Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 43 van de 100 EersteEerste ... 3341424344455393 ... LaatsteLaatste
Resultaten 421 tot 430 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

1. Top | #421
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009

Standaard Re: Autohuur: Alamo

Gisteren hebben we bij Alamo onze Economy opgehaald in Fort Myers, echter waren er geen Economies (meer?) en ook geen Compact, dus kregen we een gratis upgrade naar Midsize.

2. Top | #422
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Op MCO kreeg ik een compact mee, ze hadden 'm helaas pindakaas. Want ook vaak hebben ze geen compact. Het stuur trok naar links (niet goed uitgelijnd denk ik), dus omgeruild. Ik mocht weer een compact pakken. Baalde ik van, want er konden net 2 koffers achterin en op de achterbank eentje. En dan moesten we terug met het dubbele aan baggage. Even gevraagd of ik een gratis upgrade mocht krijgen vanwege de problemen die ik met hun auto had. Dat kon wel. Dus met een midsize weggereden... ik kon nu de hele achterbak vullen en 1 koffer op de achterbank (en dan praat ik over de dubbele bagage). Ik blij. Het stuur trilde wel vanaf 65mph en hield rond 75mph op. Dus op de snelweg vaak rond het trillingsvrije getal gereden en voor de rest eronder richting de Keys (je mag daar toch niet hard). Ik was allang blij dat ik al die koffers erin kwijt kon... want de andere midsizes hadden minder ruimte.
    Anders had ik deze ook weer omgeruild maar van sommige midsizes moet ik heel hard huilen. Denk aan de Nissan Cube. De dames wilden de Cube. Goed.. koffers erin gemikt, ik ga er in zitten... en wat voelde ik me ongelukkig in zo'n auto. Wat een lelijk geval. Snel eruit en in een Kia Optima gestapt. Thuis rijd ik een kleine Cuore, waar ik me niet voor schaam, maar een Nissan Cube? Wat heeft die ontwerper gesnoven???

Al met al als ik voortaan met m'n vriendin op pad ben ga ik denk ik in de toekomst een midsize huren en ben je met 3 man dan zou ik zelf al snel neigen naar een fullsize zodra men veel baggage wil meenemen. Voor mij niet zo snel meer economy of compact nu ze ze ook echt hebben staan. :mrgreen:

Zo, wat een lang verhaal is het geworden.

Ohja, die Cube was een 2009 model. Nu ziet de 2008 er nog redelijk goed uit met vierkante ramen, maar de 2009 met de ronde ramen maakt 'm écht spuuglelijk. Zie hier:

dit was trouwens het 2008 model:

3. Top | #423
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA

Ik vind het nét een Scion...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

4. Top | #424
    Ingeschreven
    Feb 2008

Ja precies... en vanaf schuinachter gezien kan zelfs een Chevy HHR er op lijken..
    Maargoed, de Economy's en Compacts zijn dus bij Alamo. En ze zijn vaak inderdaad wat eenvoudiger.. ik had dan nog wel elektrieke ruiten, maar ik mocht zelf de deurtjes op slot doen, dat gebeurde niet meer al rijdende automatisch. Oh nee, dat was ook met een midsize. :mrgreen:

5. Top | #425
    Regelmatige Bezoeker Peter en Cindy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009

Hallo allemaal wij gaan in januarie 2010 naar Florida nu hebben wij daar een auto gereseveerd uit de intermediate klasse nu zit ik al een tijdje mee telezen in de verschillende toppics, Maar ik kom hem maar bar weinig tegen heeft iemand hier ervaring mee ?

Groetjes Peter en Cindy

6. Top | #426

Wat een schátje, JKG! Het is net een Donald Duck-auto!
    Laatst gewijzigd door Mammadenise; 07-10-09 om 23:59.

7. Top | #427
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter en Cindy Bekijk Berichten
    nu hebben wij daar een auto gereseveerd uit de intermediate klasse
    Ja hoor, voor de SUV rage diverse keren een Intermediate gehad. Is niks mis mee, gewoon een voor Europese begrippen vrij grote personen auto 2 of 4 deurs. Maat als een VW Passat, grote Opel enz meestal nog ietsje groter.
    Maar laten we eerlijk wezen voor hetzelfde geld of iets meer heb je een SUV waar je in Nederland alleen maar van kunt dromen, groter dan een BMW X5 bijv.
    Dus je moet wel andere, goede redenen hebben om een Intermediate te nemen, maar nogmaals, kan je gewoon doen, prima grote auto.

Ik rij nu zelf (in Florida) bijv. in een Ford Explorer met 4 ltr 6cyl. motor en 7 zitplaatsen. Scheelde, geloof ik, nog geen tientje per week met een Intermediate.

Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-10-09 om 05:43. Reden: fqe

8. Top | #428
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Een intermediate is zeker een heel goede klasse auto als je met 2-3 personen reist, of met 4 personen en erg weinig bagage. Zoals knaapje al aangeeft zijn het ruime auto's met alles erop, eraan en erin. Alleen is de bagageruimte vaak wat beperkt.

De auto's die ik in die klasse heb gehad: Oldsmobile Alero (heel erg standaard model), Pontiac Grand Am en de Chrysler PT Cruiser.

Heb je die intermediate trouwens bij Alamo gereserveerd?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-10-09 om 05:45.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

9. Top | #429
    Ingeschreven
    Feb 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mammadenise Bekijk Berichten
    Wat een schátje, JKG! Het is net een Donald Duck-auto!
    Het is inderdaad geen echte mannen-auto. Nu snap ik waarom ie toch in productie is gegaan, omdat vrouwen het een leuke auto vinden.

10. Top | #430
    Regelmatige Bezoeker Peter en Cindy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Een intermediate is zeker een heel goede klasse auto als je met 2-3 personen reist, of met 4 personen en erg weinig bagage. Zoals knaapje al aangeeft zijn het ruime auto's met alles erop, eraan en erin. Alleen is de bagageruimte vaak wat beperkt.

De auto's die ik in die klasse heb gehad: Oldsmobile Alero (heel erg standaard model), Pontiac Grand Am en de Chrysler PT Cruiser.

Heb je die intermediate trouwens bij Alamo gereserveerd?

Nee we hebben de auto geboekt Bij americanvacations
    de hele reis trouwens, We hebben wel overwogen om alles zelf teboeken,
    Maar toch maar even een offerte laten maken bij AV en ik vond het prijsverschil zo dus danig klein dat we besloten hebben om het bij hun teboeken.

En natuurlijk komt er ook een stukje gemak bij kijken.
    Maar het begint voornamelijk bij mij (peter) nu wel erg tekriebelen om toch een wat grotere auto tehuren:?:

Forum Rechten