Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 7 van de 12 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 119

Onderwerp: Hoe ver van te voren boeken?

1. Top | #61
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA

Standaard Re: tijdstip boeken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyca Bekijk Berichten
    Op de site van American Estates staan, voor de periode vanaf 17/8, prijzen met UA vanaf euro 493 in de W-klasse. (weet niet of deze prijzen ook daadwerkelijk beschikbaar zijn)
    Neem nu maar van mij aan dat die er gewoon niet meer zijn, die dag (17/08) is namelijk het begin van het laagseizoen van UA, daar komt men op af als vliegen...
    En deze zijn binnen een dag al uitverkocht...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

2. Top | #62

Of het verstandig is om vroeg of juist laat te boeken is inderdaad erg afhankelijk van de periode waarin je wilt vliegen. Wij hebben anderhalve maand geleden geboekt voor November. Waren we een week later geweest dan hadden we 70 euro meer moeten betalen per ticket. \\/

Is toch erg mooi meegenomen, vorig jaar hadden we al veel eerder geboekt, drie maanden later waren de tickets bijna een kwart goedkoper. Gewoon goed in de gaten houden dus!!

3. Top | #63
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009

Na alle tips die hier gegeven werden zoveel mogelijk opgevolgt te hebben hebben wij ondertussen van A.V een offerte ontvangen;
    Vertrek A'dam; 19 aug 2010
    Terug Orlando; 2 sept 2010
    United Airline's (3 volw+ 1 kind )
    villa + auto (fullseize Hertz)
    3.980,00 euro (alles incl)
    Ik heb berekend dat ik dan ongeveer 1.900 euro kwijt ben aan villa en auto(denk ik??).In deze offerte staat alleen de totaalprijs,niet afzonderlijk wat iets kost.
    Ik heb gekeken op de site van ASGR garantiefonds en daar zijn zij bij aangesloten.
    Dat schept vertrouwen!
    Ik lees volop op het forum dat er afzonderlijk geboekt wordt ( dus zonder tussenkomst van een reisbureau..)
    Zijn jullie dan niet "bang" dat het mis kan lopen w.b annuleringen e.d Of nemen jullie afzonderlijk een annuleringsverzekering/reisverzekering erbij?(om die te nemen ben ik zowieso van plan!)
    Ik vindt het namelijk nog steeds een beetje "eng" om alles los van elkaar te boeken maar zoals het er nu naar uitziet ben ik wel stukken minder euro's kwijt als ik het los boek.
    Als ik b.v de site bekijk van Martin Air.de dan bevallen die prijzen me heel goed maar toch ergens bekruipt me dan het idee dat ik dan de villa ook los moet gaan boeken...ik heb wel een villa op het oog maar hoe weet ik nou dat deze "te vertrouwen"is???
    Moeilijk..Moeilijk!! Wie kan me helpen?
    Laatst gewijzigd door sus; 01-10-09 om 20:12.

4. Top | #64
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sus Bekijk Berichten
    In deze offerte staat alleen de totaalprijs,niet afzonderlijk wat iets kost.
    gewoon naar vragen. Ik wil zelf ook altijd alles uitgesplitst hebben. Daar heb je ook gewoon recht op.
    En als ze dat niet willen doen voor je, er zijn zat andere aanbieders
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

5. Top | #65
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Moeilijk!! Wie kan me helpen?
    Tsja, gewoon doen zou ik zeggen. Maar 'k zou zelf niet op basis van één offerte beslissen.....zo heb je nog geen vergelijkingsmateriaal. Probeer dus ook de andere grote aanbieders die hier goed bekend staan eens.

En waarom zou je niet zonder tussenkomst van een reisbureau bij een boekingskantoor of particulier durven bestellen? Je annuleringsverzekering geldt ook als je 'los' hebt geboekt.

Denk vooral aan je prijsvoordeel. Stel dat je de vlucht zelf bij Martinair kunt boeken voor een lagere prijs dan de reisorganisatie biedt, dan kan je toch altijd nog de villa en de auto ergens anders boeken? Vergelijk de prijs van de auto ook eens met usareisen.de. Misschien ben je wel erg gehecht aan een full size car, maar overweeg het type Equinox eens. Er is geen reisbureau die de auto voor de prijs van usareisen aanbiedt. Tot slot kan je zeker nog overwegen om de villa particulier te huren. Je hebt al iets op 't oog, maar durft niet. Gooi het eens in de groep zou ik zeggen.....misschien kent iemand de eigenaar wel!

