Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 39 van de 100 EersteEerste ... 2937383940414989 ... LaatsteLaatste
Resultaten 381 tot 390 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

  1. Top | #381
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    52

    Standaard Kleinste huurauto's bij Alamo??

    Ik weet dat niet elke verhuurder op elke locatie in de USA elk type huurauto aanwezig heeft.

    Maar toch heb ik nog een vraag waar ik geen antwoord op kan vinden via het internet. Ik heb zowel in Miami als Orlando een auto gehuurd via Alamo.
    Voor Miami is het een auto in de Economy klasse (Chevrolet Aveo) en voor Orlando was het een auto in de Midsize klasse (Pontiac G5).
    Omdat ik toch maar alleen ben en zeker geen wereldschokende afstanden af ga leggen heb ik deze 2 auto's gereserveerd.

    Maar kan ik er bijna 100% zeker van zijn dat ik deze auto's ook echt mee krijg of zal het zeker 1 uit een hogere/duurdere klasse worden??
    Alles over mijn Florida trip kun je terug lezen op: http://www.florida2009.nl

  2. Top | #382
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ga er maar vanuit dat ze geen economy hebben. Dus in Miami zal je wel een compact of midsize meekrijgen.

  3. Top | #383
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    limburg
    Berichten
    51

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    In Orlando hebben ze nu wel economy cars, de Kia rio. Een hele rij vol. Wij hebben vele jaren geluk gehad dat we een gratis upgrade kregen, dit jaar niet meer. Volgens medewerkster een gevolg van de crisis. Missschien heb je in Miami nog geluk. De Kia rio was echt een tractor vergeleken met de amerikaanse auto. Maar heeft ons toch overal goedkoop heen gebracht:grin:.

  4. Top | #384
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    52

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kyra Bekijk Berichten
    In Orlando hebben ze nu wel economy cars, de Kia rio. Een hele rij vol.
    Voor Orlando zou het dan Downgraden zijn, omdat ik daar midsize geboekt heb. Dus dat valt al weer mee, gelukkig.
    Maar voor Miami zal ik wel afwachten, want toch ben ik niet zo gek op die Rio en de gereserveerde Aveo.

    Maar zou het ook mogelijk zijn om te upgraden naar een andere klasse??
    Want ik wil eigenlijk toch wel graag in mijn Amerikaanse droomauto rijden, een echte amerikaanse sportauto zoals een Ford Mustang, Chevrolet Camaro etc
    Laatst gewijzigd door Eddy76; 26-08-09 om 07:23.
    Alles over mijn Florida trip kun je terug lezen op: http://www.florida2009.nl

  5. Top | #385
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy76 Bekijk Berichten
    Maar zou het ook mogelijk zijn om te upgraden naar een andere klasse??
    Want ik wil eigenlijk toch wel graag in mijn Amerikaanse droomauto rijden, een echte amerikaanse sportauto zoals een Ford Mustang, Chevrolet Camaro etc
    Alles is mogelijk, natuurlijk. Maar daar zal dan wel een fors prijskaartje aan hangen.
    Ze zullen niet gauw gratis een klasse of 7 à 8 upgraden [-X, als er al musclecars beschikbaar zijn bij Alamo. But, you never know .
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #386
    Vaste Bezoeker patgooss's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    104

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Upgraden kan altijd. Sterker nog, dat is het eerste dat ze aan je vragen als je straks aan de balie staat! Ik zou alleen niet te snel toehappen. Anders laten ze je de hoofdprijs betalen.


  7. Top | #387
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Inderdaad niet meteen toehappen. En qua economy zeggen ze ook vaak dat je koffers niet passen en dan bieden ze je bijv. 250 dollar om te upgaden naar een grotere... ok, overleg met de baas.. 150 dollar... en dan zeg je nog 'nee' en kom je in de parkeergarage en krijg je 'gratis' een full size mee.

    Dit keer hebben we een Compact car omdat we met z'n 3en gaan in 1 auto. De vorige keer reden we dus met 2 full size Chevrolet Impala's weg. Met spoiler & sunroof. :mrgreen: Het zal mij benieuwen wat er over 3 weken staat van Alamo in de parkeergarage. Zal ik meteen even kijken of die Rio's er nog staan als je 's avonds landt op MCO.

  8. Top | #388
    Vaste Bezoeker mikey's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Rijswijk
    Berichten
    85

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    ben benieuwd wat wij meekrijgen volgende week gaat meestal goed boeken altyd equinox klasse en dat gaat perfect maar nu las ik over de kia rondo zit ik niet echt op te wachtten mischien bieden ze wel een leuke uograde aan tegen een leuk bedrag een hummer ofzo..

  9. Top | #389
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    52

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Wat extra betalen voor een betere upgrade dan welke je standaard toch al gratis krijgt vind ik geen probleem.
    Maar het moet zeker geen 250 dollar worden om een Mustang mee te kunnen krijgen.
    Alles over mijn Florida trip kun je terug lezen op: http://www.florida2009.nl

  10. Top | #390
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Let er ook op dat de bedragen die zij per dag noemen als upgrade exclusief tax zijn.
    Mocht je er toch op in willen gaan vraag dan altijd het totaalbedrag incl. tax.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •