Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 99 van de 104 EersteEerste ... 4989979899100101 ... LaatsteLaatste
Resultaten 981 tot 990 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

1. Top | #981
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maanbo Bekijk Berichten
    ... mits je de no experation optie hebt ...
    Als je die optie neemt, dan blijven de niet-gebruikte dagen (parkbezoeken én plus-opties) onbeperkt geldig. Ze vervallen dus NOOIT.

Als je die optie niet neemt, dan vervallen alle niet-gebruikte dagen (parkbezoeken én plus-opties) 14 dagen na het eerste gebruik van het ticket.

De 14 dagen-regel geldt voor het gehele ticket, dus vanaf de eerste dag dat je een parkbezoek óf een plus-optie gebruikt gaan de 14 dagen in voor beide. Ergo: geen aparte periode "per stuk".

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

2. Top | #982
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2009

Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier dus ik weet niet zeker of ik hier in het juiste topic zit maar ik heb in 2005 tickets gekocht met de optie no experiation. Ik heb alleen geen idee hoeveel tegoed er nog op zit. Kun je dat ergens checken of moet je dat aan de balie van het park doen?

Alvast bedankt
    Frank

3. Top | #983
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Zie hieronder:

Checking Days Left on a Used Ticket
    If you have left over park tickets from previous visits and can't remember how many days you have left on them, you can have your ticket checked while at Disney World or you can call Disney to check their status:
    407-566-4985 - Option #2
    NOTE: This service is only available Monday - Friday from 8:30am - 4:30pm.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

4. Top | #984
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soet Bekijk Berichten
    Hier het antwoord wat ik gekregen heb!!
    De real deal 2010 blijkt dus geen speciale ticket, maar gewoon een combinatieverkoop van FLex- en Ultimatetickets.

Ik zou d'r eens even voor moeten gaan zitten, maar ik ben nog niet overtuigd dat het nu een echte voordelige aanbieding is. Als je op hun site de Ultimate en de 6park flex apart koopt ( 358 en 265 = 623 dollar ) ben je 4 dollar voordeliger uit met de combi aankoop.

Koop je Ultimate tickets op een andere willekeurige engelse site, dan vind ik al de ultimates voor 209 pond, omgerekend 344 dollar. Da's al 14 dollar "winst". En dan heb ik nog niet eens echt gezocht.....

5. Top | #985
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    De real deal 2010 blijkt dus geen speciale ticket, maar gewoon een combinatieverkoop van FLex- en Ultimatetickets.

klopt maar dat heb ik in mijn post van 6 september al vermeld

Ik zoek ook alles uit van te voren en en ook niet overtuigd geraakt dat het specifiek goedkoper is. Als je bij verschillende aanbieders eens vergelijkt kan je wellicht goedkoper uit zijn. Let wel op de verzendkosten, sommige vragen er wel een aantal dolllars of ponden voor zodat je toch uiteidnelijk weer duurder uitkomt

6. Top | #986
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2009

Heb je voor mij een link naar deze prijzen, zijn dat de prijzen voor 2010?? Heb heel wat afgezocht, maar kom niet op die prijs..

Alvast bedankt.

7. Top | #987
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008

Zoek met google eens op ultimate disney tickets en kijk ook waar je los het goedkoopst uit bent dus zonder die real deal. Er zijn veel disney tickets aanbieders, bekende en minder bekende . Tel in ieder geval daar de verzendkosten eens bij op. Mogelijk dat dollars momenteel goedkoper zijn dan ponden maar dat heeft ook met de koers van de dag te maken. Pak gewoon de voordeligste waar je een goed gevoel bij hebt.
    succes met zoeken !
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-09 om 06:29. Reden: full quote eruit

8. Top | #988
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2009

Google is helemaal ziek van mij geworden, maar kom niet op die prijzen voor 2010 inclusief verzendkosten....Ik ga denk toch voor de real deal 2010. Maar allemaal bedankt voor het eventueele uitzoeken.

9. Top | #989
    Vaste Bezoeker patgooss's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009

Ook wij hebben behoorlijk de tickets zitten vergelijken en komen toch steeds op de Magic your way tickets. 10 dagen voor de prijs van 6. Mooi overzicht op de site van http://www.americanestates.nl/

10. Top | #990
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009

Even nog over die ultimate tickets. Ik weet dat het ergens in dit onderwerp is besproken (maar ik kan het niet zo snel vinden in de 80+ pagina's *grijns*) die zijn echt betrouwbaar he? Daar zijn nog geen slechte ervaringen mee gehad?
    Groetjes Chanti

verslag april/ mei 2013

Forum Rechten