Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 6 van de 101 EersteEerste ... 456781656 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

1. Top | #51
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Auto huren 2010

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sasja Bekijk Berichten
    Zo ja, hoe zit dat met de verzekeringen?
    Dat vind je gewoon op de site van Priceline als je de boeking doet, toch? Er staat keurig wat wel en wat niet inbegrepen is in de prijs.
    Het advies dat je overigens meestel op dit forum leest is om, wanneer je niet goed op de hoogte bent van het amerikaanse systeem, gebruik te maken van de paketten die speciaal voor 'ons' ongeletterden op dat gebied zijn gemaakt.
    Add Collision Damage Insurance

Get Collision Damage Insurance! For only $11.00 per day, you can insure your rental car against unforeseen loss or damage.
    Click here for more information.
    Yes, I'd like to purchase collision damage coverage for $11.00 per day.*

2. Top | #52
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

Even een vraagje:

normaal huren wij een minivan bij Hertz (7 pers) of Alamo (8 pers).
    Nu zou ik eens iets anders willen maar wij hebben 6 zitplaatsen nodig (2 volw + 4 kids). Stel dat ik een Suv Full Size huur heb ik dan ongeveer dezelfde ruimte als de minivan. Wat is nu precies het verschil tussen de MV en de Suv en is de Fort expedition ook een full size SUV ?
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida

3. Top | #53
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009

Volgens Alamo.com is een Chevrolet Tahoe (fullsize SUV) goed voor 7 Personen,
    maar minder baggage dan je zou willen (hoewel je natuurlijk maar 6 zitplaatsen nodig hebt).

De meeste fullsize SUV's zullen 5 tot 6 personen zijn. Alamo heeft ook auto's in categorieen 'Luxury SUV', 'Premium SUV' en 'Premium Crossover', waar 7 personen in passen (denk aan een Cadillac Escalade of een Chevrolet Suburban).

Het hangt er dus een beetje vanaf hoeveel baggage je meeneemt, hoewel ik denk dat je genoeg kwijt kan in een Suburban of een Ford Expedition.

EDIT: Volgens Hertz.com is een Ford Expedition een 8 persoons 'Large SUV', met genoeg baggageruimte ...
    Ze hebben overigens ook een GMC Yukon XL, met nog meer ruimte.
    Laatst gewijzigd door Hawky; 14-01-10 om 10:55.
    July 2002 - Florida
    July 2004 - New York
    Febr. 2008 - Ohio/Chicago

4. Top | #54
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

De Fort Expedition hebben we een keer bij Hertz meegekregen omdat er niets anders beschikbaar was, echt een super auto ! (hadden een 7 pers minivan geboekt).

Het liefs willen we nu weer bij Alamo boeken omdat we daar vorig jaar zelf mochten kiezen. Maar al zou ik zo een grote Mpv(PF) boeken (bij usareisen) kom ik uit op 2200 euro voor 24 dagen ,wel een beetje duur.
    De gewone Full size (FW) komt op 1265 maar als ik dan het risico loop dat er geen 6 pers beschikbaar zijn enkel 5pers heb ik dus een probleem. Koffers zijn altijd een probleem haha maar goed dat lossen we altijd wel op. Qua zitplaatsen zal ik dus wel vast zitten aan een Minivan ben ik bang....durf deze gok niet zo goed te nemen.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida

5. Top | #55
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009

hi

Ik heb een paar x gemaild met iemand van US Rent a Car en hun leggen het uit als: je boekt een bepaalde categorie, dus geen merk of model. Als je bij hen de "7 seater 4x4 SUV" boekt krijgt je die ook en ben je dus verzekerd van 7 zitplaatsen. Het merk en model kan echter varieren.
    Je kunt via hun boeken bij Budget en Alamo wat deze categorie betreft. Alamo is dan iets duurder.
    Beide bieden t 'Gold' pakket aan.

6. Top | #56
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009

Bij Hertz valt die GMC Yukon XL onder de categorie 'Prem Extra Capacity SUV'. Je mag er dus wel vanuit gaan dat dat genoeg ruimte oplevert voor 6 personen.
    Je kan de verhuurmaatschappij natuurlijk altijd gewoon even een belletje geven.
    July 2002 - Florida
    July 2004 - New York
    Febr. 2008 - Ohio/Chicago

7. Top | #57

Ik denk niet dat je ergens anders goedkoper uitbent! Geboekt via eautohuur.be. Kwam wat hoger uit maar zag, na een speurtocht over het internet, dat usrentacar goedkoper uitkwam. Dit gemaild waarna eautohuur onder deze prijs ging zitten.....

Your Reservation details

Car Group: Dodge Durango or similar 7p
    Pick-up Details:
    country: USA - Florida
    city: Orlando International Airport
    date: 25 Apr 2010 17:00

Drop-off details:
    date: 12 May 2010 17:00

Flight number: BA2037
    Requested extras:
    Special Requests: N/A
    Pick-up info: CFC Charge - $2.50+Tax per day to a maximum of $12.50+Tax for rentals commencing at Orlando Airport, payable locally

Total Cost: £517.00/580e

8. Top | #58
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2009

Hallo allemaal, ik kreeg een tip van de villaeigenaar uit de US om eens hier te kijken voor een auto http://carhireflorida.net/ Misschien is deze site al bekend hier maar
    ik heb natuurlijk nog niet ieder berichtje op dit forum gelezen. Ik had zelf al via een andere site een auto geboekt maar de prijzen op deze site zijn ook niet verkeerd.
    Zij zeggen dat ze alleen maar goede ervaringen met deze site hebben dus wie weet
    is het de moeite waard.
    Hoop dat iemand zijn voordeel ermee kan doen!!

9. Top | #59
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

@Ghermsen

Dit is dus de eerste tegenvaller.
    .........Pick-up info: CFC Charge - $2.50+Tax per day to a maximum of $12.50+Tax for rentals commencing at Orlando Airport, payable locally...........

Verder is uit de gekopieerde reservering niet duidelijk wat er wel in of niet in het tarief zit.

Knaapje

10. Top | #60

Knaapje,
    betreft het goldpakket, dus incl 2e bestuurder en volle tank. En inderdaad er komt 12.50 dollar plus enkele dollars tax bij die ter plaatse betaald moet worden......

Forum Rechten