Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 9 van de 101 EersteEerste ... 78910111959 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

1. Top | #81
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009

Standaard Re: Auto huren 2010

Ik zal het nog eens navragen bij een vriend van me, maar die heeft een keer een huurauto total loss gereden in Florida omdat er een hert de weg opsprong op de Highway. Die kwam zo door zijn voorruit. Gelukkig mankeerde hij zelf niets, en heeft volgens mij nooit problemen gehad met zijn verzekering. Het zal je gebeuren.............

2. Top | #82
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AgnesB Bekijk Berichten
    Wie heeft er ervaring bij het huren van de auto's met het meeverzekeren van de risico's van banden, voorruit en de onderkant van de auto. Zit dit nooit standaard bij de verzekering inbegrepen en wie weet wat dit kost?
    Ik heb een offerte bij eautohuur opgevraagd en hier zijn deze risico's uitgesloten.
    Heb je dat wel goed gelezen?
    In de voorwaarden van Eautohuur staat:

Verzekeringsinformatie
    Uw huur is inclusief CDW-verzekering en diefstal protectie met geen eigen risico
    Bij het ophalen van uw huurauto, zult u gevraagd worden een waarborgsom achter te laten
    De waarborgsom wordt meestal vastgelegd op uw credit card,.......................Let er op dat net als met de meeste verzekeringen zijn er uitzonderingen op wat de verzekering dekt, dit heeft meetal betrekking op de voorruit, banden, de onderkant en het interieur van de auto, sleepkosten & reserve sleutels. Lees de voorwaarden goed door voor uitsluitingen wanneer u de auto huurt. ................ Verzekeringen die uw eigen risico verlagen of u verdere dekking geven voor u en uw eigendommen kunnen plaatselijk gekocht worden.

Dus mogelijk......

Eautohuur is echter een van de vele bemiddelaars, die voor vele autoverhuurmijen over de wereld bemiddelen met ieder eigen, liefst nog per land verschillende, voorwaarden. Ze boeken je waar ze op dat moment het beste mee uitkomen en je krijgt dat vaak pas na boeking te horen.

Zoals ook in de tekst staat moet je goed op je huurcontract kijken, omdat er afwijkingen kunnen zijn.
    Dat wordt dus het probleem. Als je na een reis vermoeid op de luchthaven staat krijg je een contract in een vreemde taal voorgeschoteld en degene die tegenover je zit krijgt overal provisie over...............moet ik nog verder gaan.

Zorg dat je voor of gelijk bij boeking weet bij welke verhuurmij je boekt en tegen welke voorwaarden, zeker als je de eerste keer zo iets doet.

Veel plezier en goede reis
    Knaapje

3. Top | #83
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2009

Standaard

Bedankt voor de reakties, ik denk dat ik eautohuur maar laat schieten, want zij kunnen geen garanties geven bij welke maatschappij zij gaan huren en ik heb liever deze zaken inclusief

Nieuwe poging, heb een mooie aanbieding gezien bij Hertz via de ANWB met 10% korting. Voor 16 dagen een chevrolet trailblazer van 22-7 t\m 07-08 voor 570 euro vanaf Orlando. Mooie prijs, maar ook niet geheel duidelijk hoe het hier met de verzekeringen en een extra bestuurder gaat. Iemand hier ervaring mee?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-01-10 om 01:29. Reden: samengevoegd

4. Top | #84
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

De verzekeringen zijn volgens de site basis, hoewel vrij onduidelijk beschreven.
    Over de extra bestuurder staat wel wat in de FAQ. $13,- p/d met een max van $65,-.
    Maar voor AAA members gelden weer andere regels, soms gratis, kijk maar eens;

Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

5. Top | #85
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Usareisen.de EUR 618 met alle benodigde verzekeringen. Bij afhalen een tank benzine betalen. Reken op zo'n EUR 50 a EUR 60.
    EUR 704 incl tank benzine en extra bestuurders plus nog wat extra verzekering voor ongevallen en bagage in de auto. Als je een goede reisverzekering hebt bieden deze niet zoveel extra.
    Hier op het forum zeer goede ervaringen mee en je weet hoe de verzekeringen zijn en bij wie je huurt.
    Maar ongetwijfeld zijn er bij andere op dit forum genoemde brokers ook goede deals. In de diverse topics kom je diverse namen en ervaringen tegen. Gewoon een uurtje aan besteden en het forum doorspitten.

Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-01-10 om 01:29. Reden: full quote eruit

6. Top | #86
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009

Nou ... diepe zucht ...
    Ik heb geboekt via US Rent A Car: 2 weken een 7-seater 4x4 SUV, via Budget, incl 'Gold pakket' = oa extra bestuurders en gratis tank brandstof.
    Prijs: 448 Engelse Ponden.
    En nu vol spanning afwachten wat de koers is op de dag van m'n afschrift.

Door alle 'zenuwen' ben ik vergeten de "january sale code" in te voeren, had me 5 Pond op geleverd. Te goed lezen is dus ook niet slim, hihi.

