Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 32 van de 55 EersteEerste ... 22303132333442 ... LaatsteLaatste
Resultaten 311 tot 320 van de 550

Onderwerp: Kennedy Space Center

  1. Top | #311
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tours op Kennedy Space Center

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ieniminie Bekijk Berichten
    kan je ze gewoon zelf uitprinten?
    Kennedy Space Center Visitor Complex Admission
    $38 adult/$28 child (ages 3-11) plus tax
    Tour Kennedy Space Center, see IMAX® space films and experience all of our exhibits and shows, including the U.S. Astronaut Hall of Fame with interactive spaceflight simulators. Each Kennedy Space Center Visitor Complex ticket is valid for two days of admission (must be used within seven days of first use). Print your tickets at home!

    NASA Up Close (more information)
    Guided Tour
    $21 adult/$15 child (ages 3-11) plus tax
    Must be purchased with Kennedy Space Center admission tickets or an annual pass
    Tour launch areas with an expert guide. Extra stops include the closest viewing location of the space shuttle launch pads, the Shuttle Landing Facility, a panoramic view of all launch pads from the NASA Causeway and a stop outside the Vehicle Assembly Building.
    Seating is limited. The number of daily departures varies due to NASA operational requirements. The first departure is at 10 a.m. and the last departure is at 1:50 p.m. daily. Guided tours run approximately 2 hours. Print your tickets at home!



  2. Top | #312

    Standaard Re: Tours op Kennedy Space Center

    Hello,

    Misschien niet op de juiste plek.

    Maar ik heb 5 tickets te veel voor de lancering van de shuttle op 11-5 , zijn er mensen die interesse hebben? Zijn 4 volwassenen & 1 kind ticket. Alsook een car pass.

    Laat me gerust iets weten.

    Vriendelijke groeten,

    Belgium addict

  3. Top | #313
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Ik heb online tickets besteld voor KSC. Naar mijn idee geen gedateerd ticket. Nu kreeg ik een email dat ik onlangs KSC had bezocht met wat vragen. Ik heb nogmaals op mijn E-tickets gekeken en daar staat wel een datum op van 19-7-09. Dat is volgens mij de datum van aankoop. Zijn deze tickets nog wel geldig? Ik heb al een mail weggedaan naar KSC maar nog geen antwoord gekregen. Weet iemand hier het antwoord op?
    Er staat geen einddatum op de tickets, wel wanneer ze niet geldig zijn zoals op 25-12 etc.

    Groetjes Monique

  4. Top | #314
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelis10 Bekijk Berichten
    Er staat geen einddatum op de tickets, wel wanneer ze niet geldig zijn zoals op 25-12 etc.
    Groetjes Monique
    Tickets zijn zover ik kan zien onbeperkt geldig. Uitgesloten de dagen die je al aangaf en lanceringsdatums. Als je de NASA UP CLOSE er ook bij neemt dan is deze wel datum en tijd gebonden.

    $38 adult/$28 child (ages 3-11) plus tax
    Tour Kennedy Space Center, see IMAX® space films and experience all of our exhibits and shows, including the U.S. Astronaut Hall of Fame with interactive spaceflight simulators. Each Kennedy Space Center Visitor Complex ticket is valid for two days of admission (must be used within seven days of first use).

    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  5. Top | #315
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    45

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Ticket wordt gedateerd door te scannen aan de ingang van KSC, niet eerder. TIP neem de tijd want het is tegenwoordig behoorlijk uitgebreid & leuk!

  6. Top | #316
    Regelmatige Bezoeker Jojo7826's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Locatie
    Emmen, Drenthe
    Berichten
    24

    Standaard Kennedy Space Center Florida

    Hallo,

    Wij gaan naar Orlando in de periode 24/4 t/m 06/05 2010, en willen dan graag het Kennedy Space Center bezoeken. Heeft iemand hier ervaring mee. Entree, leuk om te zien, is het ook leuk voor kinderen. Hoever is het vanaf Kissimmee rijden.

    Alvast bedankt voor jullie reactie.
    Gr. Jolanda Fuhler

  7. Top | #317
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    52

    Standaard Re: Kennedy Space Center Florida

    KSC ligt op ongeveer 1 uur rijden van Kissimmee.
    En of het leuk is voor kinderen hangt een beetje af van hun leeftijd denk ik en wat ze zelf leuk vinden.
    Alles over mijn Florida trip kun je terug lezen op: http://www.florida2009.nl

  8. Top | #318
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    45

    Standaard Re: Kennedy Space Center Florida

    Meisje 9 => mjwah

    Jongen 13 => het interessanste van de hele reis!

    Reken ruim een uurtje rijden.

    KSC is heel interessant als je (een beetje) interesse hebt in ruimtevaart. Het is het bekende Amerikaanse recept waarbij ze van niets iets kunnen maken.

    Wat kan je doen:
    busrondreis in 3 delen die je langs 1) de lanceerplaats van Space Shuttle of Orbiter zoals zij zeggen 2) de "originele" apparattur van de apollo lanceringen incl. een demo van een start (leuk!) 3) de ruimte waaraan het inetnationale space station wordt gewerkt

    In een simulator een space shuttle lancering meemaken incl start & uitzicht van de shuttle op de aarde

    1 of meerdere (3D) Imax films,

    Raketten tuin, Astronaut hall of fame, kinderspeelplaatsen etc.

    Wij hebben helaas te weinig tijd genomen. Gewoon lekker vroeg komen en er een leuk dagje van maken.

    Zoek even op het forum voor de juiste couponcode en bestel de kaartjes on-line je krijgt $5 pp korting. ook hier mag je gratis een 2e keer terugkomen als je dat leuk vindt.

    Doen! (als de kinderen oud genoeg zijn)

  9. Top | #319
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Wij zijn vandaag in KSC geweest. Onze kinderen zijn 11 en 13 en zij vonden het beiden wel interessant. De jongste begrijpt beter Engels dus die kon het iets meer volgen. Wij hadden met de bustour maar 2 stops. Alles stond wel in het teken van de lancering. Deze is inmiddels uitgesteld naar vrijdagavond 23.59 uur. Mocht deze niet doorgaan dan kan deze nog uitgesteld worden naar zaterdag 23.33 uur of anders zondag om 23.11 uur. Mocht het dan niet doorgaan vindt de lancering voorlopig niet meer plaats maar wordt opnieuw gepland voor oktober. Dit was wel heel leuk om te volgen. Wij hebben ons er wel een dagje vermaakt. Er lopen ook astronauten rond waarmee je op de foto kunt en vragen aan kunt stellen.

    Groetjes uit Florida,
    Monique

  10. Top | #320
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Wij zouden in 2010 ook naar KSC gaan maar door omstandigheden gaat dit niet door. We hebben we al tickets in huis. Hier staat overigens wel een einddatum op: 31-12-2030.
    Heeft iemand tips over wat we nu met de tickets kunnen doen?


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •