Oorspronkelijk geplaatst door
thefreeze
Ik ben me aan het orienteren op de aanschaf van Disney passen en heb een vraag.
Je kan passen kopen met parktoegang, parktoegang en zwembaden, en dan nog de hopperfunctie.
Als ik 's ochtends naar een zwempark wil en 's middags naar een park, moet ik dan de hopper optie nemen?
Nee een hopper neem je als je van het ene naar het andere pretpark wilt wisselen op 1 dag. bv van Magic Kingdom naar epcot, maar niet van een zwembad naar een Park
Wat ik namelijk niet begrijp is dat een base pakket goedkoper is dan een Waterpark Fun and more pakket.
Nou dat is heel simpel.
Een base is alleen voor de parken zonder alle opties dus ook goedkoper. M.a.w. met base kun je 1 park per dag doen.
Met Hopper kun je zoveel je wilt wisselen van park per dag. let wel effe wisselen van het ene naar het andere ben je minimaal een half uurtje kwijt..
Met een Waterpark Fun en more kun je ook naar de waterparken en pretparken ( zoals Magic kindom) tevens kun je naar bv Disney Quest, maar niet hoppen, dan moet je weer een waterpark fun and more inclusief hoppen nemen..
haha lekker ingewikkeld.
Nee hoor het is heel simpel
Je zou denken dat de toegang tot de zwemparken goedkoper is en de combinatie van parken en zwembaden goedkoper zou zijn.