Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
hey,
wij nemen gewoon onze eigen GPS mee met een kart update: kost ons maar een 30eur voor noord amerika.
Opgelost![]()
17 Mei gaan wij richting Orlando, en zullen (voor het eerst) onze huur auto bij Alamo ophalen. We hebben een type compact gold pakket. Wat voor auto kan ik verwachten? Valt een Ford Mustang daar ook onder, of totaal niet? Ik heb zelf namelijk echt geen idee, want ben nog nooit in Amerika geweest, en weet totaal niet wat mij te wachten staat. Ik weet wel dat het bij Alamo niet altijd even gemakkelijk gaat, en lange wachtrijen..
Tijd om je echt goed in te lezen, zou ik zeggen....:-k. Dan kom je er achter dat het ophalen van je auto bij Alamo meestal soepel verloopt, met wat vervelende uitzonderingen die de regel bevestigen, zullen we maar zeggen. Welke auto je zoal kunt verwachten vind je in de speciale rubriek die daar voor is gemaakt, al zijn er niet veel mensen meer die een compact auto huren. De reden daarvoor is dat ze bij Alamo na de crisis ook kleine auto's in de collectie hebben. Voor een paar centen meer heb je een volwaardige reisauto en dat zit toch een stuk comfortabeler.....
Welke auto jij overigens kunt verwachten blijft altijd de grote vraag. Je krijgt een auto met de specificaties die je hebt gehuurd. Merk, type, kleur zijn allemaal onbekend, tot je de garage binnenstapt waar je de auto ophaalt. Je mag dan helemaal zelf kiezen uit de collectie compact cars. Maar misschien heb je geluk en zijn de compact cars verhuurd. In dat geval krijg je, geheel gratis, een maatje meer mee.
Maar een Ford Mustang meekrijgen kun je gevoeglijk wel vergeten, helaas.
Ook al omdat ze die bij Alamo niet hebben, en een Convertible o.s. zit een paar klasses hoger.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Oké bedankt Teleton. Dat is dan weer een wijze les voor de volgende keer. Zijn ook maar met ons 2en, maar voor een paar centen meer had een versie boven compact ook prima gekunt dus. Nou we wachten het wel weer even af. Heb inderdaad al wat verschillende autos gevonden die ik eventueel mee kan krijgen. Chevrolet Cobalt, Aveo enz
Klein, maar fijn.....:-#. sccambuur past ook al jaren op de kleintjes, toch? Bij wie heb je de auto overigens gehuurd? Heel soms kan je nog annuleren of wijzigen. Laat je in ieder geval ter plekke geen grotere auto aansmeren, je betaalt dan de volle mep en misschien heb je mazzel en zijn de kleintjes al weg....
De klep van de cobalt, daar krijg je toch wel 2 koffertjes in?
![]()
Hier ook iemand met compact huur auto.
Ben ook benieuwd waar we uit kunnen kiezen.
Zoonlief die mee gaat wilt het beslissen, wel leuk want normaal geeft die nog niet veel om auto's als het maar rijd maar voor in de USA wilt hij wel kiezen heeft die gezegd.
Mijn koffer moet hier inpassen, die van mijn vriendin is een stuk groter (vrouw eigen :P). Heb via WRC reizen geboekt.. kan altijd vragen of ze nog kunnen updaten. Had inderdaad al begrepen dat je bij Alamo zelf niet om een 'dure' update hoeft te vragen..
Laatst gewijzigd door Michael66; 28-01-10 om 02:34. Reden: full quote eruit
Je zou het kunnen proberen. Wij hebben het ook een keer bij onze Deutsche Freunde gedaan, en voor de upgrade hoefden we alleen het verschil maar bij te leggen.
Geen boetes, extra dossierkosten o.i.d., gewoon het verschil. Goede service.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited