Natuurlijk leeft ze ze word bijna 2 ;-)
En haar zus gaat skieen dus die gaat niet met ons mee..
Dus dan kunnen we veel inslaan :-)
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Natuurlijk leeft ze ze word bijna 2 ;-)
En haar zus gaat skieen dus die gaat niet met ons mee..
Dus dan kunnen we veel inslaan :-)
Ik heb vanuit amerika mijn droomschoenen gekocht christian louboutins , dit weleenswaar voor een prikje . Het meisje heeft ze verpakt en opgestuurd met dhl met volnummer . Gisteren zijn ze dus aangekomen ik super blij totdat ik ze opendeed . Ze zijn onderschikt aan een drugsonderzoek in londen er zitten gaten in en er is in gesneden zelfs de binnekant van de schoen is onderhanden genomen en een gat in gemaakt , de hak is ook bijna doormidden gesneden . Heeft iemand dit ook eens voorgehad en is dit normaal dat ze niks maar dan ook niks laten weten of een papier erbij doen . Ik heb gelukkig mijn geld al terug maar ik had liever de schoenen kunnen aandoen .
Hier de fotos een beetje schandalig vind ik zeker zonder melding
![]()
Blijkbaar zijn dit soort schoenen berucht voor drugssmokkel. In het vervolg toch maar weer crocs bestellen![]()
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
^^^Kon er echt niet mee lachen hoor en kunnen ze dit zomaar doen zonder iets ....
En bestaat er niet zoiets als x rays waar ze de boel mee kunnen doorlichten
x-ray kunnen ze drugs niet mee opsporen. Ze kunnen hoogstens zien dat er mogelijk iets verborgen zit in bijvoorbeeld een hak.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Met de honden is het probleem dat als er bv contact is geweest met drugs en dat kan ook de verpakking geweest zijn dat ze dan al reageren op de geur en dan gaat de douane zoeken, overigens is het wel vreemd dat er niets bij zat van de douane of dat DHL het niet heeft gemeld.
Ik zou bij DHL gewoon navraag doen aangezien alles getraced wordt bij DHL moet het te achterhalen zijn wat er met het pakket is gebeurd.
Ik weet van andere import zendingen dat ik geïnformeerd wordt als er een pakket wordt gecontroleerd door de douane of zelfs wordt opengemaakt, ik heb zelfs al eens gehad dat er een 'sample' uit een zending wordt gehaald door de douane, dus gewoon dat ze 1 of meerdere items uit je zending halen en gaan onderzoeken. Daar hoor je verder niets meer van en je moet zelf erachter aan dat je dat weer terug krijgt. Reageer jij niet, krijg je ook niets terug.
Mijn ervaringen met de controles zijn wel de haven controles in R'dam, met luchtzendingen heb ik nog geen controles gehad gelukkig.
Maar het blijft zuur als je iets moois denkt te krijgen en dit overkomt je, ik zou dit zeker opnemen met DHL.
jeetje wat naar!!!
Ongeacht of de douane vond dat ze hier een reden voor hadden, ik ben het met je eens. Er hoort dan een briefje bij te zitten (liefst voor je de doos openmaakt, zodat je niet voor een nare verrassing staat) Het is volgens mij ook de schock en de teleurstelling in dit soort gevallen.
Ik vind het echt heel erg rot voor je en kan me wel een beetje voorstellen hoe je je gevoeld moet hebben toen je je pakje open deed. Ik hoop dat je snel weer droom schoenen vindt!
Ik ga ze naar een schoenmaker doen en zien wat hij kan doen voor ze
Bij dhl zeggen ze nu dat ze het pakket niet hebben geopend alleen met x rays hebben gescand .
Laatst gewijzigd door cindy74; 05-10-09 om 18:49.
Ik hoor de laatste 2 jaren "horror"verhalen over de uitgebreide fysieke controle die door TSA wordt uitgevoerd. Mijn man maakt zich een beetje zorgen over mij omdat ik last heb van een angststoornis die nog wel eens tot uiting komt als er langdurig aan mij wordt gezeten. Gewoon ff fouilleren daar heb ik geen moeite mee.
Is die zorg terecht ?, wie heeft daar ervaring mee ?