Gezonde boerenkost, voor weing bij de Cracker Barrel.
Maar om die nou in het rijtje Quality Restaurants te zetten vind ik wat overdreven.
Aan de andere kant, Outback en Tony Roma's worden ook genoemd :-).
Ik verheug me wel op Texas de Brazil.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Over Texas de Brazil is hier al euforisch geschreven.
We hadden er in het voorjaar naar toe gewild. Is er niet van gekomen, druk, druk, druk ;-)
Dus gaan we in Oktober weer een poging wagen.
Met jullie top 12 kan ik een heel eind mee gaan, al dan niet in die volgorde.
Maar ook Fridays zou in mijn lijstje staan, en voor de goedkope, gezonde hap; Cracker Barrel.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Gezonde boerenkost, voor weing bij de Cracker Barrel.
Maar om die nou in het rijtje Quality Restaurants te zetten vind ik wat overdreven.
Aan de andere kant, Outback en Tony Roma's worden ook genoemd :-).
Ik verheug me wel op Texas de Brazil.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Begint dit topic niet een beetje op dit topic te lijken
Of als het over 'gezonde' restaurants gaat (Wat is per definitie een gezond restaurant vraag ik me dan af)
Garden Cafe schijnt wel okay te zijn , wij wilden daar vorig jaar gaan eten omdat mijn vriendin een semi vegetariër is
Bij Denny's in Kissimmee is het nu zelfs zo erg dat je als 'side' geen mixed vegetables meer kan bestellen, want dat hebben ze niet meer. Te weinig mensen wilden groenten bij hun eten. :shock: Heb het bij 2 Denny's gevraagd, maar beiden hadden het niet. Ongezonde toeristen.:shock:
:razz:
Ik vind toch al dat Denny's de laatste jaren bijzonder hard achteruit gegaan is. De spuuglelijke verbouwingen, geen counter meer om aan te eten en de kwaliteit van het eten is zeer slecht geworden in vergelijk met een paar jaar geleden. Jammer, want het was er toch altijd wel lekker eten. Ons zien ze er in ieder geval niet meer. Geef mij maar de IHOP voor het ontbijt.....
![]()
Precies, voor het ontbijt! Wij dachten: "als het ontbijt goed is, zal het diner ook wel zo zijn". Helaas was dat een misrekening. De kok schijnt later nog opgepakt te zijn wegens misbruik van een dikke vette juicy steak.
Maar voor 't ontbijt mogen wij er ook graag een keertje komen. Net als bij de Cracker Barrel trouwens, voor een skillet bijvoorbeeld, compleet met gebakken aardappeltjes, ham, worstjes, bacon, ui, paprika en een sunny side up gebakken ei.......En ik las in een verslag van een medeforumlid dat het ontbijt bij The Waffle House ook zo lekker moet zijn, met de aardappeltjes op zwitserse wijze gebakken. In al die jaren zijn we daar nog nooit geweest, staat nu wel op de lijst. Lijnen met een bruine boterham met kunststof kaas voor 't ontbijt, doen we wel weer na de vakantie........
Wij ook niet. Het ziet er daar zo uit alsof het in de jaren 70 is blijven hangen en dan ben ik altijd bang dat de wafels en eieren ook uit de jaren 70 komen. En dan het feit dat ze 24/7 open zijn...hoe triest is dat als ze je vragen wat je baan is en je moet zeggen dat je nachtkok bent bij The Waffle House...
's Nachts om 03.28 uur wafels bakken ?????? :lol:
Lekker ontbijt voor ons is meestal gewoon een boterham met honey ham van Oscar Mayer of heerlijke Peanut butter met een lekker glas Tropicana met extra pulp en een koppie Folgers koffie.
![]()
Gewoon....goed kauwen en doorslikken. Heerlijk zo'n stevig ontbijt
![]()
Laatst gewijzigd door Michael66; 04-01-10 om 08:54. Reden: fqe
Lekker een stevig ontbijt, gisteren bij de the cracker barrel, 2 egs medium over, hashbrown caserole, bacon, en voor de gezondheid nog freshly sqeezed orange juice.....lekker hoor
Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida