Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 7 van de 13 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 123

Onderwerp: [Reisverslag] Ta2 Gerrit: Biketoberfest 2009

1. Top | #61
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Standaard Re: Reisverslag Ta2 Gerrit - Biketoberfest 2009

Schitterend om je verslag te lezen Gerrit, ga zo door =D>

2. Top | #62
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005

Geweldige service van Alamo.
    Zo hoort het gewoon!!!!!

Soms kom je tijdens en alcoholische versnapering op de wildste ideeën, maar als je dan maar genoeg doordrinkt ebt dat vanzelf weer weg. Een stukje van de film kwijt, heet dat.
    Maar ik had of nog niet te veel op, of ik kan er goed tegen, dit idee is overeind gebleven.
    Soms, héél soms kan het voorkomen dat het idee wat eerst is gekomen, toen door het velen doordrinken weg ebte (tja hoe schrijf je dat in hemelsnaam), door nog verder doorte drinken weer terug komt in nog definitievere vormen. En dat idee blijft dan toch hangen.
    Dus dat kan ook nog een verklaring zijn

December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise

3. Top | #63
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Jeeeee man !! Wat een geweldige upgrade bij Alamo. En dat voor noppes...onwijs gewoon.
    Die tattoo shop, Armadillo Red, was die bekend bij jou ? Ben namelijk ook op zoek naar een goede shop hier voor een nieuw kunstwerk.

4. Top | #64
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

@ Floridaverslaafde; de tattoo studio kende ik niet, maar door de recensiesites en de lokatie hebben we deze uitgekozen.
    Ik was eerder wel gecharmeerd van de studio in Old Town, maar deze hebben een wisseling van de wacht gehad en vindt ik niet zo bijzonder meer. En behoorlijk prijzig.

Eén van de bekendere in de omgeving is Deanna's Skin Art aan Highway 50 in Christmas.
    Al eeuwen in het vak, maar ons iets te ver weg. Ben er wel ooit geweest.
    Zeker omdat we wat eenvoudige add-ons willen hebben. Maar zij is wel goed.

Hieronder een impressie van onze goede ruil.

Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

5. Top | #65

Leuk, leuk, leuk je verslag!
    Goede tip van die "voedings-kabel" voor de PC.
    Wij waren vorige maand de data-kabel ook vergetenO

Groetjes Lucy
    Laatst gewijzigd door disney fan; 14-10-09 om 13:48. Reden: ander kabeltje

6. Top | #66
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Dinsdag 13-10-2009

“Es kann nicht jeden tag fest sein”, is een gevleugelde uitspraak van een kennis, die ik te pas en onpas nog wel eens uit de hoed trek. Zo ook vandaag.
    Het begint al met het opstaan. In mijn geval om 7.15 uur, wat uitslapen betekent, en ik ben nu eens niet de eerste die aan het zwembad zit. Marcel is me voor, maar die lag er dan ook iets eerder in, is mijn zwakke excuus.
    Het programma behelst shoppen en schieten, maar vooral “kallem an doen”, want ook vandaag gaat de temperatuur weer ruim boven de 90 Amerikaanse graden.

Dus ontbijten en plonzen we lustig de ochtend door, en stappen rond het middaguur in The Great White, want tenslotte moeten de twee 28” weekendtassen, die Marcel en Tineke gisteren tijdens hun Wal*Mart vuurdoop aangeschaft hebben, wel gevuld worden.
    We doen de toeristische route over International Drive en eindigen, net als I-Drive zelf, bij Pr1me Outlets, formerly known as Belz. Daar ondergaat als eerste de Harley winkel een bezoek, waar wij direct de bestelde golfballen inslaan en M&T wat kleding.
    Vervolgens vinden we het tijd voor een verfrissing, en waar kun je die beter vinden dan bij Starbucks, nog onbezocht deze reis, maar altijd goed voor een Mocha Frappacino.

Volgende stop is de winkel van meneer Dassler die met zijn driemaal gestreepte sportkleding en schoeisel menig hart op hol weet te brengen, zo ook dat van Tineke, en een aantal goedgevulde Adidas tassen verdwijnen dan ook in de grote opslagruimte van de Chevy.
    Op naar de annex, waar we in de zinderende hitte aankomen bij de VF winkel, huis van o.a. Wrangler en Lee jeans, waarvan er nu een leuk aantal minder in de rekken hangen, omdat wij er geweest zijn. Alleen ondergetekende kon niet slagen, of ik had het model wat mij erg aanstond (Wrangler Original Cargo) op de groei moeten kopen.
    De kleinste maat die ik kon vinden was namelijk 46, en dat is toch een beetje een de ruime kant. Gelukkig is er nog een grote VF bij Lake Buena Vista.

