Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 14 van de 101 EersteEerste ... 412131415162464 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

1. Top | #131
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Auto huren 2010

Ton, usareisen heeft dit op de site staan, die dropoff a.k.a. einwegmieten.
    Bij National een vast bedrag, bij de anderen vaak oplopend met het aantal mijlen verwijderd.

eautohuur blijf ik wat ondoorzichtig vinden, met het kostenplaatje pas kompleet bij boeking.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

2. Top | #132
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Bij National een vast bedrag, bij de anderen vaak oplopend met het aantal mijlen verwijderd..
    Klopt helemaal, vandaar mijn advies om het op te vragen. Ik weet van (heel) vroeger dat er wel verschil was, maar weet echt niet meer of dit substantieel is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    eautohuur blijf ik wat ondoorzichtig vinden, met het kostenplaatje pas kompleet bij boeking.
    Mmmmm..... eAutohuur heeft hem nu toch laten weten wat de drop offkosten zijn? De huurkosten had hij al, dus dan is alles toch bekend? Ik had me al een tijdje geleden in hun site en voorwaarden verdiept omdat ik gehoopt had via usafunvacations ook de auto te kunnen boeken. Misschien dat ik er wat meer in thuis ben geraakt. Ik zie ook wel dat bepaalde dingen beter kunnen (het upgrade voorstel tijdens het selectieproces bijvoorbeeld), maar zodra als het over de tarieven en wat je er voor krijgt gaat, kan er toch niet zoveel misverstand over bestaan?

3. Top | #133
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dejo Bekijk Berichten
    de prijs van USAreisen is 826 daar komen nog dropoff kosten bij van 250 dollar.
    eautohuur (771) de dropoff ook 250 dollar heb net gebeld ze doen zaken met national.
    helpp ik weet het niet meer.
    Ik kan het mis hebben maar dacht ergens gelezen te hebben dat Avis geen drop off kosten zou hebben.
    Ik heb het dus mis want ik kan het niet meer terug vinden, sorrie.

Het tekenen voor de 2de bestuurder wist ik echt niet ! Heb ik pas 1x gedaan bij Hertz verder nooit, lekker verhaal maar goed weer iets wijzer geworden ! Gaan we dus voortaan maar even doen.

Over het huren bij eautohuur, ik heb aangegeven te willen huren bij Alamo en dit was geen probleem,..
    Laatst gewijzigd door angelique100; 21-01-10 om 19:09. Reden: aanpassing
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida

4. Top | #134
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Klopt helemaal, vandaar mijn advies om het op te vragen. Ik weet van (heel) vroeger dat er wel verschil was, maar weet echt niet meer of dit substantieel is.
    Nee, ik bedoel, het staat echt op de site, met bedragen en al.

Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

5. Top | #135
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009

wij gaan met 6 personen naar Florida deze zomer en zitten te twijfelen tussen een Mini-Van of een Full size SUV. de bagage zal bestaan uit 3 koffers en een tas.
    heeft iemand ervaring met een van beide auto's met 6 personen??

6. Top | #136
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ja hoor, ervaring met beide. Je kunt er bij allebei in met 6 personen, en de bagage lukt ook wel.

Alleen is de instap bij de minivan wat makkelijker, wegens de grote schuifdeur(en).
    Bij de SUV is het wat meer "kruipen" naar de achterbank, als je jong van lijf en leden bent totaal geen probleem, maar als je wat strammer en stroever wordt gaat het ietsje minder soepel.

Dus het jonge volk op rij drie en gaan met die banaan, want een SUV oogt natuurlijk wel meer :-)

7. Top | #137
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009

hi

Heb op 17/1 een auto gehuurd via US Rent A Car (zie elders in dit topic) en ik wil ff laten weten dat de kosten inmiddels van de cc afgeschreven zijn: 448 Pond is berekend op 521 Euro - waar we dus een 7 pers. 4x4 SUV voor hebben, twee weken, Gold pakket.

8. Top | #138
    Ingeschreven
    Sep 2004

Dat is voorwaar zeker niet duur. Het was toch bij Budget en een Dodge Durango ?

9. Top | #139
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009

Klopt, via BUDGET en dan wrschlk iets in de trant van 'n Dodge Durango of soortgelijk.
    De kenners hier weten wel wat ze zich daarbij voor mogen stellen, ik wacht t vol spanning af.
    In 2007 hadden we een gewone SUV gehuurd, via t reisburo en dan via Hertz.
    We kregen een Chevr Trailblazer en we hebben ons 1st een uur staan te vergapen aan de grootte van de auto. Mijn hemel!! Maar na 'n paar ben je er aan gewend en is t heel normaal. Als je dan na 3 weken thuis komt en je Suzuki Vitara uit '93 staat op je te wachten ... mhh tja, das even anders dan!

10. Top | #140
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2009

Wanneer gaan julie Mrloes als je bedrag is afgeschreven. Ik heb 18 januari geboekt en het is nog niet afgeschreven. Gevraagd wanneer dat gaat gebeuren, ze zeggen 8 weken voor vertrek, klopt dat bij jou?

Forum Rechten