Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 69 van de 100 EersteEerste ... 1959676869707179 ... LaatsteLaatste
Resultaten 681 tot 690 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

1. Top | #681
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen

Hoe zit het met de gehorigheid bij Cane Island van de andere bezoekers die rondom je wonen. Want volgens mij is het toch een appartementencomplex met mensen boven en eventueel onder je (en natuurlijk aan de zijkanten :mrgreen: )?

Ik heb voor Indian Point gekozen bij USAFV. Gaat volgens mij weer via hotelbeds, dus geen concreet adres (wat me niet uit maakt), hoe waren de ervaringen daarvan, ik geloof dat er toch genoeg florummers zijn geweest de afgelopen jaren?
    Hiervoor ook gekozen voor de nabijheid van de 192 (en dan het stuk 192 waar het meeste te doen is zeg maar). Helaas niet meer op loopafstand van de Wendy's (Club Cortile), maar wel lekker dicht bij de Walmart.

Heb ook wel eens bij Fiesta Key gezeten, dat zit 1 minuut verder naar het zuiden rijden dan Indian Point langs de Poinciana blvd.

2. Top | #682
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006

Toen we in December in Cane Island waren totaal geen last gehad van de buren, onder ons zaten toen Pieter en Petra [penpe] en die heb ik er ook niet over gehoord.
    Teleton zat er in een gebouw er naast en die heeft wel geluidsoverlast van de buren gehad .
    Het ligt er maar net aan in welk gebouw dat je zit.
    Dit jaar gaan we toch weer voor Cane Island ook omdat het lekker centraal zit en de prijs gunstig is.

3. Top | #683
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theovg Bekijk Berichten
    Teleton zat er in een gebouw er naast en die heeft wel geluidsoverlast van de buren gehad .
    Inderdaad zat er een druktemaker in ons portiek. Moet wel zeggen dat wij thuis totaal niet gewend zijn om ook maar iets van de buren te horen. Het was wel eens even vervelend, maar de herrie die hij maakte stond in geen verhouding tot de herrie die moeder natuur maakt als de kikkers en de krekels in de paartijd zitten....... Over het algemeen is het er inderdaad erg rustig. Leuk dat jullie ook weer terug gaan, Theo!

4. Top | #684
    Ingeschreven
    Feb 2008

Kwestie van geluk hebben dus, net als wat ik bij Club Cortile heb gehad. Maar als je de kwaliteit van de deuren en wanden ziet, is het niet zo verwonderlijk. Maargoed, hier in Nederland hoor ik heel af en toe ook wel eens de kinderen van de buren. Je mag van mij best wat horen, er moet ook geleefd worden, maar zo hard als ik met de TV kon meeluisteren bij Club Cortile was echt niet normaal. Alsof er niet eens glaswol of steenwol tussen de wanden zat en of het net gipsmuurtjes waren (de tussenmuren), zal wel niet, maar toch...

Nouja komende trip een villa op Indian Point. Daarna hoop ik eens de westkust aan te doen voor ik weer op bezoek ga naar Florida.

5. Top | #685
    Regelmatige Bezoeker r.theys's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009

Standaard Villa huren

Wij gaan in maart naar orlando en hebben een villa gehuurd via American Estates. Heeft er iemand daar ervaringen mee? Hoe vlot verloopt de sleutel ophaling en de comunicatie ginder? Alle info is welkom.

6. Top | #686
    Ingeschreven
    Feb 2008

Standaard Re: Villa huren

In je andere topic las ik dat je al aardig op het forum had rondgekeken, maar ik denk dat je wat topics over het hoofd hebt gezien bij het zoeken.

Maar dat geeft niet, we zijn hier om vragen te stellen en te beantwoorden.
    Ik ga er vanuit dat je een sleuteladres hebt waar je de sleutel moet ophalen (hoogstwaarschijnlijk Hotelbeds). Vanaf vliegveld rijd je daar heen (+/- 30 minuten, al vliegt de tijd voorbij), je haalt je sleutel op. Instructies zitten in een envelop + routebeschrijving enz. Bij problemen moet je ook eerst bij dit sleuteladres je klachten melden. Kom je er met hun niet uit, dan pas contact opnemen met AE.

Overdags zijn er altijd wel medewerkers bereikbaar, 's avonds telefonisch een nr voor noodzaken.
    Weet je al een beetje in welke community je komt te zitten en heb je al pool heating geregeld? Dat laatste is in maart denk ik wel lekker.

7. Top | #687
    Regelmatige Bezoeker r.theys's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009

Het sleutel adres dat we al door gekregen hebben is 6365 W Irlo Bronson Memorial Hwy, Kissimmee, FL 34747
    het juiste adres van de villa zouden we samen met de reisdocumenten +/- 6 weken voor vertrek toegestuurd krijgen.
    Wat betreft de poolheat hebben we nog niets gedaan, zou dit een must zijn?
    Zal eens informeren bij AE. Kan mischien ginder terplaatse ook wel geregeld worden zeker.

8. Top | #688
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Twee keer gehuurd via ae, ik moet zeggen dat gaat prima .
    De gegevens van je villa haal je op bij het kantoor van hotelbeds, meestal is dit al gesloten als je aankomt, er hangt bij de voordeur een soort kastje wat je kunt openen met een code die je voor die tijd al thuis gestuurd krijgt.
    In het kastje zitten allemaal envelopen, je zoekt je eigen naam eruit, maakt de envelop open, daarin bevind zich een route beschrijving en het adres van de villa en of een sleutel of een code.
    Heb je alleen een code dan hangt er een kastje naast de voordeur van de villa die je met die code kan openen daar bevindt zich dan de sleutel van de voordeur.
    In je envelop bevind zich tevens een formulier dat je de volgende dag bij hotelbeds weer moet inleveren, je kunt dan gelijk eventuele klachten doorgeven.
    Het adres van de villa krijg je dus pas als je daar aan komt en niet in nederland al, tenminste zowas het tot nu toe altijd.

9. Top | #689
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r.theys Bekijk Berichten
    Wat betreft de poolheat hebben we nog niets gedaan, zou dit een must zijn?
    Tsja, ik ben bang dat de temperatuur in maart toch nog wel een vrij hoog Nieuwjaarsduik gehalte heeft. Maar je frist er wel lekker van op.....;-).

Overigens gingen vrij veel forumleden je voor bij het huren van de villa. Ook over AE is al veel geschreven. Op veel logische vragen is dan ook al een antwoord gegeven. Tip van Ton: Kijk eens naar de forumnavigatie of gebruik de zoekfunctie. De informatie op dit forum is vrij aardig gerangschikt, en dat blijft ook zo als alle forumleden daar aan meewerken. Als je je vraag in het betreffende topic stelt, help je mee het forum overzichtelijk te houden.

10. Top | #690
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Als jullie in Maart gaan zou ik zeker de poolheat op voorhand vast regelen.
    Je kunt het gokken dat die nog aanstaat, maar als dat niet het geval is, duurt het zeker een dag of 3 voordat de pool op temperatuur is.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

Forum Rechten