We draaien de Interstate 4 op om iets noordelijker de afslag John Young Parkway te pakken, waar aan de andere kant van de snelweg Orlando Harley Davidson is gevestigd. Althans, de grootste van de 5 vestigingen, want ze doen hier nog steeds niet in klein.
    Je kunt ze ook nog vinden op het vliegveld, op International Drive, de US192 tegenover Old Town, en de al bezochte in Pr1me Outlets. Maar dit is de hoofdvestiging, die we een uurtje later weer verlaten met wat foto’s en, uiteraard, kleding
    Wat foto’s betreft gaat het nog steeds mondjesmaat, maar we maken het goed later deze week, te meer omdat M&T voor dit doel speciaal een mooie Cybershot gekocht hebben.

We vervolgen onze weg over de mijlenlange John Young Parkway, die ons uiteindelijk brengt in Kissimmee, met als doel de Wal*Mart aan de US192, bij Medieval Castle. Waarom niet via de snelweg richting huis, waar ook een Wal*Mart in de buurt zit ?
    De beoogde vestiging heeft na diepgaand onderzoek, eerder dit jaar, als enige Sliced Pork Belly, oftewel good old speklappen, want voor vanavond staat er een barbecue op het programma. Maar helaas, de Pork Belly is alleen nog maar aan de meter verkrijgbaar, en dat gaat zelfs ons te ver.
    Dus improviseert onze kok Marcel wat vlezen, saladen en kruiden bij elkaar en zoeken we Lindfields weer op. Er wacht ons namelijk ook nog bezoek, en het wordt al weer duister, vandaar dat we het schieten bij Riegs maar een dagje uitstellen. Kallem an doen, toch ?

Chef Marcel gaat doen waar hij goed in is en tovert een voortreffelijke BBQ op tafel, die ons samen met de heerlijk koele MGD-tjes, prima zal gaan smaken. Want het is en blijft erg warm, volgens lokale inwoners zelfs de warmste Oktober in jaren.
    Op het moment dat de BBQ gereed staat komt er een overbekend geluid de hoek om zetten. Mede Florummer Richard a.k.a. Vondutchga parkeert zijn Harley Night Train naast ons witte schip, en gezamenlijk maken we er een gezellige avond van. Al zal deze avond, door het uitstekende voedsel, drukkende warmte en versnaperingen wel op tijd eindigen. Voor twaalven liggen we allemaal uitgeteld in ons mandje, inclusief de schrijver.

Het enige wat deze dag het Duitse preekwoord aan het begin van deze dag doet rechtvaardigen is de gisteren nog zo bejubelde auto. De Big Smiles zijn vandaag een stuk minder Big, want de 4 maanden oude Suburban weigert koele lucht uit te stoten, en blaast uitsluitend “buitenlucht” uit het immense dashboard. En die is niet echt fris.
    Dus gaan we ons maar weer melden bij de stationmanager op MCO, om te zien wat hij daar aan kan doen. In het licht zoals dat 2 dagen eerder afgehandeld is verwachten we deze keer minimaal een stretched Hummer, maar of dat zo is, zult U nog van ons horen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

7. Top | #67
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Wederom een mooi verhaal. Ik ben benieuwd wat voor een slagschip ze nog hebben liggen. Wellicht een Ferrari Limo?

Ben je iig snel weer op pad.
    Laatst gewijzigd door Njit; 14-10-09 om 15:40.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

8. Top | #68
    Florida Groupie aggie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009

Wat een leuk verslag om te lezen, kom maar op met je verhalen :-\"
    Wat een pech nu toch met die supermooie auto, ik zou zeker pleiten voor een stretch hummer, lijkt me niet meer dan fair:-k

Veel plezier verder in Florida, hier vriest het inmiddels 's nachts, moeilijk voor te stellen als je daar zit te puffen van de hitte!

9. Top | #69
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

In Florida rondrijden zonder airco, nee dat is zeker geen feest. 's Avonds kan het nog wel, maar overdags een aangename verwelkoming!

Komen de plaatjes op de welbekende site te staan?

10. Top | #70
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Het enige wat deze dag het Duitse spreekwoord aan het begin van deze dag doet rechtvaardigen is de gisteren nog zo bejubelde auto.
    Aber jetz kommen die grosse Kamelen, mit die grosse Pflatzfussen....ik voel het aan mijn koelwater, het echte werk gaat nu pas beginnen. Een trupdate, dat moet het klapstuk van deze vakantie worden. Misschien lezen we morgen wel over een Escapade in een verlengde Escalade, een Ford Flex lijkt me ook niet mis, om van een Range Rover maar te zwijgen. Een Lincoln Navigator of een Lexus LX kan er ook nog mee door, als ze in hemelsnaam maar niet met een Kia Borrego aan komen..........:wink:

Forum Rechten