Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 4 van de 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 80

Onderwerp: Auto huren: onder de 25 jaar

1. Top | #31
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Auto huren

Nou, ervaring heb ik er niet mee, maar dat is ook niet zo nodig. Je kunt de voorwaarden er gewoon op nalezen. Bij Alamo geldt bijvoorbeeld: De minimum leeftijd van bestuurders is 21 jaar. Voor bestuurders van 21 t/m 24 jaar wordt een toeslag berekend van $ 20 per dag. (Neem ALAMO GOLD UNDERAGE om deze toeslag te vermijden!)

Voor een week autohuur ben je onder de 25 jaar ongeveer €65 meer kwijt. Je kunt zelf het best de prijzen van de verschillende aanbieders vergelijken. Je kunt hiervoor terecht bij de bekende aanbieders zoals ww.usafunvacations.nl , www.americanestates.nl en denk ook eens aan www.usareisen.de .
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 15:44. Reden: full quote eruit

2. Top | #32
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    NBij Alamo geldt bijvoorbeeld: De minimum leeftijd van bestuurders is 21 jaar. Voor bestuurders van 21 t/m 24 jaar wordt een toeslag berekend van $ 20 per dag. (Neem ALAMO GOLD UNDERAGE om deze toeslag te vermijden!)
    USAReisen.de heeft aparte voorwaarden. Daar kun je vanaf 19 al huren. Zie hier: http://www.usareisen.de/mietwagen/al...dex_u25_wi.htm
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

3. Top | #33
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008

Nou, ik heb geboekt bij usareisen.de

Ik heb nog wel een vraag, want ik heb de boekingsgevens via mijn mail gekregen.
    Maar is dat tevens mijn Voucher, dat ik geen extra verzekeringen meer hoef te nemen bij dat autoverhuur bedrijf?
    Of krijg ik die nog toe gestuurd.

Ik heb namelijk een: Super-Inklusiv-PLUS-Preise Paket.

Mensen met ervaringen hiermee?

4. Top | #34
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006

Als het goed is zitten er 3 bijlages bij in de mail van USA.reisen.de;

1) Algemene info over Alamo of een andere maatschappij (Dollar, National, Hertz of Avis)
    2) Boekingsbevestiging
    3) Voucher

Ik zou ze alledrie uitprinten en meenemen. Je hoeft er dan geen extra verzekeringen meer bij te nemen. Bij het ophalen van de auto gewoon overal netjes "nee" op zeggen en het contract tekenen. Let er goed op dat er onderop het contract wat je tekent Balance $ 0,00 staat (anders hebben ze je toch een extra verzekering aangesmeerd).
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

5. Top | #35
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2009

Standaard Vervoer Orlando - Miami - Everglades

Ik zit vanaf volgende week in Amerika samen met mijn vriend.
    Hij is 24, ik 21.

We gaan eerst een week naar NY en vliegen vervolgens naar Orlando.
    Daarna gaan we nog een week naar Miami.

We wilden eigenlijk een auto huren voor in Orlando en Miami, maar vanwege onze leeftijd wordt dat nogal een dure grap. Nu wil ik wel naar de everglades en key west. Ook in Orlando had een auto wel handig geweest.
    Er gaat wel een shuttlebus vanuit het hotel naar de parken, maar toch.

Nu vraag ik me af wat slim is;
    Is het vervoer vanuit miami (Miami Beach) naar de everglades goed geregeld?
    Is openbaar vervoer duur in amerika?

Als het openbaar vervoer slecht geregeld is en ook nog eens duur, is de underage fee misschien toch nog de moeite om te overwegen.

Ik weet dat er veel staat over auto's huren op het forum, maar ik kan niet zoveel vinden over het vervoer als je geen auto kunt huren..

Alvast bedankt!

Gr.,
    Senso

6. Top | #36
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Senso Bekijk Berichten
    Nu vraag ik me af wat slim is;
    Is het vervoer vanuit miami (Miami Beach) naar de everglades goed geregeld?
    Wat is slim? Ga als de sodewiedeweerga naar www.usareisen.de en huur een fijne Equinox in het programma Unter 25 Jahre. Ennnne... voortaan je reis nog wat zorgvuldiger voorbereiden. Dat is pas slim!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Senso Bekijk Berichten
    Ik weet dat er veel staat over auto's huren op het forum, maar ik kan niet zoveel vinden over het vervoer als je geen auto kunt huren..
    Hi Renske,
    Lees ook het topic over Ov in Miami of kijk eens in het topic Auto nodig. Om eerlijk te zijn, kijk ik er wel een beetje van op dat je door Florida wilt reizen zonder dat je precies weet hoe het OV geregeld is of wat het kost. En dat alles een paar dagen voor vertrek. Daarom eerst maar je vraag beantwoord, zodat je de voorwaarden en de prijs voor autohuur kon opzoeken.

Kan me nauwelijks voorstellen dat dit tegenvalt. Vergeet niet voor je vertrekt ook nog even de verkeersregels te bestuderen. Zitten toch een paar verraderlijke afwijkingen in die je maar beter vooraf kunt weten. Zoals de voorrangsregels en wanneer je wel of niet bij een rood stoplicht rechtsaf mag/kunt slaan.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-04-10 om 16:26. Reden: samengevoegd

7. Top | #37

Standaard Auto huur <25 jaar

Hallo iedereen,

Binnenkort ga ik samen met mijn vriendin naar miami en dan rond door florida. We willen graag een auto huren maar zitten met de leeftijd, we zijn beide 23! Nu heb ik wel het een en ander gelezen dat je het best kan boeken via usareizen.de, maar ik ben erg slecht in duits. Is er iemand die mij hiermee kan helpen?? Wat het kost om een auto te huren als je jonger dan 25 bent?.....

Bedankt alvast!!!

8. Top | #38
    Newbie wammeke's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009

Standaard Re: Auto huur <25

Hey,

De kostprijs hangt natuurlijk af van de gehuurde periode --> ik heb voor 14 dagen (20/09 - 04/10) een equinox bij onze Duitse vrienden gehuurd, met het underage programma van Alamo voor 399,64€. Bij Alamo zelf, zou ik voor een compact car al snel 560€ kwijt zijn.

De site zelf wijst zich nog wel uit. Ik kan ook niet goed Duits maar eens je begint in te vullen, valt het nog wel mee. Bij mij is het alleszinds zonder problemen gelukt. :-P

E

9. Top | #39
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006

Op deze pagina kun je het zelf heel eenvoudig uitrekenen daar staan alle prijzen voor underage dus onder de 25jaar op

http://www.usareisen.de/mietwagen/ca...kage=u25&sz=so

Kwestie van auto kiezen dan datum invullen en je ziet de prijs, hoef je geen duits voor te kennen.

10. Top | #40

ik ben zelf ook vorig jaar met mijn vriendin naar de VS geweest en zelfde probleem gehad. Maar de aanvang prijs voor het huren van een auto is duur en begint vanaf ongeveer 550 euro (voor 3 weken) echter voor 600 euro kun je ook al een luxere en grotere auto huren wat geen overbodige luxe is als je veel gaat rijden

www.usareisen.de is vrij duidelijk je moet op de website zoeken naar het U(nter)25 programma. deze prijzen zijn inclusief toeslagen e.d. zodat je naderhand niet extra toeslagen hoeft te betalen omdat je < 25 bent

wij zelf hadden de equinox gehuurt maar werden door omstandigheden gratis ge-upgrade naar een full size SUV (Nissan X-Terra) dus ook al boek je een bepaalde klasse je bent nooit zeker van wat je krijgt!

Forum Rechten