Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 103 van de 104 EersteEerste ... 35393101102103104 LaatsteLaatste
Resultaten 1.021 tot 1.030 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

1. Top | #1021
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008

Standaard Re: Disney tickets kopen in Fairfield Inn Marriot ?

Hoy,

als je de fairfield bedoelt in de marriot village dan kan ik je wel wat vertellen .

Ja je kan ze hier kopen.

We hebben hier al 2x verbleven en heb er nog nooit men tickets gekocht gewoon omdat ze duurder zijn dan dat ik ze via het internet koop .
    Niet doen!

trouwens boek er ook niet te snel een taxi naar seaworld of dergelijke een gewone taxi rit komt je goedkoper uit

En als je een taxi rit boekt bij hun is dit in een shuttle samen met nog andere mensen dan heb je 2 grote nadelen.
    Namelijk: - je betaalt meer
    - je zit samen met andere mensen die ook aan hun hotel afgezet moeten worden.

Koop je tickets lekker via het net

2. Top | #1022
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Standaard Re: Disney tickets kopen in Fairfield Inn Marriot ?

Wij zijn in okt '08 10d. in Fairfield Inn Marriott Village verbleven.
    Er is een winkeltje voor ticketverkoop en busreservatie (gratis!) naar de Disneyparken.
    Als je hoopt dat de tickets hier goedkoper zijn, moet ik je teleurstellen, het antwoord is nee.
    Toen wij er waren hanteerden ze de prijzen aan de kassa vd parken.
    Er is enkele meters vd receptie een balie'tje waar men soms met aanbiedingen komt.
    Bij ons was dit oa $28 voor 2 Disneyparken. Addertje onder het gras... het time sharing probleem.
    Als je meerdere Disney parken wilt bezoeken, kun je best van thuis uit 'Magic Your Way'-tickets aanschaffen.
    Voor Universal parken zou ik zowieso via hun site kopen, hetzelfde voor Sea World.
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

3. Top | #1023
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009

Standaard Passen met toegang tot parken en zwembaden

Ik ben me aan het orienteren op de aanschaf van Disney passen en heb een vraag.

Je kan passen kopen met parktoegang, parktoegang en zwembaden, en dan nog de hopperfunctie.

Als ik 's ochtends naar een zwempark wil en 's middags naar een park, moet ik dan de hopper optie nemen?

Wat ik namelijk niet begrijp is dat een base pakket goedkoper is dan een Waterpark Fun and more pakket.

Je zou denken dat de toegang tot de zwemparken goedkoper is en de combinatie van parken en zwembaden goedkoper zou zijn.

4. Top | #1024
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard Re: Passen met toegang tot parken en zwembaden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thefreeze Bekijk Berichten
    Ik ben me aan het orienteren op de aanschaf van Disney passen en heb een vraag.

Je kan passen kopen met parktoegang, parktoegang en zwembaden, en dan nog de hopperfunctie.

Als ik 's ochtends naar een zwempark wil en 's middags naar een park, moet ik dan de hopper optie nemen?
    Nee een hopper neem je als je van het ene naar het andere pretpark wilt wisselen op 1 dag. bv van Magic Kingdom naar epcot, maar niet van een zwembad naar een Park
    Wat ik namelijk niet begrijp is dat een base pakket goedkoper is dan een Waterpark Fun and more pakket.
    Nou dat is heel simpel.
    Een base is alleen voor de parken zonder alle opties dus ook goedkoper. M.a.w. met base kun je 1 park per dag doen.

Met Hopper kun je zoveel je wilt wisselen van park per dag. let wel effe wisselen van het ene naar het andere ben je minimaal een half uurtje kwijt..

Met een Waterpark Fun en more kun je ook naar de waterparken en pretparken ( zoals Magic kindom) tevens kun je naar bv Disney Quest, maar niet hoppen, dan moet je weer een waterpark fun and more inclusief hoppen nemen..
    haha lekker ingewikkeld.
    Nee hoor het is heel simpel

Je zou denken dat de toegang tot de zwemparken goedkoper is en de combinatie van parken en zwembaden goedkoper zou zijn.
    De tickets worden goedkoper hoe langer je blijft.

