zijn dan onze duitse vrienden.
Voor ons ruim € 70 voor 3 weken. Als ik het goed lees, dan kan ik tot 48 uur van te voren ook gratis annuleren.
2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY
Yep!!
Gelijk alles gekregen.
Ik heb daarvoor een paar keer telefonisch contact gehad met ze (wat zijn Duitsers netjes en professioneel aan de telefoon al is hun Engels slecht) en alles werd mij uitgelegd.
Je moet voor de platinum pakket gaan want dan heb je echt alle verzekeringen plus een volle tank en extra bestuurders.
Wil je die laatste 2 niet (scheelt 50 euro) dan kan je het beste de komplettpaket nemen de goedkoopste (superspar) moet je laten want dan mis je 2 belangrijke verzekeringen (iets wat te maken heeft met schade veroorzaakt door een onverzekerde partij etc.).
Je krijgt gelijk een voucher nr. en die kan je gelijk uit printen.
Het enige nadeel is dat alles in het Duits is.
Ook het reageren op vragen via email wordt razend snel gedaan, is wel anders dan bij Alamo waar ik een week op een antwoord moest wachten.
Hee, dat ziet er goed uit! Ik heb even voor mezelf gekeken, want ik wil de gehuurde auto graag upgraden. Ik heb de auto via UsaReisen.de gehuurd en voor een upgrade naar een standard SUV zou ik daar € 212 bij moeten betalen en bij deze jongens slechts € 123. Ik heb even een mailtje naar UsaReisen.de gestuurd met de vraag of ze me ook zo'n goed aanbod kunnen doen. Nee heb ik.....O![]()
USAreisen is in ons geval (fullsize 15 dagen) 23 euro duurder.
Ach...
Maar ik wil wel een Charger!
Life is one long insane trip. Some people just have better directions.