Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 8 van de 101 EersteEerste ... 6789101858 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

1. Top | #71
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009

Standaard Re: Auto huren 2010

De prijsverhoging is groot hoor, ik heb 24 december een Full Size geboekt voor de meivakantie, twee weken voor 504 USD. Als ik dezelfde boeking NU wil maken, is het al opgelopen naar 570 USD !!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-01-10 om 19:56. Reden: full quote eruit

2. Top | #72
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Zou de verhoging in Engelse Ponden, want daar gaat de blog over, niet te maken hebben met de sterk gedaalde waarde van de Pond?

De Equinox die ik in oktober gehuurd had betaalde ik EUR 276,82 voor. Zeker 1 a 1 1/2 maand geleden heb ik voor dezelfde boeking dit jaar EUR 318,32 gekregen. Dat bedrag komt hij nu nog tevoorschijn op de site van USAreisen.

Knaapje
    Laatst gewijzigd door knaapje; 16-01-10 om 18:38.

3. Top | #73
    Vaste Bezoeker patgooss's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009

Denk dat het inderdaad voor de ponden is. Heb even snel een check gedaan op de twee SUV's voor in april maar ik kom nog op dezelfde prijs bij usareisen.de

4. Top | #74
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009

Waarom zou t alleen voor de Ponden zijn? Vanwege de deposit? Die vragen ze volgens mij altijd in Ponden om t een Engels bedrijf is.

5. Top | #75
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

De wisselkoersverhouding tussen pond en dollar en tussen Euro en dollar is nogal veranderd de laatste tijd. In ponden is het dus duurder geworden dan in Euro's, vandaar dat de Engelse prijzen wellicht gewijzigd worden.
    Knaapje

6. Top | #76
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009

Een korte vraag: ik wil mijn eigen (Navigon) navigatiesysteem meenemen maar vroeg me even af of de Amerikaanse auto's tegenwoordig nog wel een aanstekerstopcontact hebben. We huren bij Alamo een fullsize sedan. Iemand ervaring hiermee?

7. Top | #77
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vike32 Bekijk Berichten
    vroeg me even af of de Amerikaanse auto's tegenwoordig nog wel een aanstekerstopcontact hebben.
    Tuurlijk zit er een aansluiting in, soms is 't even zoeken. Onder het dashboard of in de middenconsole, achter een schuifje...maar hij zit er altijd!

8. Top | #78

Controleer hem wel even voordat je wegrijdt.
    In onze Sebring was ie defect, en da's toch wel erg lastig.
    Trouwens, tegenwoordig zitten er vaak meerdere punten in de auto, maar het is inderdaad soms wel even zoeken.

9. Top | #79
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2009

Wie heeft er ervaring bij het huren van de auto's met het meeverzekeren van de risico's van banden, voorruit en de onderkant van de auto. Zit dit nooit standaard bij de verzekering inbegrepen en wie weet wat dit kost?
    Ik heb een offerte bij eautohuur opgevraagd en hier zijn deze risico's uitgesloten.

10. Top | #80
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Bij Alamo buiten het "super inclusiv plus" tarief nooit wat extra's afgesloten. Je hebt dan een dekking die goed vergelijkbaar is met een Nederlandse All-risk dekking.
    Ook de bodem en de voorruit is meeverzekerd en ja als je een band kapot rijdt niet. Maar wat is nou het reele risico en wat kost dan een nieuwe band. Bij normaal gebruik heb je een prima dekking. Onverharde wegen en alcohol- en drugsgebruik zijn uiteraard nooit te verzekeren.

Je kunt trouwens buiten dit pakket alleen nog Roadside Ass. afsluiten, meer een soort Wegenwachthulp.

Knaapje

P.S. Ik heb er nog even de originele voorwaarden bijgepakt, die ik bij aanvang van de huur kreeg:
    Over full CDW / maxi waiver saver staat er in: Owner will pay for all loss or damage to the vehicle.
    Duidelijk dacht ik.
    Laatst gewijzigd door knaapje; 17-01-10 om 19:00.

Forum Rechten