Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 64 van de 100 EersteEerste ... 1454626364656674 ... LaatsteLaatste
Resultaten 631 tot 640 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

1. Top | #631
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: VILLA Sun Kiss

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay Bekijk Berichten
    Heeft iemand ervaring met het huren van een villa in florida van mensen uit een ander land. Krijg je ook een rekening?
    Hi Kay, misschien vind je wat informatie over het huren van een villa in de bestaande discussie over dit onderwerp.

Voor wat betreft je vraag over de rekening; misschien een beetje flauw antwoord, maar je krijgt waarschijnlijk een mail van de eigenaar of zijn management company met de periode waarin je huurt, de kosten en de betalingscondities. Nadat je de rekening het voldaan krijg je de sleutel of de code van het huis. Houd rekening met een waarborgsom en maak goede afspraken over de terugbetaling. Het voldoen van de rekening kan soms per bank of per creditcard, in veel gevallen wordt Paypal gebruikt.

Als je over een bepaalde villa informatie op het Forum navraagt, kan je het best de site noemen. Op Google barst het van de sunkisses, niet iedereen heeft zin en tijd om dat allemaal uit te vogelen.

2. Top | #632
    Florida Groupie aggie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009

Heeft iemand ervaring met het huren van een villa in florida van mensen uit een ander land. Krijg je ook een rekening?

Wij hebben afgelopen jaar een villa particulier geboekt bij mensen uit de UK, dit ging prima, deposit overgemaakt en 6 weken voordat we gingen het restbedrag. Kregen iedere keer netjes te horen als het geld op de rekening daar stond. Wij vermelden ook als we overgeboekt hadden. Bij terugkomst was het geld (deposit) ook weer snel terug bij ons. We hadden echter geen rekening, via IBAN gedaan. Het is natuurlijk wel een vertrouwings kwestie, die bij ons prima bevallen is:-)
    Onze villa stond in Sandy Ridge, Davenport.

3. Top | #633
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Op Google barst het van de sunkisses, niet iedereen heeft zin en tijd om dat allemaal uit te vogelen.
    vooral de zin ontbreekt me.. ik vind raadsels best leuk maar dit is me net iets te vaag
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

4. Top | #634
    Regelmatige Bezoeker kay's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008

ze hebben zelf geen site. Heb via windsor palms villa site mijn voorkeuren ingevoerd en dan kunnen de eigenaren hierop antwoorden. Deze eigenaar heeft zijn villa sun kiss genoemd.

5. Top | #635
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Totdat je meer details hebt zou ik niet teveel op reacties rekenen..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

6. Top | #636
    Vaste Bezoeker desteijntjes's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Ik zou toch ook graag wel foto's willen zien, als ik jou was. Het zegt natuurlijk niet alles maar het geeft in ieder geval wel een beeld van de villa. Veel eigenaren van villa's hebben tegenwoordig toch wel een eigen site waarin ze hun huis aanprijzen

Anders hebben de aanbieders van villa's via bv. vrbo.com (of andere sites, maar ze schieten niet even te binnen :roll wel een beschrijving met foto's van de villa.

Wij hebben voor volgend jaar ook rechtstreeks een villa geboekt en konden de aanbetaling via paypal regelen.

7. Top | #637
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

In een markt waar honderden villa's verhuurd moeten worden, heeft een eigenaar die onvoldoende informatie verstrekt over zijn product geen schijn van kans. Ik zou de beste man dan ook een welgemeend toedeloe toeroepen.

Het aanbod is enorm en eigenaren doen hun uiterste best om te verhuren, dus ik zou zeggen "kom maar naar beneden en sla je slag". Alleen in de bestaande topics op dit FLorum vind je al erg veel informatie om een goede keuze voor een betrouwbare verhuurder te maken.

8. Top | #638
    Regelmatige Bezoeker kay's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008

Ten eerste bedankt voor de info tot zover.

Ik heb de eigenaar meer info gevraagt en heb div foto's ontvangen en zijn villa staat op deze website.
    http://www.windsor-palms-florida.net..._285/view.aspx

heb ook div contracten etc gekregen waar niets in stond over het terug storten van de security deposit dus daar heb ik nu info over aangevraagt.

Verder wil hij de betaling via paypall doen.

Iemand ervaring met deze villa?

Het ziet er verder allemaal erg goed uit.

9. Top | #639
    Nel van Ree
    Guest

Standaard

Hallo allemaal,

Wij gaan via teo naar Sandy Ridge hebben daar een villa gekregen nou lees ik dat Sandy Ridge wat achter uit is gegaan is dat zo.
    Laat het mij even weten dan kan ik teo even daarover bellen, want hij vertelde mij dat dat ook een mooi park is.

Hallo Pieter,
    Wil jij aan Jackie vragen wat voor villa wij hebben daar misschien weet zij
    al welke het is. En stroopwafels zullen wij ook meenemen.
    Weet jij of ze ook gamerooms in die villa hebben, volgens teo zijn het prachtige villa"s en er waren daar maar 5 villa,s.
    Wij gaan 26 juli tot 12 augustus.En gaan met 8 man dus ons hele gezin.

groetjes nel
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-01-10 om 20:36. Reden: samengevoegd

10. Top | #640
    Regelmatige Bezoeker elcrack's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008

Wij hebben deze villa afgehuurd van 10 tot 20 oktober 2009 en het is echt een aanrader.
    Ook wij hebben via Paypal het voorschot eerst betaald, en dan acht weken voor afreis de rest van de som. Daarna krijg je de code van het sleutelkastje dat naast de deur hangt.
    Het huis is erg proper en ruim. Ook het zwembad wordt prima onderhouden, en alles is enorm gedetailleerd uitgelegd bij aankomst in de villa, via een informatiemap. Als er problemen zijn dan is er een managementsfirma die zich de zaken aantrekt. Wij hadden een klein probleem met de internetverbinding en dit werd snel opgelost.
    De ligging van de villa is natuurlijk ideaal zo dicht bij Disney, en langs Hwy 192 zijn er veel eet- en shoppingszaken.
    Wij gaan er in elk geval terug binnen een paar jaar. Moest je foto's willen dan geef je maar een seintje.....

Forum Rechten