Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 7 van de 101 EersteEerste ... 567891757 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

1. Top | #61
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Auto huren 2010

Het is en blijft een mooie prijs. Ik, en ik denk vele anderen, ben dan ook erg benieuwd of er nog addertjes onder het gras zitten.
    En of dat nou wel of niet het geval is (ik hoop het laatste) verwacht ik i.i.g. een verslag :-)

Dan is er weer een prijsvechter bij op dit forum, altijd goed.
    Zelf zijn we ook even ontrouw aan onze Duitse vrienden. Niet voor deze, maar voor een volgende reis hebben we een mooie autoprijs bedongen bij één van de hier bekende USA specialsten.

Daar kon geen Duitser of Engelse Nederlander tegenop. Wel in combi met vliegtickets.
    Maar ook die konden we niet goedkoper vinden voor die reis, dus een dubbel win\\/
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

2. Top | #62
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghermsen Bekijk Berichten
    Kwam wat hoger uit maar zag dat usrentacar goedkoper uitkwam. Dit gemaild waarna eautohuur onder deze prijs ging zitten.....
    Total Cost: £517.00/580e
    wat hoger......? Als ik het goed begrijp heb je nu bij eautohuur 580 euro betaald ? Dat was dus niet 'wat hoger' maar 228 euro hoger.

't Zou mooi zijn als er weer een prijsvechter bijkomt, zoals Gerrit ook al zegt. Maar ik ben benieuwd of er meer gelukkigen zijn die 28 procent korting op de geldende prijs krijgen. Misschien ben ik zelf wel de gelukkige....[-o<

Laatst gewijzigd door Teleton; 15-01-10 om 11:45.

3. Top | #63
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

toevallig heb ik net naar deze gekeken op e autohuur maar dan de 4x4 uitvoering en 7 pers voor 1296. (full size suv) welk soort auto kun je dan krijgen bij een 4x4 is de keuze dan beperkt?

Maar twijfel ook nog aan deze want deze klasse hebben we afgelopen zomer geboekt bij usareisen/alamo.

Op usa reisen de 8 pers bij Alamo boek kom ik op 1454 (24 dagen )
    en bij eautohuur op 1294.

Ik snap niet zo goed wat het verschil is tussen een SUV en een minivan, alleen de deuren ? of ook de stoelen.
    Weet iemand dit?
    Wat kunnen wij het beste huren 2 volw + 4 kids. (kids moeten wel goed en ruim kunnen zitten)

Laatst gewijzigd door angelique100; 15-01-10 om 10:45.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida

4. Top | #64
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

Ik heb de laatste keer voor Dollar gekozen en kies daar voor de komende vakantie ook weer voor, ik vond de auto die ik van Dollar mee kreeg beter qua staat dan die ik 2 maanden daarvoor van alamo mee kreeg en ze hadden allebei ruim 19000 miles op de teller.

Alamo heb ik de laatste vakantie wat mindere ervaringen mee gehad vandaar mijn switch.

5. Top | #65
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Op de site van eautohuur vond ik de volgende clausule:

eAutohuur.be heeft een prijsgarantie. Als u elders een goedkoper maar gelijkwaardig aanbod vindt voordat u of nadat u geboekt heeft, maar vóórdat u de auto ophaalt, zullen wij die prijs voor u overtreffen. eAutohuur.be zal de juiste prijs en algemene voorwaarden van het andere aanbod eerst nagaan, u kunt aan de lijn wachten terwijl wij dit nagaan of als alternatief zal onze klantenservice u terugbellen. Het is belangrijk om te weten dat een gelijkwaardige prijs beide het produkt en de service omvat. Bijvoorbeeld als de andere prijs voor een huur buiten het vliegveld is en de prijs van eAutohuur is voor op het vliegveld dan wordt dit niet beschouwd als een gelijkwaardig aanbod.
    Voor 'onze' periode van 6 weken vond ik de volgende prijzen bij verschillende aanbieders (1 driver, geen gratis tank benzine etc.) voor de midsize suv.

Usareisen.de € 971 (Dollar)
    Dollar.de € 1002
    Florida carhire € 1070 (Alamo GBP 1038)
    Eautohuur € 1198 (onbekend)

6. Top | #66
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door angelique100 Bekijk Berichten
    Ik snap niet zo goed wat het verschil is tussen een SUV en een minivan, alleen de deuren ? of ook de stoelen.
    Lijkt me toch niet zo heel moeilijk?
    Een minivan is gewoon een busje... Net als een VW-transporter voor personen in Nederland.
    Een SUV is een Sports Utility Vehicle (vaak offroad, 4 wiel aandrijving etc.), zoals hier de VW Touareg.