7. Top | #87
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Standaard

Gokje? Rond de EUR .85 Dat betekent rond EUR 530.

Lijkt me niet verkeerd.

............Door alle 'zenuwen' ben ik vergeten de "january sale code" in te voeren, had me 5 Pond op geleverd. ..............

Gewoon even een mailtje sturen. Niet geschoten is zeker mis.

Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-02-10 om 17:47. Reden: samengevoegd

8. Top | #88
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009

Standaard

Tja die koers is altijd vreemd.
    Als ik kijk op de koersconverter van t GWK zegt ie dat t 465 Euro zal zijn?!
    Op Wisselkoers.nl geeft ie aan dat t zo'n 506 Euro zal zijn.
    We zien t wel - ik heb iig een auto geboekt dus dat 'probleem' is opgelost.

edit: Net even gechat met iemand van de US Rent a Car-helpdesk: de sale code kan niet meer doorgevoerd worden, dat kan echt alleen als je de boeking maakt dus let daar op voor degene die nog gaan boeken bij hun.
    Verder had ik een vraag ivm de aanbetaling want ik wil t liefst nu alles in 1x betalen.
    Wat bleek? Ik had de 'deposit' niet aangevinkt dus t hele bedrag wordt in 1x afgeschreven. Ik heb dit over t hoofd gezien (jaja ... duhh!) maar t komt nu dus goed uit. Dus wil je aanbetalen dan 'deposit' aanvinken, wil je alles in 1x betalen dan niets aanvinken.

US Rent a Car geeft mijn boeking nu door aan supplier Budget. Zodra hun t bevestigen krijg ik een mail van US Rent a Car, dan is t officieel en wordt t bedrag afgeschreven.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-09-10 om 18:06. Reden: samengevoegd

9. Top | #89
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

Na lang wikken en wegen de knoop doorgehakt en ga zometeen voor het eerst boeken bij eautohuur.

Alamo Gold+navigatie
    24 dagen
    8 pers minivan
    prijs
    eautohuur:1294
    usrentacar: 1085 pond=1231
    usareisen: 1454

eautohuur is meegegeaan in de prijs van usrentacar 1241 euro
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida

10. Top | #90
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AgnesB Bekijk Berichten
    Nieuwe poging, heb een mooie aanbieding gezien bij Hertz via de ANWB met 10% korting. Voor 16 dagen een chevrolet trailblazer van 22-7 t\m 07-08 voor 570 euro vanaf Orlando. Mooie prijs, maar ook niet geheel duidelijk hoe het hier met de verzekeringen en een extra bestuurder gaat. Iemand hier ervaring mee?
    Als je de boeking invult, krijg je onderstaande gegevens. Kan je aangeven wat er niet geheel duidelijk aan is? Alles wat niet wordt genoemd zoals een extra chauffeur, tank benzine etc. is niet inbegrepen. Mooie prijs overigens, voordeliger dan usareisen (618 euro voor dit pakket) .......=D>

Prijs details van uw aanvraag
    Geselecteerd voertuig
    Onbeperkt Inclusief onbeperkt aantal mijl
    Tarief details
    Wekelijks 2 weken voor 244.68 EUR Extra dag 2 extra dagen voor 40.78 EUR Tariefcode: VN7W
    Discounts:
    CDP Name: ANWB AA EUROPE SYCS CDP Rate: Uw tarief is met 10 % korting
    Tarief inclusief:
    privilege fee if arriving on a flight within 48 hours
    schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico
    belasting
    aanvulling aansprakelijkheidsverzekering
    customer facility charge:
    rental surcharge and vehicle licensing cost recovery
    energy toeslag
    Vooruitbetalen is vereist voor dit tarief
    Na de boeking wordt uw credit card belast 570.92 EUR Geschatte huurkosten 570.92 EUR

Tariefcode is gegarandeerd
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door angelique100 Bekijk Berichten
    eautohuur is meegegeaan in de prijs van usrentacar 1241 euro
    En was die offerte van usrentacar in- of exclusief de $12,50 CFC?

In de voorwaarden van eautohuur staat dat je deze zelf ter plekke mag afrekenen. CFC Charge - $2.50+Tax per day to a maximum of $12.50+Tax .

Verder merk ik op dat eautohuur nu kennelijk meegaat met de prijs van de concurrent. Bij ghermsen (die er niet werkt en die ik het voordeel van harte gun....:grin gingen ze 28 % onder de prijs zitten. Dan is die $ 12,50 natuurlijk geen probleem.

Ook bij mijn offerte gingen ze precies 1 euro onder de prijs van usareisen.de zitten. In tweede termijn kwamen ze me zelfs voor die $ 12,50 tegemoet. Omdat ik nog andere offertes verwacht, beslis ik vandaag nog niet. Maar voor 1 euro voordeel op een rekening van 971 euro loopt een tevreden klant niet over. Maar, wat waar is is waar; je krijgt na wat duw- en trekwerk, echt de laagste prijs bij eautohuur.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-01-10 om 23:28. Reden: samengevoegd

Forum Rechten