Succes hoor, want 't is en blijft een beetje eng, net als in het koude water springen. Maar als je eenmaal door bent.......\\/\\/
    Laatst gewijzigd door Teleton; 01-10-09 om 19:28.

6. Top | #66
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Probeer dus ook de andere grote aanbieders die hier goed bekend staan eens.

overweeg het type Equinox eens.

Je hebt al iets op 't oog, maar durft niet. Gooi het eens in de groep zou ik zeggen.....misschien kent iemand de eigenaar wel!

Succes hoor, want 't is en blijft een beetje eng, net als in het koude water springen. Maar als je eenmaal door bent.......\\/\\/
    Andere grote aanbieders heb ik ondertussen benaderd,ik ben benieuwd naar hun offerte.

Equinox overwegen? hahah die krijg je toch niet! we willen liever niet boeken bij Alamo...uren in de rij bij aankomst en vervolgens toch niet de auto krijgen die je geboekt hebt.

Om je advies op te volgen Teleton; wie o wie is bekend met;http://www.myorlandovillarental.com/

Off topic; Inderdaad Teleton...als je eenmaal in het koude water bent.....maar toch kies ik voor een beetje verwarmd water (wat ik niet zelf verwarm\\/If you know what i mean:lol:.) Bedankt voor je tips!!

7. Top | #67
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Eh, ja:-s, da's de villa die wij dus gehuurd hebben. Geen problemen met de eigenaar. Alles goed geregeld tot nu toe. \\/
    Succes ermee Sus.
    Groetjes, Renée

www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

8. Top | #68
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Equinox overwegen? hahah die krijg je toch niet! we willen liever niet boeken bij Alamo...uren in de rij bij aankomst en vervolgens toch niet de auto krijgen die je geboekt hebt.
    Veel ervaring mee ??
    Ik vindt het allemaal nog wel meevallen namenlijk.
    Zowel het wachten als de autokeus. Meestal binnen het uur op de weg.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

9. Top | #69
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

niet de auto krijgen die je geboekt hebt.
    Alle verhuurbedrijven werken met autotypes. Ze noemen daarbij een bepaalde auto als voorbeeld, maar je krijgt in de meeste gevallen echt een 'or similar'. Alamo is populair (hoe zou het komen....$$$$) dus dat betekent dat het er wel eens druk kan zijn. En daar zijn per jaar een paar uitschieters bij. 'Los'boeken heeft voordelen, het voordeel wordt groter als je ook echt de voordeligste aanbieders zoekt. Onze ervaring is gelijk aan die van Gerrit, eerlijkheid gebied te zeggen dat wij meestal buiten de drukke periodes reizen.

Mooi dat René de villa kent. Ook de foto's en de reviews zien er prachtig uit. Davenport en Aviana zijn een prima keuze, maar je moet je wel realiseren dat het ten opzichte van de attracties niet de meest gunstig gelegen locatie is. Zelf hebben we twee keer voor de 'buitengewesten' gekozen, maar we vonden de afstand toch een bezwaar. Daarom kiezen we tegenwoordig zelf liever voor de communities die wat centraler liggen.

Het leuke van een Floridavakantie is dat er voor ieder wat wils is en je voldoende alternatieven hebt om er een perfecte vakantie te hebben. Wat je ook kiest, Florida's too much

10. Top | #70
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA

Je krijgt vrijwel nooit de auto die je boekt.
    Daar zijn nog steeds zoveel verkeerde gedachtes over...
    Je boekt een namelijk een KLASSE en helemaal NOOIT een automerk.

Dit is bij alle verhuurders het geval!

Lange wachtrijen?
    Ik heb weleens 2 uur in de rij gestaan bij Dollar
    Bij Alamo kon ik ook weleens bijna doorlopen.
    Bij Hertz heb ik ook weleens behoorlijk lang moeten wachten.

Tja... En kom je dan ook net van een Martinairvlucht af dan duurt wachten helemaal lang omdat je ook al heb moeten wachten bij Immigrations.

Dat laatse is simpel op te lossen... Geen Martinair vliegen :lol: :lol: :lol:
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

Forum Rechten