Dan heb je ook nog een Crossover, dat is zeg maar een gewone personenauto met het uiterlijk van een SUV. Verhoogde stationwagens dus eigenlijk. Zoals bijvoorbeeld een Volvo XC70
    Laatst gewijzigd door Hawky; 15-01-10 om 12:27.
    July 2002 - Florida
    July 2004 - New York
    Febr. 2008 - Ohio/Chicago

7. Top | #67
    Ingeschreven
    Feb 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hawky Bekijk Berichten
    Lijkt me toch niet zo heel moeilijk?
    Een minivan is gewoon een busje... Net als een VW-transporter voor personen in Nederland.
    Toch wel ,….wij huren steeds een minivan maar nog nooit een busje gekregen /kunnen kiezen . Als v.b. van een mini -van wordt een Toyota Sienna aangegeven. Afgelopen jaar huurde wij de 8 pers mini van maar er stond niet 1 busje bij , allemaal waren het “space wagons” maar dan heel ruim. Daarom dacht ik dat het verschil met een SUV misschien de deuren waren omdat wij op de Ford Expedition (upgrade) na altijd auto’s met schuifdeuren hebben gehad.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-09-10 om 17:58. Reden: Quote gerepareerd
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida

8. Top | #68

Nee ik werk niet bij autohuur.be, heb er ook geen aandelen, heb inderdaad 6x gepost over dit onderwerp, er zit geen addertje onder het gras, de moderator hoeft me niet na tr trekken (mag overigens wel hoor...) en of het nu 6 of 28% onder de prijs is het zal eerlijk gezegd allemaal een zorg zijn. Waar het om gaat is dat ik voor 17 dagen een Full-Size 4x4 SUV (Dodge Durango of gelijkwaardig) voor 7 personen heb geboekt, incl alle verzekeringen e.d.) voor de prijs van 517 engelse pouden = 580 euro!. Weliswaar na enige coorespondentie met de betreffende firma maar toch... En voor de azijnpissers onder ons.....er komt nog 12.50 dollar bij te voldoen aan de balie van AlAmo. Tenslotte voor iedereen die naar Florida gaat een prettige vakantie toegewenst met veel zon enzo......

Your Reservation details

Car Group: Dodge Durango or similar 7p
    Pick-up Details:
    country: USA - Florida
    city: Orlando International Airport
    date: 25 Apr 2010 17:00

Drop-off details:
    date: 12 May 2010 17:00

Flight number: BA2037
    Requested extras:
    Special Requests: N/A
    Pick-up info: CFC Charge - $2.50+Tax per day to a maximum of $12.50+Tax for rentals commencing at Orlando Airport, payable locally

Total Cost: £517.00

Deposit Paid: £65.00
    Balance Due:£452.00
    This will be automatically debited from your payment card on the: 28 Mar 2010
    Laatst gewijzigd door ghermsen; 15-01-10 om 15:24.

9. Top | #69
    Ingeschreven
    Feb 2006

Ik heb toch echt wel het idee dat er mooie aanbiedingen bij zitten.
    Bij usareisen betaal ik voor 24 dagen 1454.52 (alamo)
    Bij eautohuur betaal ik voor hetzelfde 1294.26
    ben er alleen nog niet achter bij welke verhuurder het is.

Vorig jaar hadden zij voor Costa Rica ook veruit de beste aanbieding voor een 4x4

10. Top | #70
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009

Kwam dit net tegen op de site ('blog') van US Rent A Car:

Alamo Car Hire USA Price Increase on Monday

Posted by admin in Car Rental, News | Tags :alamo, california, car, car hire, Car Rental, florida, rent a car, usa | No Comments

Hi All,
    Unfortunately we have been contacted today by Alamo, who have confirmed a price increase on most vehicles, in most locations, to start from Monday 18th Jan 2010.
    All bookings made before Monday will be honoured at the prices shown, however quotes will not.
    We hope this will be the last increase imposed this year, but are of course in the hands of the suppliers. Remember you can secure your rental by leaving a £50 deposit.

Regards,
    James

Forum Rechten