Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 15 van de 25 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 243

Onderwerp: Hoe / waar een reis te boeken?

1. Top | #141
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008

Standaard Re: Hoe een reis te boeken

Je kunt er echt gerust van op aan hoor, wij hebben het afgelopen mei nog gebruikt en je betaalt vooraf, gaat in de rij staan op Orlando Airport, je geeft je papieren af die je hebt uitgeprint (zegt verder overal nee op) en dan mag je naar de garage om een auto uit te zoeken uit het rijtje auto's die bij de categorie hoort die je hebt gehuurd. Het werkt allemaal heel eenvoudig.

2. Top | #142
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Sylly, ik zie nu op de site dat ze veel meer townhomes aanbieden dan de 3 waar ik bekend mee ben :mrgreen: . Nouja, Club Cortile is zelfs de goedkoopste van alles zie ik. Kan zelfs nog goedkoper, ergens in september zag ik 'm ook voor 42 euro bij USAFV. Vind ik geen geld.

Heb ze in elk geval niet zo lang geleden een maitlje gestuurd en gebeld dat ik Club Cortile graag wilde hebben, zonder verder uitgebreid op de site te hebben gekeken wat ze tegenwoordig nog meer hebben.

Pascal, ik weet niet hoe ver jij je kunt verdiepen in plaatjes, maar als je vragen hebt over Club Cortile, stel ze gerust, volgens mij zijn er maar weinig mensen hier op het forum die ervaring met deze townhomes hebben. De meesten gaan toch voor de villa.

3. Top | #143
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2009

Wij gaan in augustus voor de eerste keer naar Club Cortile en hebben geboekt via USAFV. Wil je nog meer indrukken krijgen, moet je gewoon op youtube even zoeken op club cortile.

4. Top | #144
    Vaste Bezoeker an25's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009

Wij hebben ons huis geboekt via www.homeaway.nl. Grote keuze in villa's appartementen etc. Ook de auto gehuurd bij usareisen.de De vliegtickets zijn van vliegtickets.nl en het scheelt toch allemaal wel aanzienlijk met het reisburo.....

5. Top | #145
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2009

Standaard Rondreis boeken

Hoi allemaal!

Ik heb nu al zin in onze rondreis eind 2010 en ben al druk aan het researchen.
    Nu vraag ik me af wat slimmer is: zelf een rondreis inplannen en alles apart boeken of naar een reisorganisatie (zoals Jan Doets) gaan en daar alles vooraf gepland boeken? Ik heb zelf namelijk het idee dat je bij een dergelijke organisatie minder krijgt voor een veeeel hogere prijs.
    Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.
    Het is niet zo dat ik op mijn centen zit, maar als het honderden euro's scheelt, is het wel handig om het zelf te gaan doen natuurlijk.. Dan kan ik andere dingen doen voor dat geld.

En hebben jullie @ the last moment een auto gehuurd of hebben jullie dat al voor vertrek gedaan?

Groetjes,
    Smeersjemm

6. Top | #146
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006

Standaard Re: Rondreis boeken

Mij lijkt zelf boeken goedkoper. En je kunt alles indelen zoals je zelf wilt.
    Wij hebben eens een rondreis uit een reisgids 'nagedaan'. De reisorganisatie deed er 9 dagen over en wij bijna 3 weken Tis maar net wat je wilt dan.

Het zelf bedenken hoe je alles wilt doen en wat je wilt zien is ook al heel leuk vind ik.
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

7. Top | #147
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2009

Ja precies, dat dacht ik dus ook. Maar brengt het niet veel meer rompslomp met zich mee? Of valt dat wel mee?

Ik vind het zelf ook wat avontuurlijker en aantrekkelijker om alles zelf te doen dan door een organisatie te laten doen.

Maar ik ben dus bang dat het veel rompslop met zich meebrengt e.d., omdat je dan waarschijnlijk ook bij verschillende instanties zal gaan boeken. Maar misschien valt dat wel mee?

8. Top | #148

Standaard

Ik heb nooit anders door de USA gereisd dan zelf alles regelen. Wij boeken altijd de tickets, de auto en de eerste nacht nabij het vliegveld. Verder doen we alles daar. We kijken waar we op dat moment rijden en beslissen dan waar we een motel gaan zoeken. Dit werkt echt erg goed. Je weet wanneer je de vlucht hebt, je hebt een auto en je eerste hotel en de rest regelt zich daar vanzelf.
    Wij halen altijd de couponboekjes bij o.a. Denny's, Mac Donalds etcetera.
    We maken vooraf wel een reisplanning, maar leggen niet vast waar we precies slapen.

Dat is naar mijn mening de vrijheid van door de USA reizen. Vrijheid, blijheid.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smeersjemm Bekijk Berichten
    Maar ik ben dus bang dat het veel rompslop met zich meebrengt e.d., omdat je dan waarschijnlijk ook bij verschillende instanties zal gaan boeken. Maar misschien valt dat wel mee?
    Helemaal geen rompslomp hoor! Gewoon lekker op tijd een hotelletje zoeken, er zijn er genoeg! Neem wel een hotel/motel buiten de grote stad, dat scheelt ook weer centjes.
    De vrijdag en zaterdag is gemiddeld plus 10 dollar als weekend toeslag.

Wij begroten meestal tussen de 30 en 50 dollar per nacht en komen nooit ver daarvandaan uit.

Nee, voor ons geen georganiseerde reis! Maar smaken verschillen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-10-09 om 16:59.

9. Top | #149
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2009

Dat klinkt wel erg leuk! Nooit problemen gehad dat er op het laatste moment geen hotels beschikbaar meer waren? :-D

Laat ik wel stellen dat dit mijn eerste rondreis wordt in heel mijn leven.. Dus daarom kom ik misschien nogal als een leek over :-).

10. Top | #150

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smeersjemm Bekijk Berichten
    Dat klinkt wel erg leuk! Nooit problemen gehad dat er op het laatste moment geen hotels beschikbaar meer waren? :-D

Laat ik wel stellen dat dit mijn eerste rondreis wordt in heel mijn leven.. Dus daarom kom ik misschien nogal als een leek over :-).
    Je komt niet als een leek over hoor. Eens moet de eerste keer zijn! Ook ik heb het ooit voor het eerst gedaan. Dit wordt mijn negende USA reis, dus ik heb wel wat ervaring opgedaan.

In al die keren heb ik nog NOOIT in de auto geslapen!
    Wij zijn wel kieskeurig en letten op de prijs. Gemiddeld hebben wij één keer per reis van 23 dagen een keer pech. Pech in de vorm van het vinden van een motel en dat er dan net een conferentie o.i.d. gaande is. De prijzen schieten dan omhoog. Wij kiezen dan om verder te zoeken en dat kan wel eens wat langer duren. Als je er geen bezwaar tegen hebt om dan die ene keer die 80 dolaar neer te tellen heb je ook een plek. En anders zoek je wat langer en heb je een plek voor 50 dollar, bij wijze van spreken!

Dus samengevat; gun jezelf de vrijheid en ga voor je eigen reis!

Dit zijn de coupons die wij het meeste gebruiken!
    http://www.travelcoupons.com/

Forum Rechten