Kijk eens op de site van american estates of american vacation om er maar eens 2 te noemen.
    Bij beide reisbureau's wordt alles m.b.t. tickets zeer goed uitgelegd.
    Er zijn natuurlijk veel meer reisbureau's.
    Maar met deze 2 heb ik goede ervaringen.

Groet,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

5. Top | #1025
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Re: Passen met toegang tot parken en zwembaden

Als moderator heb ik de mogelijkheid om je bericht / vraag samen te voegen met een bestaand onderwerp waar dezelfde vraag eerder is gesteld (en vaak ook al is beantwoord).

Zo ook met deze vraag.

Lees de eerdere berichten hier eens door, en kijk ook eens naar de uitgebreide uitleg in dit onderwerp. M.i. wordt daar het meeste uitgelegd wat je wilt weten.

Mocht het je nog niet duidelijk zijn: laat het weten, en we zullen er hier alles aan doen om je te helpen.

Succes.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

6. Top | #1026
    Vaste Bezoeker tamaar's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009

Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

Hallo,

Wij gaan in aug 2010 voor 16 dagen naar orlando met ons zoontje van dan 22 maanden.
    Nu willen we natuurlijk heel veel parken bezoeken!!

universal studios
    Seaworld
    2xdisney magic kingdom
    kennedy space center
    Blizzard Beach
    mgm studio's
    animal kingdom

Nu wil ik graag 1 kaart waar ik alle parken mee kan bezoeken.
    Ik wil niet aan tijd en dag verbonden zijn, dit omdat we een klein kindje bij ons hebben.
    Weet iemand of dit bestaat en waar ik dit kan bestellen?
    ik heb er al veel over gelezen maar weet nou echt niet wat het beste is, en wat ik precies moet bestellen.

groetjes Tamara

7. Top | #1027
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tamaar Bekijk Berichten
    Nu willen we natuurlijk heel veel parken bezoeken!!

Nu wil ik graag 1 kaart waar ik alle parken mee kan bezoeken.
    Tsja, helaas bestaat zo'n kaart niet. Voor de Disneyparken kan je een 4 daagse Magic Your Way ticket met Waterparks, Fun & More optie overwegen. Universalkaarten koop je apart op hun site, Seaworldkaarten op de site van Seaworld en KSC ook weer apaprt op hun site.

Je kunt zelf het best even een schema maken van wat je precies wilt en wat de alternatieven zijn. Er zijn voordeliger oplossingen, maar dan moet je je planning aanpassen. Een combikaart Seaworld, Busch Gardens en Aquatica biedt bijvoorbeeld veel voordeel en dit kan een leuk alternatief voor Universal en de Disney waterparken zijn.

Alle info over Disneytickets kopen lees je overigens hier. Met de MYW tickets mag je één park per dag bezoeken, hoppen tussen verschillende parken kan ook, maar dan moet je die optie kiezen en die is behoorlijk duur.

8. Top | #1028
    Vaste Bezoeker tamaar's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009

Hoi Teleton,

Bedankt voor je reactie.
    Ik ga nog even verder snuffelen op jou site's en dan lekker kaartjes bestellen.
    jammer dat ze nou niet zo'n kaart hebben.

Groetjes tamara

9. Top | #1029
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009

Hallo, ik ben nieuw op het forum. Ga in mei 2 weken met de kids naar Orlando. Het is me wel duidelijk dat kaarten vooraf kopen voor de parken goedkoper is, zeker als je er veel gaat bezoeken. Maar krijg je de kaarten echt per post thuis gestuurd ? Lijkt me link als je honderden euros vooruit betaalt, of moet je gewoon je internet bevestiging meenemen naar de parken ? Staat er een barcode op of zo ?

10. Top | #1030
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008

Via undercovertourist heb ik 2x kaarten besteld. De eerste keer heb ik ze in Orlando opgehaald bij UPS kantoor, de 2e keer thuis laten sturen. Beide keren geen problemen gehad, was snel en prima in orde.
    http://florida.jmtech.nl/wordpress/ houdt ik een beetje bij wanneer en waar ik wat boek zoals hotels...

Forum Rechten