Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 32 van de 58 EersteEerste ... 22303132333442 ... LaatsteLaatste
Resultaten 311 tot 320 van de 579

Onderwerp: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

1. Top | #311
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Ik heb ooit ergens een lijst gezien van de verhuurstations met selfselect van Alamo en Dollar, maar kan me niet herinneren waar....Wie helpt?
    Als je bij usareisen naar de verhuurder gaat (Alamo of Dollar) en dan naar regio gaat (bv Florida) dan zie je helemaal onderaan de pagina een overzicht van de verhuurstations in heel Florida (of andere regio). Daar staat bij Alamo bij sommigen een 'C' achter; dat is een locatie waar je zelf een auto mag ophalen. Ik zag zo even snel bij Dollar geeneen 'C' locatie overigens ... (in Florida dan) .... #-o
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

2. Top | #312
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Ik zag zo even snel bij Dollar geen een 'C' locatie overigens ... (in Florida dan) .... #-o
    Gevonden! Thanks...dat wordt dus extra spannend voor ons bij het ophalen van de auto. Ik denk er overigens net zo over als Yvette, zelf kiezen is leuker.

3. Top | #313
    Vaste Bezoeker brutus's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007

ik heb de gegevens binnen heb ik genoeg aan die voucher.

ref./TOMA: met een nummer. dat is zeker dan alles wat ze daar nodig hebben.

vorig jaar hebben ze me bij de verhuur (geen dollar) behoorlijk zenuwachtig gemaakt omdat ik niet de juiste papieren bij zou hebben. wat dus wel was.

toen hij het toch had geregeld dacht hij dat ik wel een extra verzekering of zo zou nemen.

4. Top | #314
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brutus Bekijk Berichten
    ik heb de gegevens binnen heb ik genoeg aan die voucher.

ref./TOMA: met een nummer. dat is zeker dan alles wat ze daar nodig hebben.

vorig jaar hebben ze me bij de verhuur (geen dollar) behoorlijk zenuwachtig gemaakt omdat ik niet de juiste papieren bij zou hebben. wat dus wel was.

toen hij het toch had geregeld dacht hij dat ik wel een extra verzekering of zo zou nemen.
    Die voucher (TOMA) is inderdaad de enige die je nodig hebt (en je CC en rijbewijs uiteraard )

Je zenuwachtig maken is een specialiteit van (sommige) Alamo medewerkers (denk ik dat je bedoelt).
    Zo heel af en toe proberen ze dat bij ons ook, maar wij zijn overtuigde DEEKERS :twisted:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

5. Top | #315
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009

Na vergelijken diverse sites kom ik voor een midsize suv va 24/4 retour 15/5 volgens mij goed uit bij usareisen.de Alamo . ik wil een pakket met twee bestuurders en GPS systeem en kunnen kiezen bij ophalen. Ik sta open voor goedkopere suggesties ;-) En vraag aan de ervaringsdeskundigen :Als ik het super inklus pakket hierbij kies hoef ik volgens mij helemaal niets meer erbij te nemen, ook niet ter plekke toch ? Om natuurlijk toch goed verzekerd te zijn maar niets onnodigs.
    We gaan natuurlijk voor de Deeker prijs !

6. Top | #316
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Als jullie Super - Inklusiv - PLUS inkl. Navigationssystem ben je helemaal gesteld, wat bestuurders en GPS betreft'
    Zelf kiezen is afhankelijk van waar je de auto ophaalt, bijv. Orlando kan het wel.
    Op de site van usareisen kun je zien waar wel of geen keus is.

Dan hoef je als rechtgeaarde Deeker niets meer bij te nemen :-)
    Goedkopere opties ? Zelf een navigatiesysteem kopen bij Wal*Mart bijvoorbeeld.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

7. Top | #317
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010

Als je Super-Inklusiv-PLUS hebt gekozen bij een equinox, is dat hetzelfde als Alamo Gold?
    Neem aan van wel maar wil het toch zeker weten

8. Top | #318
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Helemaal correct, daarmee wordt hetzelfde pakket aangeduid.

En dan kan je in ieder geval zeggen dat je verder niets nodig hebt tenzij je bang bent om de sleutels in de auto te laten of dat je je band niet kan vervangen onderweg.

Controleer overigens wel even of er een reserve wiel inzit en dat deze ook hard is, je zal niet de eerste zijn die erachter komt dat er geen band in zit of dat deze lek is.

9. Top | #319
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010

Standaard Re: FAQ: Auto huren in Florida

Hoi,

Probeer door alle informatie heen te worstelen over autohuur maar zie door de bomen het bos niet meer. Vandaar even deze vraag hier:

Wij willen heel graag bij usareisen.de een midsize-suv huren. Nu vraag ik me af hoe het zit met de verzekeringen. Als ik het pakket Super-inklusiv-plus afsluit, zit hier dan ALLES in? bv ook bij pech, ongeluk, etc? Wil nl. geen enkel risico lopen, dus dan betaal ik liever een beetje meer. We zijn met 2 volwassenen > 25 jaar en 1 kind. Bedankt alvast voor de informatie!

Groetjes Monique

10. Top | #320
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: FAQ: Auto huren in Florida

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mootje70 Bekijk Berichten
    Als ik het pakket Super-inklusiv-plus afsluit, zit hier dan ALLES in? bv ook bij pech, ongeluk, etc?
    Tsja, het is en blijft een huurcontract met veel kleine lettertjes. Lastig om te zeggen dat je dan ALLES hebt afgedekt.....Je kunt in ieder geval geen uitgebreider pakket kiezen.

Een aantal zaken zijn niet in dit pakket opgenomen. Hiervoor kan je ter plekke een aparte voorziening treffen; dit heet Roadside Plus. Sommigen vinden dit prettig, anderen vinden het onzin. Maak dus je eigen je keuze voor $ 5.99 per dag, excl. tax.

Roadside Plus

• KEY REPLACEMENT - Lost keys? No worries, we will send replacement keys or a locksmith.
    • FLAT TIRE - If the vehicle's spare tire is inflated and serviceable, it will be installed to replace a flat tire. If no inflated spare is available, the vehicle will be towed in accordance with the towing provision.
    • TOWING - If the vehicle is rendered inoperable (unrelated to an accident) towing charges will be covered at no additional charge.
    • JUMP START - A battery boost will be provided in an attempt to start the vehicle.
    • LOCKOUT SERVICE - If the keys are locked inside the vehicle, service will be sent to gain entrance.
    • FUEL DELIVERY* - A limited supply of gasoline will be delivered to the vehicle to enable you to reach the nearest open service station.

Forum Rechten